Groot forumquote:
iedereen die genomineerd is staat er tussenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:55 schreef GambinoT het volgende:
En ik ben zeer tevreden dat mijn keepertje PIECKE! er tussen staat, hij zal wel niet veel stemmen krijgen maar hij behoort zeker bij de top 3 van nederland.
Hij speelt bij heracles, maar zou hij bij psv of ajax keepen dan was hij er nog meer uit gesprongen.
tja, als je een talent bent bj een grote club krijg je niet veel speeltijd. Maar desondanks is hij wel één van de grootste talentjes op het moment. Niet voor niets één van de jongste spelers die ooit scoorde voor Barca.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:59 schreef BobRooney het volgende:
Snap alleen niet wat Krkic ertussen doet. Hoeveel wedstrijden op hoogste niveau heeft hij gespeeld?
Voor de rest vind ik het een mooie op![]()
Het is Van Gaal en Van der Sar. Met hoofdletter V.quote:van Gaal
van der Sar
Jij, hij schijnt echt een wonderkind te zijn, maar als je echt talent hebt, krijg je toch juist wel wat speeltijd ? Hij heeft alleen in 2de gespeeld volgens mij. En die zijn gedegradeerd. Eerst maar eens zien wat hij kan. Hij kan net zo goed de nieuwe Haruna Babangida worden.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
tja, als je een talent bent bj een grote club krijg je niet veel speeltijd. Maar desondanks is hij wel één van de grootste talentjes op het moment. Niet voor niets één van de jongste spelers die ooit scoorde voor Barca.
hoho, hij is wel met Spanje <21 oid kampioen geworden.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Jij, hij schijnt echt een wonderkind te zijn, maar als je echt talent hebt, krijg je toch juist wel wat speeltijd ? Hij heeft alleen in 2de gespeeld volgens mij. En die zijn gedegradeerd. Eerst maar eens zien wat hij kan. Hij kan net zo goed de nieuwe Haruna Babangida worden.
<17quote:Op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef toma het volgende:
[..]
hoho, hij is wel met Spanje <21 oid kampioen geworden.
Hij is misschien bij lange na niet de beste speler internationaal? Tuurlijk, er zitten er bij die dat ook niet zijn, maar ach, ik mis hem niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom ontbreekt Ronaldinho trouwens bij Beste Speler Internationaal?
het gaat om het seizoen 2006-2007. Ronaldinho is dit seizoen verschrikkelijk uit vorm geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom ontbreekt Ronaldinho trouwens bij Beste Speler Internationaal?
Het gaat toch om dit seizoen? Een seizoen waarin Ancelotti de Champions League won, en Mourinho nog voor de 4 prijzen ging tot in mei. Dus er is wel degelijk concurrentie.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Juande Ramos. 2x achter elkaar UEFA Cup winnaar en dit jaar Sevilla heel sterk geleid in de race om het landskampioenschap.
Daar kan geen Mourinho of Ancelotti aan tippen.
Met Ancelotti ben ik het wel eens, maar als Mourinho met dit materiaal geen kampioen wordt, dan verdient hij het in mijn ogen niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het gaat toch om dit seizoen? Een seizoen waarin Ancelotti de Champions League won, en Mourinho nog voor de 4 prijzen ging tot in mei. Dus er is wel degelijk concurrentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |