Doe jij maar.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Geerd het volgende:
Verander dat ook even in de wiki:P
DAN MOET JE EM EVEN KLEINER MAKENquote:Op zondag 10 juni 2007 19:03 schreef hicham het volgende:
WTF hebben die newbie's met protocollen?
En wie heeft de Wiki verkloot, IP 217.149.192.5 (WB?) melden graag
-XX-, rode stippellijn is te groot plaatje, logisch dat ie er niet inkomt
Neehquote:
Die schoenenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk een foto van Geerd zn zus gevonden.
Met de bus of de trein?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef Geerd het volgende:
nog mensen gereden vandaag?
op mn vriendinquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef Geerd het volgende:
Had ze een voorbind dildo ofzo??quote:
afwisselingquote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had ze een voorbind dildo ofzo??![]()
Meestal rijd de vriendin toch op jouw?
Dat kan je wel zeggenquote:
Heb je een broer! PWND!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag lekker gereden al was het een klein stukkie![]()
De taartschep van m'n broer z'n SV1000s er af gehaald en whitelights er in gezetGeen foto's
Ziet er erg lekker uit![]()
Een meet met -XX- in schagen 22 juliWe meeten wel wat eerder denk
![]()
Als ik tegen die tijd een moto heb ben ik ook van de partij Mits gewenstquote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
De taartschep van m'n broer z'n SV1000s er af gehaald en whitelights er in gezetGeen foto's
![]()
Gezelligggggggggggquote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd een moto heb ben ik ook van de partij Mits gewenst
wat is er de 22ste te doen dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Het wordt tijd dat de President actie gaat ondernemenquote:
quote:En wie heeft de Wiki verkloot, IP 213.46.123.136 (WB?) melden graag
Misschien kan je even kijken in welke versie die fout er al inzat.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:03 schreef hicham het volgende:
WTF hebben die newbie's met protocollen?
En wie heeft de Wiki verkloot, IP 213.46.123.136 (WB?) melden graag
-XX-, rode stippellijn is te groot plaatje, logisch dat ie er niet inkomt
Sato is garant voor vuurwerk.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef Beach het volgende:
Zo was weer een puike Grand Prix zeg!
Die Sato op het end![]()
Of is hier praten over vierwielers vloeken in de kerk![]()
Jah, tliep mooi gesmeerdquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef Geerd het volgende:
Maar wel gezellig topic verder hoorquote:
Het is onbegonnen werkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de President actie gaat ondernemen
Wijs ze nog maar ens op de regels
Wat lul je, de betreffende wijziging is door dat IP gemaakt en ik trek geen conclusiesquote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kan je even kijken in welke versie die fout er al inzat.
Vraag het anders even aan je broer, die werkt bij de AIVD,
en gaat wat grondiger te werk voor hij conclusies trekt.![]()
Overigens kijkt normaliter geen hond naar die OP, dat blijkt al een topic of wat.![]()
Goed intro, welkom hierquote:Op maandag 11 juni 2007 00:22 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou... Stay-Fun meldt zich..
Ben 25, woonachtig in het pitoresque Goes, samen met mijn vriendin (ook 25) die haar motorrijbewijs eerder had als ik (alletwee sinds 2003).
Begonnen op een Honda CBS6500 1984.
Die al snel verkocht omdat we een motor wilden hebben die er ook nog een beetje stoer uitziet. Toen dus een Honda Super Magna gekocht. (1987).
Van de zomer kopen we er nog een Toer motor bij (denk een Pan European) zodat ik lekker op de brommert naar mijn werk kan cruisen (is 150km up en 150 down... niet leuk op een chopper).
We hebben ook nog een motor scooter staan (150cc) maar die is voor mijn vriendin (brandweer vrouw) om snel naar de kazerne te verplaatsen.
Op dit moment woon ik nog in Dubai (zie Kaaskoppen forum), maar zodra ik weer terug in NL ben (30 juni) gaan we weer lekker rijden!!! JOEPIE!!!
Volgende meeting ben ik (en misschien ook mijn vriendin) van de partij!
Mzzl
Net verhaal gelezen (sjeah, moet toch wat op dit tijdstipquote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef Stay-Fun het volgende:
Thnx
Ben voor een half jaartje naar Dubai gestuurd om een nieuwe vestiging van ons bedrijf daar op te zetten. Een uitgebreid verhaal daaromheen staat in het Dubai topic in het Kaaskoppen forum.
Dit soort quatsch niet natuurlijk, een überlelijke hayabusaquote:
Ik vind em anders wel vet nais hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dit soort quatsch niet natuurlijk, een überlelijke hayabusa![]()
Waar dient die spoiler voor danquote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Ik vind em anders wel vet nais hoor!![]()
Misschien komt het door mn n00bness.![]()
![]()
Zaterdag Sponsorloop van mijn dochter en Zondag meetenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Crashcat krijgt concurrentie van ondergetekende
Na vanmorgen heb ik 2 auto's TL gereden en 2 motoren
[..]
Zaterdag Sponsorloop van mijn dochter en Zondag meeten
Dude, whatteroflpantoffel??quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Beter lever jij je rijbewijs in heequote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Ik sponsor momenteel de bouwmarkt, en dat zonder te lopenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zaterdag Sponsorloop van Rib-I's dochter en zondag... jahaaa, das nog maar de vraag
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noteert nummer vier.![]()
Jeweetsch & Stayfun![]()
quote:
quote:
Oudere mensen in een auto die in een vlaag van verstandsverbijstering stilstaan op een kruising voor het verkeer van links en bij een auto van rechts vol gas geven om die te rammenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter lever jij je rijbewijs in hee![]()
Watskebeurt![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik sponsor momenteel de bouwmarkt, en dat zonder te lopen![]()
![]()
Van het weekend waarschijnlijk aan de klus, dus, als alle handige harries nu is een "Knap de tuin van de rooie op" meet organiseren komt het vast helemaal goed
quote:How to catch a Rib-i
Men neme 1 BBQ en een hoop vlees. Men vermeld dit via internet op een plek waar de Rib-i regelmatig zijn kop laat zien. Zeg dat de werkzaamheden in de middag plaatsvinden en dat er afsluitend een groots feest is met oer oud hollandse spelletjes zoals:
Stab the bastard, kill the mottafocka, old & almost dead
Uhmmmm, jij boort je waggie in die van een bejaard echtpaar of je schaalt jezelf al in deze catogerie en hebt flink brokken gemaakt?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oudere mensen in een auto die in een vlaag van verstandsverbijstering stilstaan op een kruising voor het verkeer van links en bij een auto van rechts vol gas geven om die te rammen
quote:
Foto'squote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef hicham het volgende:
Even allemaal 1 minuut stilte voor de Bandit [afbeelding][afbeelding]
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/nekked.jpg]afbeelding][/url]
KlikkabolLichten staan nog wat hoog afgesteld
Fairings are for homosexuals [afbeelding]
Een bejaard echtpaar heeft mij geramdquote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmmm, jij boort je waggie in die van een bejaard echtpaar of je schaalt jezelf al in deze catogerie en hebt flink brokken gemaakt?
Tja, je blijft een neger heequote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een bejaard echtpaar heeft mij geramdDe oude mevrouw heeft nog haar vuist naar mij opgeheven
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oudere mensen in een auto die in een vlaag van verstandsverbijstering stilstaan op een kruising voor het verkeer van links en bij een auto van rechts vol gas geven om die te rammen
only youquote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een bejaard echtpaar heeft mij geramdDe oude mevrouw heeft nog haar vuist naar mij opgeheven
¤2.500 voor mijn ZX-6quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Lennox het volgende:
Donderdag mn rijbewijs ophalen![]()
Heb een hele mooie cbr600fs gezien, alleen de centjes![]()
Dit acht ik onmogelijk, HOAX!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Makster het volgende:
Haaaatttsssssss![]()
Nieuwe Duc Hyper Motard, slecht 15.000 euro![]()
[afbeelding]
Owja, en dan nog leren rijden als die gozer![]()
dan ben ik er weerquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
heb deze zondag nog geen tijd om te rijdenquote:[..]
quote:
Is die achterband nou echt zo zacht of lijkt dat alleen maar zo:Pquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Altijd netjes warmgereden, alleen met mooi weer en elke dag gepoetst
wat de shitquote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Beach het volgende:
Wildplasser slaat vrouw in elkaar
wow me stadje in het nieuws![]()
![]()
Ik denk jij wel inderdaad, en die andere nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat is al jaren en jaren. Blijkbaar is die straat nu afgesloten.
Reed Rib-i daar vorig jaar niet doorheen? ()
Als je voorheen alleen maar met je motor lekker aan het toeren was werd je al op de bon geslingerd.
Vette reclame voor de politie.![]()
Onzin twee in dat bericht.
quote:Op maandag 11 juni 2007 @ 16:22 schreef afstandbediening het volgende:
Heb ze wel eens zien rijden in Scheveningen. Mooie dingen alleen de bochten zijn wat moeilijk te nemen. Chevrolet V8 motor toch ??![]()
![]()
![]()
Goed bezig, anders nog iets?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
Koffiekoekje, een bijlezer van het uitstervende rasquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:19 schreef hicham het volgende:
Koffiekoekje, een bijlezer van het uitstervende ras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rib-iFok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk jij wel inderdaad, en die andere niet, baggerusers maken hier meer kans. (
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
pffffffff zooooooooooooooooooolang wachten nog op die 1e rijles!![]()
word er beroerd van!
powerlol
Ik moest mijn laptop meenemenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:19 schreef hicham het volgende:
Goed bezig, anders nog iets?
Wat deed je dan ook in de auto, je woont minder dan 1 km van je werk vandaan?
of dat je gewoon niet zo lui moet zijn en gewoon moet gaan lopen of fietsenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef BazzieK het volgende:
Rib-IGod wil duidelijk maken dat je geen managerpikkie met auto moet worden en gewoon motor moet blijven rijden
Motorrijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef BazzieK het volgende:
Rib-IGod wil duidelijk maken dat je geen managerpikkie met auto moet worden en gewoon motor moet blijven rijden
Lopen fietsenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
of dat je gewoon niet zo lui moet zijn en gewoon moet gaan lopen of fietsen
Psst, als -XX- nee zegt en je doet het toch kan ik wel een goed woordje voor je doen bij de Winkelse sherrif foor het juiste bedragquote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Motorrijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ga zo nog even
met een doel! maar daar over meer
![]()
Als God dat duideljik wilde maken gaf hij me wel een ZX-10Rquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef BazzieK het volgende:
IOH gaat een andere motor halenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Motorrijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK ga zo nog even
met een doel! maar daar over meer
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Psst, als -XX- nee zegt en je doet het toch kan ik wel een goed woordje voor je doen bij de Winkelse sherrif foor het juiste bedrag![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:46 schreef beelz het volgende:
Ik bedenk me nou net dat ik oude Donald Ducks door moet kijken vanaf 1997 en ouder en daar de brief van de week foto's moet bekijken... Die kinderen die toen 13 waren zijn nu 20 of 21 en dus nu prima neukbaar, dus ik hoef alleen te kijken of er meisjes bij zitten die er toen wel aardig uitzagen en omdat de woonplaats erbij staat kan je de rest makkelijk achterhalen.... Donald Duck Dating dus.
Zijn er meer mensen die op zulke ideeen komen tijdens het schijten of ben ik de enige?
ZX-10 ...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef Rib-i het volgende:
Als God dat duideljik wilde maken gaf hij me wel een ZX-10R
[..]
Psst, als -XX- nee zegt en je doet het toch kan ik wel een goed woordje voor je doen bij de Winkelse sherrif foor het juiste bedrag![]()
![]()
Briljant dat ik daar zelf niet op gekomen benquote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef worldpimber het volgende:
Ikookhier + sightseeing in de omgeving van Winkel
Misschien dit iets voor je:
[..]
God is een linkse hippie, die gast stemt Groenlinks en leeft van een uitkering terwijl hij de wereld rondtrekt en bomen knuffelt. Die heeft echt geen geld voor een ZX10R voor jouquote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als God dat duideljik wilde maken gaf hij me wel een ZX-10R
Pepijns pa heeft nog een witte Ford staanquote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef Rib-i het volgende:
Is wel weer kut, als de auto zeker TL is zie ik mijn spaarcentjes als coke voor Paris Hilton weer supersnel slinken
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:09 schreef Rib-i het volgende:
Is wel weer kut, als de auto zeker TL is zie ik mijn spaarcentjes als coke voor Paris Hilton weer supersnel slinken
Als jij het niet was, was het die anderquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef ikookhier het volgende:
IK vraag me nu wel af wie die winkel info heeft gelektstemmen altijd maar die stemmen
![]()
BazzieK heeft gelukquote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mail eens over je Nijmeegse bareback avonturen![]()
Als je je kop uit de anus van die geit trekt zul je zien dat je al lang mail terug hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mail eens over je Nijmeegse bareback avonturen![]()
Laterquote:
Was redelijk kort geworden jahquote:Op maandag 11 juni 2007 18:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen auto kort gereden dus ben behoorlijk gelukkig ja
[TK] Ford Escor 1.4i met maar 102.000 kilometer ¤1.400,00quote:Op maandag 11 juni 2007 18:20 schreef Rib-i het volgende:
Tjeezus, iemand nog ideeën voor een leuke auto
EIgenlijk is die wel goed genoeg maar niet praktisch voor als ik muziek moet makenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:22 schreef worldpimber het volgende:
Kenker
[..]
[TK] Ford Escor 1.4i met maar 102.000 kilometer ¤1.400,00
Ben Kratjuh nietquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Blijft een puike bike.
Jammer dat ie zo tam rijdt![]()
Oh, voor de Bazzie en de rest van de pedo's onder ons, plaatje komt gewoon uit een MF topic![]()
Heeft Kratjuh dus ookquote:Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had ik maar foto's genomen, Het was een Opel cabrio die tegen me aan was geknald
Maquote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
Pepijns pa heeft nog een witte Ford staan
Ach ja, verstand komt met de jaren.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Blijft een puike bike.
Jammer dat ie zo tam rijdt![]()
Oh, voor de Bazzie en de rest van de pedo's onder ons, plaatje komt gewoon uit een MF topic![]()
Bij proefrit vooruitbetalen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef Rib-i het volgende:
EIgenlijk is die wel goed genoeg maar niet praktisch voor als ik muziek moet maken
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn reclame was dat hij al zo lekker reed @normal speed. As a normal guy.![]()
Heerlijk dat koppel tussen 2.400~5.500 Rpm.![]()
Ideaal ook op de openbare weg.......![]()
[..]
![]()
Sterker nog, dat willen we niet eens weten! of moet ik hier voor mezelf sprekenquote:
Was ook zo lastig te radenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Sterker nog, dat willen we niet eens weten! of moet ik hier voor mezelf spreken
gewoon spijbelen, kun je gelijk door naar de motorzaak, heb je hier psychisch problemen mee? Open een R&P Topic, slotje.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
NEE MENNN!! me rijbewijsLOLLERZ
NEEEEEEE NOG NIET !!!!!!!!!!
JONGE! ik heb het al gevraagd
Of je iemand de machtiging kan geven jou rbw op te halenmet bewijs!??!?!?
WANT dat heb ik nodig. wil ik niet hoeven spijbelen menn!!!
NOoohhh hij is vandaag wezen proefrijden op een zoete SV 650quote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was ook zo lastig te radenAlgemene kennis dat die antikraak-xx-fapper al langer poogt te infiltreren in vestingstad Winkel
![]()
![]()
Ja want nadat je je poepert hebt laten verkennen door IOH is het natuurlijk niet uit te leggen dat je een uurtje spijbeltquote:Op maandag 11 juni 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
NEE MENNN!! me rijbewijsLOLLERZ
NEEEEEEE NOG NIET !!!!!!!!!!
JONGE! ik heb het al gevraagd
Of je iemand de machtiging kan geven jou rbw op te halenmet bewijs!??!?!?
WANT dat heb ik nodig. wil ik niet hoeven spijbelen menn!!!
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want nadat je je poepert hebt laten verkennen door IOH is het natuurlijk niet uit te leggen dat je een uurtje spijbelt![]()
Vorige week heb ik die uren ook al gespijbeldquote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
gewoon spijbelen, kun je gelijk door naar de motorzaak, heb je hier psychisch problemen mee? Open een R&P Topic, slotje.
BAZZIEquote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want nadat je je poepert hebt laten verkennen door IOH is het natuurlijk niet uit te leggen dat je een uurtje spijbelt![]()
Alleen voor jou dan...quote:
Verdommequote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die aspergestengel van jou doet geen pjin bedoel je
Asperge's zijn lang!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die aspergestengel van jou doet geen pjin bedoel je
Oh wachtquote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
VerdommeNu kan ik mijn followup opmerking niet meer plaatsen
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
VerdommeNu kan ik mijn followup opmerking niet meer plaatsen
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JA van jou kan ik het wel hebbe hurrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stoofworteltjes voel je namelijk niet zo veel van.quote:
Achja, als mijn stoofworteltje het niet doet dan doen de geluidsgolven van de gigantische echo in die ground zero van jou het welquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stoofworteltjes voel je namelijk niet zo veel van.![]()
NOOo[ooOOOHHHHh1HH!!!!!![]()
ZOOOOOOOOOO FOUT MENquote:Op maandag 11 juni 2007 19:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, als mijn stoofworteltje het niet doet dan doen de geluidsgolven van de gigantische echo in die ground zero van jou het wel![]()
Jij krijgt een donkey punchquote:Op maandag 11 juni 2007 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOOO FOUT MEN!
Je krijgt een klap van me op de eerste meet! IK ZWEER!
Sorry schatquote:Op maandag 11 juni 2007 20:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Stoute jongen.![]()
Pliezies mogen niet zo praten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb wel een rooie mondeo 1.8 voor je uit '96quote:Op maandag 11 juni 2007 18:20 schreef Rib-i het volgende:
Tjeezus, iemand nog ideeën voor een leuke auto
Niet echtquote:Op maandag 11 juni 2007 17:19 schreef hicham het volgende:
Sponsorloop?
Waarom trouwens WB, heb je jezelf uit de OP gehaald
[..]
Goed bezig, anders nog iets?
Wat deed je dan ook in de auto, je woont minder dan 1 km van je werk vandaan?
[..]
Koffiekoekje, een bijlezer van het uitstervende ras
ik zie wel een gelijkenis met het baasje!quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik zie wel een gelijkenis met het baasje!
staat dit niet ergens op rdw.nl?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Als een motor niet op 25 kw staat hé!
Je laat hem op 25 kw zetten, je schorst hem!
En dan voer je hem weer in!
STAAT HET Toch op kenteken ook op 25 kw?
Wattevak men!
Eej Niet zo omslachtig mèèèèèèèèènquote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Als een motor niet op 25 kw staat hé!
Je laat hem op 25 kw zetten, je schorst hem!
En dan voer je hem weer in!
STAAT HET Toch op kenteken ook op 25 kw?
Wattevak men!
Owquote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eej Niet zo omslachtig mèèèèèèèèèn
Gezien de SV650sra was dat een beter idee geweestquote:Op maandag 11 juni 2007 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want nadat je je poepert hebt laten verkennen door IOH
Ganz geile svquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
Ik was Hier naar toe![]()
Nee ik heb geen foto van de B-kingals je een lelijkhok wil zien haal je de folder maar bij je dealer
![]()
Zoals -XX- al speculeerde,ik heb op een SV650sra proef gereden.
Deez
[afbeelding]
Zo als WB al eens zij *IOH je ben gek*,dat klopte ook in dit geval.
Leuke fiets maar ik was echt zo snel door m'n toeren heen![]()
Gaat dan ook volledig van m'n verlanglijst af![]()
Aan gezien ik zwaar teleur gesteldwas vond ik het tijd om opgevrolijkt te worden
Door de GSXR 750 Yoshimura te proberen.
Deez
[afbeelding]
Was erg lekkkkkerdaar zat teminste wat gang in
![]()
*Hoe zit het met het verdwijnen van boetes Bazziek*
Stuur gedrag was van allebij prima maar dat is natuurlijk mijn mening
Mag onderaan m'n verlang lijst
Na dat ik een glas cola op had was het tijd voor een goodiebag
Deez
[afbeelding]
Ging ik weer naar huis![]()
[..]
Gezien de SV650sra was dat een beter idee geweest![]()
Bel de volgende keer maar even, maak ik een mooi prijsje voor jequote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bel de volgende keer maar even, maak ik een mooi prijsje voor je
Cool maar volgens mij mag ik er gratis opquote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bel de volgende keer maar even, maak ik een mooi prijsje voor je
Nee,Waar denk jijquote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ganz geile svDie gsrtjes mogen er ook wezen.
!!!!!!!
Noooh was dat in zaanstad motoren?!
![]()
Leg uit:quote:
Ik zei goedverdoeme geen vriendendienstjesquote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Cool maar volgens mij mag ik er gratis op![]()
Egmond aan Zeequote:
quote:
Ja maar ja maar, ik mocht ik..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leg uit:
[..]
Ik zei goedverdoeme geen vriendendienstjes![]()
![]()
DIe svquote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja jonge![]()
![]()
Stond er nog wat leuks voor mij bij? ???
Oe! oe! oe!, doe die 2e danquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
Nee ik heb geen foto van de B-kingals je een lelijkhok wil zien haal je de folder maar bij je dealer
![]()
Deez
[afbeelding]
Aan gezien ik zwaar teleur gesteldwas vond ik het tijd om opgevrolijkt te worden
Deez
[afbeelding]
![]()
Deez
[afbeelding]
[..]
Budget laat dat nog niet toequote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oe! oe! oe!, doe die 2e dan
of pas een Z750/1000![]()
Of een twin![]()
Spijbelen das iets van de middelbare schoolquote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vorige week heb ik die uren ook al gespijbeld
EN IKJA SORRY MENNN!!! IK WAS ER NIET WANT IK GING NAAR HET GEMEENTEHUIS ME RIJBEWIJS AANGEVEN
![]()
LOLLERZZZZZZZZZZZZ
ME RIJBEWIJS..
ME RIJBEWIJS..
ME RIJBEWIJS..
ME RIJBEWIJS..
![]()
JOngeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Eigenlijk best leukom te zeggen
JA IK WAS ER NIET WANT IK HEB ME RIJBEWIJS OPGEHAALD!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef -XX- het volgende:
GSX-R750 Yoshimura, erg leuk...mooi, snel etc..
MAAR...TE STANDAARD!
kom eens met wat nieuws![]()
Z1000 ja jongewel hoor
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
25kW kan moeilijk worden![]()
Wat een koe beestquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
25kW kan moeilijk worden![]()
Maar wel een v8quote:
Leuk dinkie!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar wel een v8![]()
Als 25kW sportfiets vind ik een honda vfr 400R altijd mooi:
[afbeelding]
![]()
Een kawasaki zx... 2 takt?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuk dinkie!mooie zuipert
![]()
Haha vandaag nog gierende voor me neus voorbij zien gaan menzon bazzie bike maar dan 2 tact
Ennnnnnnn maar zwaaien!
pure schoonheid?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een kawasaki zx... 2 takt?
Was het geen mito?
[afbeelding]
![]()
pure schoonheid![]()
Het design van dat ding vind ik echt prachtigquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef -XX- het volgende:
GSX-R750 Yoshimura, erg leuk...mooi, snel etc..
MAAR...TE STANDAARD!
kom eens met wat nieuws![]()
Z1000 ja jongewel hoor
mooiste drie-cilinder ssquote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[[url=http://i132.photobucket.com/albums/q2/IOH_2007/Triumph675IOH.jpg]afbeelding][/url]
GSXRquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Deez
[afbeelding]
Deez
[afbeelding]
![]()
Deez
[afbeelding]
[..]
Zien hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:17 schreef Snelwagen het volgende:
Khoop een een dikke superbike van Triumph, hoorde een tijdje geleden wel dat ze er mee bezig waren....
Choose your battles wisely old grasshopper. 1 GSX-R1000 in the hand is worth 2 bejaardencabrio's in the bushquote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
GSXR![]()
Moet je vaker met FOK MC rijden, daar ligt het rijvaardigheidgemiddelde hoger
Gisteren nog een GSXR in een bocht voorbijgereden [afbeelding] en ik kan niet sneller dan ca 140 door een bocht, dan begint de motor te deinen![]()
/WB
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Choose your battles wisely old grasshopper. 1 GSX-R1000 in the hand is worth 2 bejaardencabrio's in the bush![]()
Wat ik hiermee wil zeggen? Geen idee
daar heb je al een verschil, hun doen het gewoon overdag en zonder ziektequote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef Makster het volgende:
Avond
Fucking metselwerk weetje, hoe de fuck doen die metsel batties een fucking flat in 3 wekenIk metsel me elke avond een fucking ziekte en schiet amper op, nonononooohohhhhh
![]()
Achja, hoeren neuken ook 20 klanten per dag en toch heb jij iedere avond kramp in je klauw. De wereld is soms gewoon niet eerlijk verdeeld kleine roodbolquote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef Makster het volgende:
Avond
Fucking metselwerk weetje, hoe de fuck doen die metsel batties een fucking flat in 3 wekenIk metsel me elke avond een fucking ziekte en schiet amper op, nonononooohohhhhh
![]()
Your words are like sperm on an womans breast, only good for looksquote:Op maandag 11 juni 2007 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Choose your battles wisely old grasshopper. 1 GSX-R1000 in the hand is worth 2 bejaardencabrio's in the bush![]()
Wat ik hiermee wil zeggen? Geen idee
Je moet ook beneden beginnenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef Makster het volgende:
Avond
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Your words are like sperm on an womans breast, only good for looks [afbeelding]
WTF, Bazziek in Battle modequote:Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, hoeren neuken ook 20 klanten per dag en toch heb jij iedere avond kramp in je klauw. De wereld is soms gewoon niet eerlijk verdeeld kleine roodbol
Eensch, dat wil echter niet zeggen dat ik daar genoegen mee neemquote:Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar heb je al een verschil, hun doen het gewoon overdag en zonder ziekte
Rukken doe ik sinds mijn 21e met mijn hielen, allen fags rukken met hun klauwen, gaylord dat je er bentquote:Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja, hoeren neuken ook 20 klanten per dag en toch heb jij iedere avond kramp in je klauw. De wereld is soms gewoon niet eerlijk verdeeld kleine roodbol
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Rukken doe ik sinds mijn 21e met mijn hielen, allen fags rukken met hun klauwen, gaylord dat je er bent
Damn, komt ie nu meequote:
Opzich knap, ik kan het alleen maar aanmoedigenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bazziek in nog irritanter dan normaal mode
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich knap, ik kan het alleen maar aanmoedigen![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Rib-i het volgende:
Motoport Den Bosch
[afbeelding]
Jammer dat het maar 675 cc is
Bwwoooaaappquote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Rib-i het volgende:
Motoport Den Bosch
[afbeelding]
Meer CC's is meer rust en meer trekkracht op lage toerenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Bwwoooaaapp
675 cc is more than enough man![]()
Zeg maar gerust lelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef Rib-i het volgende:
of
[afbeelding]
Komt in de buurt
Echter minder mooi
Je hebt het over koppelquote:Op maandag 11 juni 2007 22:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Meer CC's is meer rust en meer trekkracht op lage toeren
Ik heb geen geldquote:Op maandag 11 juni 2007 22:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Je hebt het over koppelFf wachte op WB
OF gewoon een twin halen. Jij bent een twin man trouwens, waarom heb je geen twin, wat doe je
Dude ze hebben net je car gecrashed, straks geld zat heequote:
Waar ben jequote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Dude ze hebben net je car gecrashed, straks geld zat hee
Morgen trouwens tot laat in Tilburg, kom je ook langs![]()
![]()
www.trucksontour.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Rib-i het volgende:
Of in het Dordts:
Waar ga je zijn broeder [afbeelding]
Ik moet tot 22:00 naar school, mischien dat ik na het werk even langs kom wippenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
www.trucksontour.nl
Rijschool Kees van Iersel is de locatie dit keerIk coordineer vanuit Randstad al die shit
![]()
En ff voor het slapen gaan![]()
http://www.motorcyclenews(...)907hypermotardvideo/
Ziekelijk shit hoe die Xaus blaast
TLS. Slechte uitdraai. Verder geen tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:07 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
?
Doet m'n B12 beter heur, met 4 cilinders
Okay, morgen kom ik langs rond 18:00 - 18:30quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Makster het volgende:
Douchen en pitten...
Lees morgen wel bij, heb weer een werkdag van 08:30 tot 01:30![]()
![]()
Maar dat duurd niet lang meer, later meer hierover![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Okay, morgen kom ik langs rond 18:00 - 18:30![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Rib-i het volgende:
Motoport Den Bosch
[afbeelding]
das meer een lepelquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh!
Gisteravond naar concert van Bryan Adams geweest.. erg gaaf!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock voor de massa.![]()
![]()
Waarom heb jij zulke lange werkdagen altijd terwijl ze hier bij Randstad Schiphol na 17.30 al meteen niet te bereiken zijn?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Makster het volgende:
Lees morgen wel bij, heb weer een werkdag van 08:30 tot 01:30![]()
![]()
Klaagcultuurtje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef worldpimber het volgende:
Waarom heb jij zulke lange werkdagen altijd terwijl ze hier bij Randstad Schiphol na 17.30 al meteen niet te bereiken zijn?(behalve dan die 24 uurs dienst
)
Met een olifantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klaagcultuurtje.![]()
Or how to blow up a muskito.![]()
quote:
Dit zijn onder andere de modificaties:
ABM 29mm stuur
Bar-end spiegel
ABM 32 graden stuur risers.
Geperforeerde rem en koppeling hendel
WP/Nico Bakker UPSD vork
RVS omvlochten remleidingen
RVS omvlochten koppelings leidingen
Speedgas
MOKO crash pads
ABM rem-schakel setje
Open K&N filter
Dynokit
Onstekingsvervroeger
4 in 1 RVS Laser
Kleine knippers
Metisse tail risers
Wit achterlicht
Allu swinglager kappen
Olietemp.meter
Kleppendeksel ge-poedercoat
Wielen zwart ge-poedercoat
Op de test bank komt 127 pk en 128 Nm uit, op het achterwiel.
Bouwjaar 2001, 36000km.
Kort geleden een beurt gehad, kleppen gesteld en nieuwe tandwielset.
Vraagprijs: ¤7500,00
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
Damn.. hoe een saaie XJR1300 tot kwijlbike verheven wordt.![]()
[..]
Omdat ik regiocoordinator Zuid Nederland ben voor het opleidingstraject met VTLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom heb jij zulke lange werkdagen altijd terwijl ze hier bij Randstad Schiphol na 17.30 al meteen niet te bereiken zijn?(behalve dan die 24 uurs dienst
)
Ik geef je 3 maanden bij Randstad Transport, dan kruip je psychisch gesloopt terug naar Hoogvlietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klaagcultuurtje.![]()
Or how to blow up a muskito.![]()
Neem em dan ook opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Omdat ik regiocoordinator Zuid Nederland ben voor het opleidingstraject met VTL![]()
[..]
Ik geef je 3 maanden bij Randstad Transport, dan kruip je psychisch gesloopt terug naar HoogvlietMaar Dordt is ook een TE drukke vestiging. Serieus gaat hier de telefoon om de minuut. Ik word er para van
![]()
![]()
Dat doe ik dus niet meer, daar heb ik personeel voor gescharreldquote:
Omega 3 is de shitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef Snelwagen het volgende:
Net ff een lekkere sandwich gemaakt, gerookte zalmsnipper op een bedje van rucolasla afgemaakt met een vleugje honing mosterd dressin![]()
Achja zwaar leven alleen zuhause![]()
Dat stond volgens mij wel op de becel, omgega 3+6. Ik ben me een potje gezond bezigquote:
was het wel lekker?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef Snelwagen het volgende:
Net ff een lekkere sandwich gemaakt, gerookte zalmsnipper op een bedje van rucolasla afgemaakt met een vleugje honing mosterd dressin![]()
Achja zwaar leven alleen zuhause![]()
Tuurlijk, met mijn culinaire kunsten is alles lekkerquote:
Been there, no phone.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:24 schreef Makster het volgende:
Serieus gaat hier de telefoon om de minuut. Ik word er para van![]()
![]()
Herkenbaar, been there so many times.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef Makster het volgende:
Dat doe ik dus niet meer, daar heb ik personeel voor gescharreld![]()
Serieus, er zijn momentel dat ik alleen zit en zit te plannen. Dan heb ik 4 lijnen in de wacht. 2 mensen aan mijn bureau en dan gaan er nog 3 lijnen af.
Dan weiger ik dus heh![]()
Hahahah hier precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tuurlijk, met mijn culinaire kunsten is alles lekker![]()
Alleen veel verder dan een ei bakken kom ik niet, owja een hamburger lukt ook nog wel. Ach kom die 3 weken wel door heur
![]()
Ach, gewoon regelmatig bij wat matties etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Hahahah hier precies hetzelfde!![]()
En ik blijf nog de hele zomervakantie alleen zu hause!
Dat wordt veel eieren bakken!
word up niggaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet meer, daar heb ik personeel voor gescharreld![]()
Serieus, er zijn momentel dat ik alleen zit en zit te plannen. Dan heb ik 4 lijnen in de wacht. 2 mensen aan mijn bureau en dan gaan er nog 3 lijnen af.
Dan weiger ik dus heh![]()
Koken is zo simpel .. meeste dingen zet je in water .. 10 minuten laten koken .. klaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:07 schreef jeweetsch het volgende:
Hahahah hier precies hetzelfde!![]()
En ik blijf nog de hele zomervakantie alleen zu hause!
Dat wordt veel eieren bakken!
Vlees gaat vaak nog wel, alleen jus kan ik niet makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koken is zo simpel .. meeste dingen zet je in water .. 10 minuten laten koken .. klaar.
En bij vlees vervang je het water door olijfolie.![]()
Mijn idee, ik had belooft voor mijn 30ste miljonaier te zijn. Ik denkd at het lastig gaat wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Been there, no phone.![]()
![]()
![]()
[..]
Herkenbaar, been there so many times.![]()
Alleen iedereen in het bedrijf denkt invidueel dat zij het meeste stress hebben.![]()
Vandaar ik in verband met telefoon en collega's meestal opteer voor een baan in de buitendienst.
Maar ideaal is miljonair worden.![]()
Beter een versezalm naar binnen fleppenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Thanks for reminding, een uur terug mijn pil vergeten. Druk, druk, druk.![]()
Aiight noh, big up yourselfquote:
Zo klinkt het wel simpel ja!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koken is zo simpel .. meeste dingen zet je in water .. 10 minuten laten koken .. klaar.
En bij vlees vervang je het water door olijfolie.![]()
Jus gebruik ik dus nooit. Bad stuff.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef Snelwagen het volgende:
Vlees gaat vaak nog wel, alleen jus kan ik niet maken. Olijfolie
, gewoon van dat vloeibare bakshizzle
![]()
1x per week, en dan alleen omdat het gezond is. En zalm is best wel vet.quote:
Vergeet de liefde niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel simpel ja!
Maar toch verneuq ik het altijd!![]()
Wat doe je dan over je aardappels enzo heen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jus gebruik ik dus nooit. Bad stuff.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |