Ik ga de discussie lekker niet nog eens aan...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:03 schreef sjimz het volgende:
De teksten alleen al laat het weinige glazuur van mijn tanden springen.
Blofquote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga de discussie lekker niet nog eens aan....
Moet je ook niet willen tegen een agentquote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga de discussie lekker niet nog eens aan....
Vorige week nog wel gedaan, achterlijke mongool was dat zeg... Ik zeg op een gegeven moment tegen hem "Mag ik jouw legitimatie ook even zien?"... Zegt ie: "oppassen, je zit erg dicht tegen een boete aan voor het beldigen van een ambtenaar in functie"... Ik stelde alleen maar een vraagquote:Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen tegen een agent
We zijn het zelfs verplicht om te laten zien.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorige week nog wel gedaan, achterlijke mongool was dat zeg... Ik zeg op een gegeven moment tegen hem "Mag ik jouw legitimatie ook even zien?"... Zegt ie: "oppassen, je zit erg dicht tegen een boete aan voor het beldigen van een ambtenaar in functie"... Ik stelde alleen maar een vraag.
Dat weet ik, daarom vroeg ik het ook. Ik wilde een klacht tegen hem indienen, maar had al redelijk wat biertjes op. Hij had een maatje van me aangehouden wegens fietsen in de stad en ook nog zonder licht. Terecht, maar bij het zien van de legitimatie zegt ie "ah, het zal dr wel weer niet een van [achternaam] zijn..." Dan heb je mij kwaad he...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zijn het zelfs verplicht om te laten zien.
Wederom de meest gedraaide op de radio...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
AL die kritiek over Blof, niet echt mijn cup of tea, maar noem maar eens 5 huidige Nederlandstalige bands die beter zijn dan Blof
Ik denk niet dat dat gaat lukken
Nederlandstalig?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:09 schreef Bos81 het volgende:
AL die kritiek over Blof, niet echt mijn cup of tea, maar noem maar eens 5 huidige Nederlandstalige bands die beter zijn dan Blof
Ik denk niet dat dat gaat lukken
A&DM zijn samen met Bløf Nederlandse topquote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederlandstalig?
Acda & de Munnik
Guus Meeuwis
Van Dik Hout
De Vliegende Panters
De Toppers
Jim
6 dus al
Ik vroeg om bands, JIm en Meeuwis vallen dus af.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nederlandstalig?
Acda & de Munnik![]()
Guus Meeuwis
Van Dik Hout Mee eens
De Vliegende Panters
De Toppers![]()
Jim
6 dus al
Tis inderdaad dat BZN er mee stopt, maar anders...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ali B heb je natuurlijk ook, en Yes-R. En de Jeugd van Tegenwoordig.
Het valt allemaal wel mee dus.
Een Schizofreen dus ?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een band is voor mij iemand die met meer dan 1 persoon op een podium staat![]()
Verder is het echt jammer van BZN. Gelukkig zijn Nick&Simon er nog.
Je snapt t woordje 'met' niet?quote:
Jawel, maar dan nog klopt de zin volgens mij niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Jem oid.
[..]
Je snapt t woordje 'met' niet?
Normaal is toch niet Nederlandstalig ?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:24 schreef pascalheister het volgende:
en Jovink en Normaal vergeten jullie helemaal
Nick en Simonquote:Op zondag 10 juni 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een band is voor mij iemand die met meer dan 1 persoon op een podium staat![]()
Verder is het echt jammer van BZN. Gelukkig zijn Nick&Simon er nog.
Ray weet dat wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand die site waar je een spreuktegeltje kan maken.
Volgens mij wel hoor. Tis gewoon keurig ABN.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan nog klopt de zin volgens mij niet.
kort lontje?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom vroeg ik het ook. Ik wilde een klacht tegen hem indienen, maar had al redelijk wat biertjes op. Hij had een maatje van me aangehouden wegens fietsen in de stad en ook nog zonder licht. Terecht, maar bij het zien van de legitimatie zegt ie "ah, het zal dr wel weer niet een van [achternaam] zijn..." Dan heb je mij kwaad he...
populair he anders gaat ie niet zo snel hequote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Komen er nog normale bands langs hier?
pasc, science of sleep is al binnen
Hoe kan dat zo snel, is het echt een leuke film
dank jequote:Op zondag 10 juni 2007 13:31 schreef appelsientje het volgende:
Oja... Sand.. blof was echt te gaaf!! vette sfeer hing ergeluid was ook goed... en die Pascal wat kan die zingen
Ik denk dat wij dezelfde smaak qua muziek hebben..quote:Op zondag 10 juni 2007 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
A&DM zijn samen met Bløf Nederlandse top
Guus is leuk, maar beter.
VdH valt net onder Bløf en A&DM
En over de rest zal ik maar niets zeggen.
Mwa. Ik denk dat een band beter uitgelegd kan worden als meerdere personen op het podium ipv iemand die met meerdere personen op het podium staat.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Tis gewoon keurig ABN.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Ik denk dat een band beter uitgelegd kan worden als meerdere personen op het podium ipv iemand die met meerdere personen op het podium staat.
De Dijk is wat mij betreft de beste Nederlandstalige band op dit moment.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dezelfde smaak qua muziek hebben..
De dijk is ook wel aardig
Ik denk daar anders over.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over.
Maar goed, nutteloze discussie....
Koffie?
Die ligt bij Haaibaaike in bed denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:36 schreef Ole het volgende:
Tong ligt zeker nog in zijn luie nest ...
kindje makenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die ligt bij Haaibaaike in bed denk ik.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand die site waar je een spreuktegeltje kan maken.
Geniaalquote:Op zondag 10 juni 2007 13:38 schreef pascalheister het volgende:
Wat is het domste dat je ooit gehoord hebt? #2
Ik heb ge-GTA-ed (GTA San Andreas dus), film komt andere keer wel weerquote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef pascalheister het volgende:
gelukt ray?
Ik versta het wel een beetje, maar het is meer dialect dan het ABN.quote:
Lang niet gespeeld, eens kijken of dat nog via inet te vinden isquote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb ge-GTA-ed (GTA San Andreas dus), film komt andere keer wel weer.
Ik hou je tips ze wel in m'n achterhoofd
GTS-SA er ook maar weer eens opgezetquote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb ge-GTA-ed (GTA San Andreas dus), film komt andere keer wel weer.
Ik hou je tips ze wel in m'n achterhoofd
Gelijk heb je.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:36 schreef golfer het volgende:
Zo, lekker anderhalf uur in het badje liggen dobberen.
Mijn keuze voor vanmiddag is dus kijken naar Roland Garros, terwijl Bluezz haar kind aan het aanmoedigen is in Hoofddorp tegen de Pioneers.
Ben volgens mij bijna op het einde. Moet nu een helikopter stelen op de militaire basis.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
GTS-SA er ook maar weer eens opgezet
Met of zonder codes?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben volgens mij bijna op het einde. Moet nu een helikopter stelen op de militaire basis.
Ik ben jaloersquote:Op zondag 10 juni 2007 16:36 schreef VoreG het volgende:
Ik ben gebroken..
Pfff 2 dagen voetballen vanaf 9 uur 's ochtends tot 5 uur 's middags en ook nog het nodige bier.
Kan amper op m'n poten staan, dat wordt goede spierpijn.
Ik ga maar es effe tukken, vanavond weer feest.
Het was erg geslaagdquote:
Ik heb een 20 minuten gezien oid. Was wel aardig, maar weinig bijzonders. Standaard Tien-analitici met deze keer Ruud de Wild die niks toevoegde door zn gebrek aan voetbalkennis.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand gisteren "na de wedstrijden" gezien? Was het iets?
vandaag met stijn schaars en nog iemandquote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb een 20 minuten gezien oid. Was wel aardig, maar weinig bijzonders. Standaard Tien-analitici met deze keer Ruud de Wild die niks toevoegde door zn gebrek aan voetbalkennis.
Dat Stijn Schaars het heel jammer vindt dat hij er niet bij kan zijn, blablabla. Studio Voetbal is gestopt zeker?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:46 schreef borisz het volgende:
[..]
vandaag met stijn schaars en nog iemand
Die zijn er weer als de JC schaal isquote:Op zondag 10 juni 2007 16:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat Stijn Schaars het heel jammer vindt dat hij er niet bij kan zijn, blablabla. Studio Voetbal is gestopt zeker?
Oke... vandaar.. ik was al bijna ongerust gewordenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef dndiek het volgende:
weekendje weg
Vanwege Man springt van Bijenkorf in Amsterdam of ben je niet zó doemdenkerig?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke... vandaar.. ik was al bijna ongerust geworden
Ah, Napoli is terug kennelijkquote:
En ADO naar de Jupiler, mooie ruil.quote:
Op die degradatie heb ik een tijdje geleden al gedronkenquote:
Alsof Rubbereend in Amsterdam komtquote:Op zondag 10 juni 2007 17:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vanwege Man springt van Bijenkorf in Amsterdam of ben je niet zó doemdenkerig?
hm, misschien verklaarde dat die heli vanmiddag.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vanwege Man springt van Bijenkorf in Amsterdam of ben je niet zó doemdenkerig?
Da's niet iets nieuws hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:04 schreef borisz het volgende:
tongs topic heeft een slotje gekregen
maar dit was tongs liefdesverklaringquote:
o ja, die zit op 9 hierquote:Op zondag 10 juni 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
Nadal wint over naar 10
Die zal nog vaak genoeg herhaald worden.quote:
Nog nooit last van gehadquote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Grom, wil ik douchen, mep ik met m'n hand de glazen bol om de gloeilamp eraf. En ik wilde enkel m'n t-shirt over m'n hoofd uittrekken. (lang zijn, niet altijd handig) Net scherven en splinters geraapt. Tijdrovend kutwerk.
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Grom, wil ik douchen, mep ik met m'n hand de glazen bol om de gloeilamp eraf. En ik wilde enkel m'n t-shirt over m'n hoofd uittrekken. (lang zijn, niet altijd handig) Net scherven en splinters geraapt. Tijdrovend kutwerk.
Het onvoorstelbare is dat hij dus, zoals nu het zich laat aanzien, gelukkig niet echt iets mankeert.quote:
ik hoorde het jaquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het onvoorstelbare is dat hij dus, zoals nu het zich laat aanzien, gelukkig niet echt iets mankeert.
Auw stap niet in glas wil jequote:Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kan niet voetballen hoor. Die heeft alleen Jeu Sprengers uit zn kont groeien.quote:
Ja helaas heb ik maar stukjes gezien, was gezellige aan het BBQ-en met vrienden..quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef golfer het volgende:
Eindelijk weer eens een ouderwets leuke spectaculaire F1-race gezien.
het ging/gaat redelijk tekeer in het oosten begreep ik in DE?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:05 schreef pascalheister het volgende:
Tijdens het donderen en bliksemen hier toch nog even een filmpje gekeken
ja klopt ja, mn cameraflitser is er niks bijquote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
het ging/gaat redelijk tekeer in het oosten begreep ik in DE?
Zeg wil je me niet zo ongerust maken ??quote:Op zondag 10 juni 2007 22:40 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van een weekendje weg met de cluberg veel gelachen en gedronken en weinig geslapen
biertje dus maar
Herhalingquote:Op zondag 10 juni 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
Van Kooten en de Bie bij de Zomer draait door tong
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg wil je me niet zo ongerust maken ??
Ik sms-en en krijg niks terug...
goed om te horen dat het leuk was
Vond ze matig in een drie spitsensysteem renderen ze beter.quote:
het gaat flink tekeer, en het trekt naar het westen:quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
Donder en bliksem?
Hier geen enkele dreiging van regen of onweer aan de kust.
Ja, Mario heeft het nooit helemaal kunnen waarmaken, was toch de opvallendste speler samen met Vanenburg en Van Basten toen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ze matig in een drie spitsensysteem renderen ze beter.
Net genoten van Mario Been op het jeugd WK 83. Passeert vier Brazilianen en de keeper.
Speelde met vanenburg van 't Schip en van Basten maar hij was de ster op dat moment.
Been was een enorm talent!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ze matig in een drie spitsensysteem renderen ze beter.
Net genoten van Mario Been op het jeugd WK 83. Passeert vier Brazilianen en de keeper.
Speelde met vanenburg van 't Schip en van Basten maar hij was de ster op dat moment.
ja wij krijgen hier de volle laag, ideaal voor het pas ingezaaide gazon!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gaat flink tekeer, en het trekt naar het westen:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Dat is ie alquote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, Mario heeft het nooit helemaal kunnen waarmaken, was toch de opvallendste speler samen met Vanenburg en Van Basten toen.
Ach, misschien wordt hij wel de beste trainer van de drie
in DE zie ik de meest spookachtige beschrijvingen van de wolken langskomen, echt gaafquote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja wij krijgen hier de volle laag, ideaal voor het pas ingezaaide gazon!
Rene en volwassen?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Mario is te laat volwassen geworden. Net als Rene van der Gijp
Rene is wel onvergetelijk vastgelegd door de camera van Harry Vermeegen tijdens ik geloof Nederland-Griekenland voor de kwalificatie van het EK van 88. Zat hij uitgebreid in zijn zak te graaienquote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Mario is te laat volwassen geworden. Net als Rene van der Gijp
Door dat soort geintjes miste ie 50 interlandsquote:Op zondag 10 juni 2007 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rene is wel onvergetelijk vastgelegd door de camera van Harry Vermeegen tijdens ik geloof Nederland-Griekenland voor de kwalificatie van het EK van 88. Zat hij uitgebreid in zijn zak te graaien
ga ff gauw je mond spoelenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef golfer het volgende:
The Science op Sleep is dus een baggerfilm.
Dus nog meer salaris erbijquote:Op maandag 11 juni 2007 07:49 schreef DIGGER het volgende:
Nog steeds superblij, met 2 promoties op rij
Je mist zijn punt een beetje geloof ik.quote:
Oja.. hij's nog steeds blij.. Ben volgens mij nog niet helemaal wakkerquote:Op maandag 11 juni 2007 08:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je mist zijn punt een beetje geloof ik.
quote:
Bevalt primaquote:Op maandag 11 juni 2007 08:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weer een nieuwe week bevalt 't nog ??
23 jaarquote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef Againzender het volgende:
En ookal ken je zo iemand niet, toch schrik ik hiervan:
Sokolsky overleden
Ik las 't eerder al op een ander forum. Vreselijk.quote:
Hij was maar 5 dagen ouder dan ik ben.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef Againzender het volgende:
Sokolsky overleden
wtf een groot filmliefhebberquote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef Againzender het volgende:
Sokolsky overleden
Tja das niet zo raar.. 23 jaar. Jemigquote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef Againzender het volgende:
Sokolsky overleden
Hot Fuzzquote:Op maandag 11 juni 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog een leuke filmtip?
Hier ook ...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, er zijn finishbeelden van m'n hardlopen zaterdag: http://klanten.mediasenses.tv/avrijsen/5km.php# Schokschouderend kom ik binnen met nummer 88, MK.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, er zijn finishbeelden van m'n hardlopen zaterdag: http://klanten.mediasenses.tv/avrijsen/5km.php# Schokschouderend kom ik binnen met nummer 88, MK.
Na hoeveel min ben je zichtbaar ?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha idd Mess, een heleboel die net na me eindigen ben ik in het laatste rondje nog even voorbij gesneld. Veelgehoord onder de race met m'n Zweden voetbalshirt aan: 'dit is wat anders dan voetbal he'.
werkt niet bij mijquote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Op z'n naam in de lijst klikken sientje.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van harte! Mooie kopgoals trouwens. o.a die van Cherai, leuke vent.
3 koppen groter dan dat gozertje die je inhaaltquote:Op maandag 11 juni 2007 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
23.49 voor het eerst.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Op z'n naam in de lijst klikken sientje.
Ik zei al dat Roda eens naar hem moest kijken ipv. die donkere waardeloze gast van Lierse.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Die donkere jongen voorin van Kortrijk hield de spanning er wel in.
quote:Op maandag 11 juni 2007 03:01 schreef Bluezz het volgende:
Goedemorgen
Waar héb je het over eigenlijk![]()
Ik neem nog 1 wijntje
Wat doen we trouwens met onze kroeg nu het in juli 08 rookvrij moet worden?
Dan hebben we een probleem met 2 van onze verstokte vrijgezellen rokers... waar laten we die..
Ik heb net de Messengers binnengehaald, lekker griezelenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand nog een leuke filmtip?
Idd, en ik heb niet eens kinderen om me dat in te denken...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Die sol, wat vreselijk voor die ouders zeg
My worst scenario hoor als je kinderen hebt
Welke vraag en waarom niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
En Robbie, ik had die vraag van jou echt niet verwacht.
Handig.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb iets in mijn prullebak en ik kan hem niet legen of zien wat er in zit
wel HOOLS noemen hequote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef rubbereend het volgende:oi
volgens mij kom ik vanavond bij Fok! radio
[..]rookvrij maken die shit hier
jij wordt nog regelmatig genoemd op fok!radio dus jou slaan we overquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef rubbereend het volgende:oi
volgens mij kom ik vanavond bij Fok! radio
[..]rookvrij maken die shit hier
Maak maar aan. Wist niet dat die alweer gereed is.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef Messenga het volgende:
Nou, een HOOLS/VBL Subleague voor de wielermanager?
Oh mijn godquote:Op maandag 11 juni 2007 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
En ook met de camera hebben ze me nog vastgelegd.
http://www.avrijssen.nl/foto/foto0154/slides/0609-134945.jpg
Nu heb ik m'n moment of fame hier ook weer even gehad.
dat is weer 9 overquote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh mijn god. Vaduz
!
Leuke afsluiter om naar huis te gaan, tot vanavond!
Nee, hier is het bewolkt, heiig en winderig. Het was koud op de fiets vanmiddag in mn t-shirtje.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:46 schreef Grulez het volgende:
Is het bij jullie ook nog steeds zonovergoten en 30 graden?
ik kwam hem niet zo vaak tegen op het forum, maar een beetje filmliefhebber zal hem een stuk vaker zijn tegengekomen. zeer dramatisch zo'n jonge dood...quote:
22 graden met zon, ook primaquote:Op maandag 11 juni 2007 17:46 schreef Grulez het volgende:
Is het bij jullie ook nog steeds zonovergoten en 30 graden?![]()
Ik kan niet vaak genoeg genoemd wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef borisz het volgende:
jij wordt nog regelmatig genoemd op fok!radio dus jou slaan we over![]()
Hi ScaryCat!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
SJIMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ!
Hiquote:
Anders wordt Golfer jaloers!quote:
Ik kan hard rennen!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mjuh, en golfer is 2 koppen groter. Daar moet je zeker bang voor zijn
Maar golfer slaat zo een balletje op je hoofd.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan hard rennen!
En ik heb een pistool!!!!!!!!!!
hard wegrennen als agent, heldquote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kan hard rennen!
En ik heb een pistool!!!!!!!!!!
There's no shame in running to see another day.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |