Doe jij maar.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Geerd het volgende:
Verander dat ook even in de wiki:P
DAN MOET JE EM EVEN KLEINER MAKENquote:Op zondag 10 juni 2007 19:03 schreef hicham het volgende:
WTF hebben die newbie's met protocollen?
En wie heeft de Wiki verkloot, IP 217.149.192.5 (WB?) melden graag
-XX-, rode stippellijn is te groot plaatje, logisch dat ie er niet inkomt
Neehquote:
Die schoenenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk een foto van Geerd zn zus gevonden.
Met de bus of de trein?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef Geerd het volgende:
nog mensen gereden vandaag?
op mn vriendinquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef Geerd het volgende:
Had ze een voorbind dildo ofzo??quote:
afwisselingquote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had ze een voorbind dildo ofzo??![]()
Meestal rijd de vriendin toch op jouw?
Dat kan je wel zeggenquote:
Heb je een broer! PWND!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
Vandaag lekker gereden al was het een klein stukkie![]()
De taartschep van m'n broer z'n SV1000s er af gehaald en whitelights er in gezetGeen foto's
Ziet er erg lekker uit![]()
Een meet met -XX- in schagen 22 juliWe meeten wel wat eerder denk
![]()
Als ik tegen die tijd een moto heb ben ik ook van de partij Mits gewenstquote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
De taartschep van m'n broer z'n SV1000s er af gehaald en whitelights er in gezetGeen foto's
![]()
Gezelligggggggggggquote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd een moto heb ben ik ook van de partij Mits gewenst
wat is er de 22ste te doen dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Het wordt tijd dat de President actie gaat ondernemenquote:
quote:En wie heeft de Wiki verkloot, IP 213.46.123.136 (WB?) melden graag
Misschien kan je even kijken in welke versie die fout er al inzat.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:03 schreef hicham het volgende:
WTF hebben die newbie's met protocollen?
En wie heeft de Wiki verkloot, IP 213.46.123.136 (WB?) melden graag
-XX-, rode stippellijn is te groot plaatje, logisch dat ie er niet inkomt
Sato is garant voor vuurwerk.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef Beach het volgende:
Zo was weer een puike Grand Prix zeg!
Die Sato op het end![]()
Of is hier praten over vierwielers vloeken in de kerk![]()
Jah, tliep mooi gesmeerdquote:Op zondag 10 juni 2007 19:54 schreef Geerd het volgende:
Maar wel gezellig topic verder hoorquote:
Het is onbegonnen werkquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat de President actie gaat ondernemen
Wijs ze nog maar ens op de regels
Wat lul je, de betreffende wijziging is door dat IP gemaakt en ik trek geen conclusiesquote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kan je even kijken in welke versie die fout er al inzat.
Vraag het anders even aan je broer, die werkt bij de AIVD,
en gaat wat grondiger te werk voor hij conclusies trekt.![]()
Overigens kijkt normaliter geen hond naar die OP, dat blijkt al een topic of wat.![]()
Goed intro, welkom hierquote:Op maandag 11 juni 2007 00:22 schreef Stay-Fun het volgende:
Nou... Stay-Fun meldt zich..
Ben 25, woonachtig in het pitoresque Goes, samen met mijn vriendin (ook 25) die haar motorrijbewijs eerder had als ik (alletwee sinds 2003).
Begonnen op een Honda CBS6500 1984.
Die al snel verkocht omdat we een motor wilden hebben die er ook nog een beetje stoer uitziet. Toen dus een Honda Super Magna gekocht. (1987).
Van de zomer kopen we er nog een Toer motor bij (denk een Pan European) zodat ik lekker op de brommert naar mijn werk kan cruisen (is 150km up en 150 down... niet leuk op een chopper).
We hebben ook nog een motor scooter staan (150cc) maar die is voor mijn vriendin (brandweer vrouw) om snel naar de kazerne te verplaatsen.
Op dit moment woon ik nog in Dubai (zie Kaaskoppen forum), maar zodra ik weer terug in NL ben (30 juni) gaan we weer lekker rijden!!! JOEPIE!!!
Volgende meeting ben ik (en misschien ook mijn vriendin) van de partij!
Mzzl
Net verhaal gelezen (sjeah, moet toch wat op dit tijdstipquote:Op maandag 11 juni 2007 00:49 schreef Stay-Fun het volgende:
Thnx
Ben voor een half jaartje naar Dubai gestuurd om een nieuwe vestiging van ons bedrijf daar op te zetten. Een uitgebreid verhaal daaromheen staat in het Dubai topic in het Kaaskoppen forum.
Dit soort quatsch niet natuurlijk, een überlelijke hayabusaquote:
Ik vind em anders wel vet nais hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dit soort quatsch niet natuurlijk, een überlelijke hayabusa![]()
Waar dient die spoiler voor danquote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Ik vind em anders wel vet nais hoor!![]()
Misschien komt het door mn n00bness.![]()
![]()
Zaterdag Sponsorloop van mijn dochter en Zondag meetenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Crashcat krijgt concurrentie van ondergetekende
Na vanmorgen heb ik 2 auto's TL gereden en 2 motoren
[..]
Zaterdag Sponsorloop van mijn dochter en Zondag meeten
Dude, whatteroflpantoffel??quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Beter lever jij je rijbewijs in heequote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Ik sponsor momenteel de bouwmarkt, en dat zonder te lopenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zaterdag Sponsorloop van Rib-I's dochter en zondag... jahaaa, das nog maar de vraag
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Noteert nummer vier.![]()
Jeweetsch & Stayfun![]()
quote:
quote:
Oudere mensen in een auto die in een vlaag van verstandsverbijstering stilstaan op een kruising voor het verkeer van links en bij een auto van rechts vol gas geven om die te rammenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter lever jij je rijbewijs in hee![]()
Watskebeurt![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik sponsor momenteel de bouwmarkt, en dat zonder te lopen![]()
![]()
Van het weekend waarschijnlijk aan de klus, dus, als alle handige harries nu is een "Knap de tuin van de rooie op" meet organiseren komt het vast helemaal goed
quote:How to catch a Rib-i
Men neme 1 BBQ en een hoop vlees. Men vermeld dit via internet op een plek waar de Rib-i regelmatig zijn kop laat zien. Zeg dat de werkzaamheden in de middag plaatsvinden en dat er afsluitend een groots feest is met oer oud hollandse spelletjes zoals:
Stab the bastard, kill the mottafocka, old & almost dead
Uhmmmm, jij boort je waggie in die van een bejaard echtpaar of je schaalt jezelf al in deze catogerie en hebt flink brokken gemaakt?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oudere mensen in een auto die in een vlaag van verstandsverbijstering stilstaan op een kruising voor het verkeer van links en bij een auto van rechts vol gas geven om die te rammen
quote:
Foto'squote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef hicham het volgende:
Even allemaal 1 minuut stilte voor de Bandit [afbeelding][afbeelding]
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/nekked.jpg]afbeelding][/url]
KlikkabolLichten staan nog wat hoog afgesteld
Fairings are for homosexuals [afbeelding]
Een bejaard echtpaar heeft mij geramdquote:Op maandag 11 juni 2007 13:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhmmmm, jij boort je waggie in die van een bejaard echtpaar of je schaalt jezelf al in deze catogerie en hebt flink brokken gemaakt?
Tja, je blijft een neger heequote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een bejaard echtpaar heeft mij geramdDe oude mevrouw heeft nog haar vuist naar mij opgeheven
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oudere mensen in een auto die in een vlaag van verstandsverbijstering stilstaan op een kruising voor het verkeer van links en bij een auto van rechts vol gas geven om die te rammen
only youquote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Een bejaard echtpaar heeft mij geramdDe oude mevrouw heeft nog haar vuist naar mij opgeheven
¤2.500 voor mijn ZX-6quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Lennox het volgende:
Donderdag mn rijbewijs ophalen![]()
Heb een hele mooie cbr600fs gezien, alleen de centjes![]()
Dit acht ik onmogelijk, HOAX!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Makster het volgende:
Haaaatttsssssss![]()
Nieuwe Duc Hyper Motard, slecht 15.000 euro![]()
[afbeelding]
Owja, en dan nog leren rijden als die gozer![]()
dan ben ik er weerquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
heb deze zondag nog geen tijd om te rijdenquote:[..]
quote:
Is die achterband nou echt zo zacht of lijkt dat alleen maar zo:Pquote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Altijd netjes warmgereden, alleen met mooi weer en elke dag gepoetst
wat de shitquote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Beach het volgende:
Wildplasser slaat vrouw in elkaar
wow me stadje in het nieuws![]()
![]()
Ik denk jij wel inderdaad, en die andere nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dat is al jaren en jaren. Blijkbaar is die straat nu afgesloten.
Reed Rib-i daar vorig jaar niet doorheen? ()
Als je voorheen alleen maar met je motor lekker aan het toeren was werd je al op de bon geslingerd.
Vette reclame voor de politie.![]()
Onzin twee in dat bericht.
quote:Op maandag 11 juni 2007 @ 16:22 schreef afstandbediening het volgende:
Heb ze wel eens zien rijden in Scheveningen. Mooie dingen alleen de bochten zijn wat moeilijk te nemen. Chevrolet V8 motor toch ??![]()
![]()
![]()
Goed bezig, anders nog iets?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
[..]
Koffiekoekje, een bijlezer van het uitstervende rasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |