Groot forumquote:
iedereen die genomineerd is staat er tussenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:55 schreef GambinoT het volgende:
En ik ben zeer tevreden dat mijn keepertje PIECKE! er tussen staat, hij zal wel niet veel stemmen krijgen maar hij behoort zeker bij de top 3 van nederland.
Hij speelt bij heracles, maar zou hij bij psv of ajax keepen dan was hij er nog meer uit gesprongen.
tja, als je een talent bent bj een grote club krijg je niet veel speeltijd. Maar desondanks is hij wel één van de grootste talentjes op het moment. Niet voor niets één van de jongste spelers die ooit scoorde voor Barca.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:59 schreef BobRooney het volgende:
Snap alleen niet wat Krkic ertussen doet. Hoeveel wedstrijden op hoogste niveau heeft hij gespeeld?
Voor de rest vind ik het een mooie op![]()
Het is Van Gaal en Van der Sar. Met hoofdletter V.quote:van Gaal
van der Sar
Jij, hij schijnt echt een wonderkind te zijn, maar als je echt talent hebt, krijg je toch juist wel wat speeltijd ? Hij heeft alleen in 2de gespeeld volgens mij. En die zijn gedegradeerd. Eerst maar eens zien wat hij kan. Hij kan net zo goed de nieuwe Haruna Babangida worden.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
tja, als je een talent bent bj een grote club krijg je niet veel speeltijd. Maar desondanks is hij wel één van de grootste talentjes op het moment. Niet voor niets één van de jongste spelers die ooit scoorde voor Barca.
hoho, hij is wel met Spanje <21 oid kampioen geworden.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Jij, hij schijnt echt een wonderkind te zijn, maar als je echt talent hebt, krijg je toch juist wel wat speeltijd ? Hij heeft alleen in 2de gespeeld volgens mij. En die zijn gedegradeerd. Eerst maar eens zien wat hij kan. Hij kan net zo goed de nieuwe Haruna Babangida worden.
<17quote:Op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef toma het volgende:
[..]
hoho, hij is wel met Spanje <21 oid kampioen geworden.
Hij is misschien bij lange na niet de beste speler internationaal? Tuurlijk, er zitten er bij die dat ook niet zijn, maar ach, ik mis hem niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom ontbreekt Ronaldinho trouwens bij Beste Speler Internationaal?
het gaat om het seizoen 2006-2007. Ronaldinho is dit seizoen verschrikkelijk uit vorm geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom ontbreekt Ronaldinho trouwens bij Beste Speler Internationaal?
Het gaat toch om dit seizoen? Een seizoen waarin Ancelotti de Champions League won, en Mourinho nog voor de 4 prijzen ging tot in mei. Dus er is wel degelijk concurrentie.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Juande Ramos. 2x achter elkaar UEFA Cup winnaar en dit jaar Sevilla heel sterk geleid in de race om het landskampioenschap.
Daar kan geen Mourinho of Ancelotti aan tippen.
Met Ancelotti ben ik het wel eens, maar als Mourinho met dit materiaal geen kampioen wordt, dan verdient hij het in mijn ogen niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het gaat toch om dit seizoen? Een seizoen waarin Ancelotti de Champions League won, en Mourinho nog voor de 4 prijzen ging tot in mei. Dus er is wel degelijk concurrentie.
Als dat materiaal allemaal in de ziekenboeg zit, dan schiet dat ook niet op, he? Bovendien is de selectie van United ook geen amateuristische.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met Ancelotti ben ik het wel eens, maar als Mourinho met dit materiaal geen kampioen wordt, dan verdient hij het in mijn ogen niet.
Is zo, maar toch blijf ik erbij dat Chelsea wel wat langer had mee kunnen doen om de titel en in de CL. Die Abramovitsj die geeft maar geld uit, afgelopen 2 jaar netjes kampioen. Maar ook in de CL wil het dus maar niet lukken, vandaar dat Mourinho het dit jaar niet verdient, al is het wel een goede coach natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als dat materiaal allemaal in de ziekenboeg zit, dan schiet dat ook niet op, he? Bovendien is de selectie van United ook geen amateuristische.
Tja, hij is inderdaad niet kampioen geworden, en heeft niet de CL gewonnen dit jaar (door een penaltyserie in de halve finale). Maar ik probeer gewoon te kijken wat hij allemaal goed/fout heeft gedaan, en dan vind ik dat hij een fantastisch jaar heeft gehad. Beter dan de vorige 2, hoe raar dat misschien ook klinkt omdat je zonder landstitel staat.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is zo, maar toch blijf ik erbij dat Chelsea wel wat langer had mee kunnen doen om de titel en in de CL. Die Abramovitsj die geeft maar geld uit, afgelopen 2 jaar netjes kampioen. Maar ook in de CL wil het dus maar niet lukken, vandaar dat Mourinho het dit jaar niet verdient, al is het wel een goede coach natuurlijk.
Mourinho zei dat zelf ook al ja. Is dat omdat ze toch nog tweede zijn geworden en zolang meededen op verschillende fronten ondanks die blessures? Zelf zou ik dan toch liever wat prijzen pakken, al heeft hij dat natuurlijk ook wel weer gedaan dit jaar, FA Cup en League Cup.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beter dan de vorige 2, hoe raar dat misschien ook klinkt omdat je zonder landstitel staat.
Ik wel. Zonder Cocu was PSV nooit kampioen geworden.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef tong80 het volgende:
Je hebt de europese topscorer en Wesley Sneyder die naar de wereldtop aan het doorbreken is. Dan kies je toch geen oude vent van 53 ?
Zonder Cocu waren ze het al veel eerder geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik wel. Zonder Cocu was PSV nooit kampioen geworden.
Sneijder en El Ahmadi hebben mijn stem nu ook gehad.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn keuzes: 1 Sneijder 2 El Ahmadi 3 Gomes 4 Rutten 5 Kaka 6 Messi 7 Van der Sar 8 Ancelotti
Maar 1 en 2 lukken niet, want ik schijn vals te spelen.
niet valsspelen hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneijder en El Ahmadi hebben mijn stem nu ook gehad.
ja vind ik ook wel. Alleen de beste trainer uit de eredivisie vind ik verreweg van Gaal.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:29 schreef mcyodogg het volgende:
Prima uitslag
danku dankuquote:Op zondag 17 juni 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Geen verrassende uitslagen inderdaad. Leuk georganiseerd toma!
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:07 schreef Beschouw het volgende:
Met uitslag kan ik leven.
Pluimpje voor toma.
Uitslag is er al, stemmen kan dus niet meer.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:50 schreef Snatsie het volgende:
Ik wil op Drenthe stemmen als grootste talent. Waar kan ik dat doen?
Goede uitslag, mooi werkquote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef toma het volgende:
[u]DE UITSLAG![/u
dan had je met de nominaties mee moeten doen. Maar het ging wel over het talent van afgelopen voetbal seizoen. Toen heeft Drenthe niet zo heel veel speciaals laten zien. Alhoewel hij wel één van de betere van Feyenoord is.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:50 schreef Snatsie het volgende:
Ik wil op Drenthe stemmen als grootste talent. Waar kan ik dat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |