Als dat materiaal allemaal in de ziekenboeg zit, dan schiet dat ook niet op, he? Bovendien is de selectie van United ook geen amateuristische.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met Ancelotti ben ik het wel eens, maar als Mourinho met dit materiaal geen kampioen wordt, dan verdient hij het in mijn ogen niet.
Is zo, maar toch blijf ik erbij dat Chelsea wel wat langer had mee kunnen doen om de titel en in de CL. Die Abramovitsj die geeft maar geld uit, afgelopen 2 jaar netjes kampioen. Maar ook in de CL wil het dus maar niet lukken, vandaar dat Mourinho het dit jaar niet verdient, al is het wel een goede coach natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als dat materiaal allemaal in de ziekenboeg zit, dan schiet dat ook niet op, he? Bovendien is de selectie van United ook geen amateuristische.
Tja, hij is inderdaad niet kampioen geworden, en heeft niet de CL gewonnen dit jaar (door een penaltyserie in de halve finale). Maar ik probeer gewoon te kijken wat hij allemaal goed/fout heeft gedaan, en dan vind ik dat hij een fantastisch jaar heeft gehad. Beter dan de vorige 2, hoe raar dat misschien ook klinkt omdat je zonder landstitel staat.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is zo, maar toch blijf ik erbij dat Chelsea wel wat langer had mee kunnen doen om de titel en in de CL. Die Abramovitsj die geeft maar geld uit, afgelopen 2 jaar netjes kampioen. Maar ook in de CL wil het dus maar niet lukken, vandaar dat Mourinho het dit jaar niet verdient, al is het wel een goede coach natuurlijk.
Mourinho zei dat zelf ook al ja. Is dat omdat ze toch nog tweede zijn geworden en zolang meededen op verschillende fronten ondanks die blessures? Zelf zou ik dan toch liever wat prijzen pakken, al heeft hij dat natuurlijk ook wel weer gedaan dit jaar, FA Cup en League Cup.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beter dan de vorige 2, hoe raar dat misschien ook klinkt omdat je zonder landstitel staat.
Ik wel. Zonder Cocu was PSV nooit kampioen geworden.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:10 schreef tong80 het volgende:
Je hebt de europese topscorer en Wesley Sneyder die naar de wereldtop aan het doorbreken is. Dan kies je toch geen oude vent van 53 ?
Zonder Cocu waren ze het al veel eerder geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik wel. Zonder Cocu was PSV nooit kampioen geworden.
Sneijder en El Ahmadi hebben mijn stem nu ook gehad.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn keuzes: 1 Sneijder 2 El Ahmadi 3 Gomes 4 Rutten 5 Kaka 6 Messi 7 Van der Sar 8 Ancelotti
Maar 1 en 2 lukken niet, want ik schijn vals te spelen.
niet valsspelen hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sneijder en El Ahmadi hebben mijn stem nu ook gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |