Ze dachten eerst dat het een kater wasquote:Slechtgekozen naam voor een poes, dat wel.
quote:Krijgen we ook foto's?
quote:Foto's komen er straks wel aan
Uh, even regelenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:45 schreef oor het volgende:
wanneer komen er foto;s?
Errrr....quote:Op zondag 10 juni 2007 20:09 schreef SHE het volgende:
Gotver; ik heb zo'n moeite me te beheersen.
Hoezo steriel? Wle vaak dat er maar één rode ofzo uitkomt, maar geen?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Unknowd het volgende:
het is tamelijk zeldzaam, want een rode poes is over het algemeen steriel, maar we hebben nu dus 6 rode, sexe is nog niet te onderscheiden, maar het is egt super vet
3-5 dacht ikquote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Viking84 het volgende:
Is het wel normaal dat er zoveel katjes uitrollen? Wat is het gemiddelde?
Jochem is gewoon de eerste dragende kater ter wereldquote:Op zondag 10 juni 2007 20:44 schreef Unknowd het volgende:
ze zijn allemaal gewoon normaal op kracht. uhm het gemiddelde is idd 3-5, en rode poezen zijn over het algemeen steriel, geen kinders mogenlijk, dat gaat via genetische shit, maar het aantal heeft daar niks mee te maken. Het is het ook best wel zeldzaam, een groot nest, allemaal rood. En om te beginnen dachten we dat (jochem) een kater was..
Jochem Schwarzenegger....quote:Op zondag 10 juni 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jochem is gewoon de eerste dragende kater ter wereld
whaha, nee, wist je dat neit dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:45 schreef Aventura het volgende:
Wat een droppies!
Oh en roze poezen steriel? Dan heb ik voor niks 170 euro uitgegeven aan de DA laatst
Dat wist ik inderdaad niet! Maar goed, de poesjes waren wel krols en dat was voor hun (en mij) niet zo fijn. Dus niet helemaal voor niks gedaan...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |