Anja Joos, reken ik goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ja nadat ze een blikje bier had gestolen in de Dirk vd Broek.. Andrea Joos ofzo?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Anja Joos reken ik goed.
ScottTracy +1
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ja nadat ze een blikje bier had gestolen in de Dirk vd Broek.. Andrea Joos ofzo?
Wat is er met hun gebeurd?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef ScottTracy het volgende:
Door een paar medewerkers van die supermarkt. Die achtervolgden haar en sloegen haar in elkaar.
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef Neleos het volgende:
Joes Kloppenburg?
Probleem was zoals vaker dat het moeilijk is te bewijzen wie wat gedaan heeft en wie de fatale handeling heeft gedaan. Wetsartikel hierover is overigens n.a.v. Meindert Tjoelker aangepast: een groep kan makkelijker veroordeeld worden voor een ernstig letsel.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Een deel is vervolgd door Justitie en ze hebben diverse celstraffen gekregen, het maximum was 2 à 3 jaar, meen ik...
Reken ik goed, het was Rene Steegmansquote:Op zondag 10 juni 2007 21:32 schreef Der_Michael het volgende:
Rene Stegeman
Heb inderdaad niet gevraagd bij de mannen of de vrouwen (stomquote:Op zondag 10 juni 2007 21:35 schreef ScottTracy het volgende:
Rafael Nadal
Zwart/Wit is ook wel ietsepietsje ouder dan 2002.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef Der_Michael het volgende:
was iniedergeval een donkere jongen toch? Zwart/wit is daarom toch geschreven?
In welke film wordt dit nummer gebruikt?quote:Drive boy dog boy
Dirty numb angel boy
In the doorway boy
She was a lipstick boy
She was a beautiful boy
And tears boy
And all in your innerspace boy
Slechts zo'n kleine 20 jaar...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:38 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zwart/Wit is ook wel ietsepietsje ouder dan 2002.
Te makkelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Trainspotting
quote:Renée Steegmans
Deed zijn dagelijkse boodschappen
Hij kon niet weten dat ze hem zouden doodtrappen
riep twee drollen op een brommer tot de orde
Waardoor hij zelf nu het slachtoffer zou worden
Vroeg om respect ging gestrekt en werd afgebekt
En met een helm werd er vet op hem in gemept
Das niet correct is wat men zegt en dat is zeker waar
Waar zijn die mensen van ik stond erbij en keek ernaar
kinderrijmpjes dusquote:ik stond erbij en keek ernaar
Sportverslaggever, maar dan met dubbel ff...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef Flitspaal het volgende:
Koen Verhoef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |