Dat is helemaal niet nodig. Je kunt ze persen en vervolgens laten fermenteren. Blijven ze zonder vrieskast heel erg lang goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je druiven invriezen?
Ha! Mooi!quote:Op zondag 10 juni 2007 08:20 schreef LXIV het volgende:
Goedemorgen. Wat een TT, L!
Gisteren heb ik je boek ontvangen! Hartelijk dank!![]()
Vanwaar het verkneukelen weet ik niet precies, of is het omdat van Dis de meest politiek-correcte schrijver is, op Mak na dan? Gisteravond heb ik er al in gelezen, leest wel lekker weg, al staan de pagina's inderdaad vol met hulpvaardige kansjongeren, kunstzinnige en wijze zwervers en onbaatzuchtige en edelmoedige Sri-Lankanen. Een soort edele wilden in de polder dus. Maar een schrijver die zoiets geloofwaardig weet te beschrijven is dan een goede schrijver, en er is dan geen woord van gelogen.
Maar nogmaals dank, hier vanuit de verre!
![]()
... of je kunt er wijn van makenquote:Op zondag 10 juni 2007 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat invriezen niet lekker is. Je kunt ze natuurlijk confijten, drogen, fermenteren, allemaal oude en beproefde methodes.
Iemand vindt dat het woord dagzweten in de Van Dale zou moeten, als tegenhanger van nachtzweten.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Ook ik ben weer van de partij. Of je het nou leuk vindt of niet.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand vindt dat het woord dagzweten in de Van Dale zou moeten, als tegenhanger van nachtzweten.![]()
Nachtzwetenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Maar wie is die iemand? Iemand die je persoonlijk kent? Of heb je het ergens gelezen?
Vissen naar complimentjes...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Ook ik ben weer van de partij. Of je het nou leuk vindt of niet.
Nee, hoor. Ik heb dat helemaal niet nodig.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Vissen naar complimentjes...
Ja hoor, we vinden jou allemal heel leuk.
![]()
![]()
Vissen naar complimentjes...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat heb ik trouwens een briljante TT bedacht, in alle vroegte!
Hijgen en rijgen, hoeren en snoeren.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:08 schreef broer het volgende:
Wat een briljante TT.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef broer het volgende:
Ja, als je hem gaat uitleggen is het niet zo leuk meer, natuurlijk.
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, ik had gisterennacht enorme sjans.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is de online Van Dale. Da's natuurlijk niet het echte werk, hè.![]()
En dagzweten is wel een beetje dom, hoor.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb the real deal niet bij de hand hier..... Jij wel?
quote:
Ik ben ook helemaal niet gewend dat er met me geflirt wordt (of dat ik het zelf doe).quote:Op zondag 10 juni 2007 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Poeh. Ik denk dat je het drankje best aan had mogen nemen en een praatje met haar had kunnen maken. Maar ik kan me voorstellen dat je het even niet wist.
Hihi.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]! Lienekien, ik moest hardop lachen, hardop!
Ik kan rijgen en hijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor technieken beheers je, wyccie?
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef wyccie het volgende:
Wat me heel soms wel eens overkomt is dat ik een half jaar of een jaar later een droom heb waarin bepaalde dingen voorkomen die ik al eerder heb gedroomd. Zelfde ruimte of mensen, auto of opmerking bijvoorbeeld.
Heeft iedereen dat?
Ik ga zometeen een armbandje maken. Met kettels.quote:
Nou, de man van mijn dromen heb ik zojuist gedroomd. Wat vind je daarvan?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind, is hoe mijn fantasie (of hoe je het ook wil noemen) bepaalde mensen weet te creëren in mijn dromen, die ik nog nooit heb gezien in het echt. Hoe kán dat? Baseert 'ie zich op mensen die ik toevallig en vluchtig heb gezien die dag of werkt het als een soort random people generator?
Dat zou ik ook wel willen kunnen. Heb er nog nooit de gereedschappen voor gekocht. En het lijkt me ook meer werk. Gekettelde kettingen zijn wel veel sterker en lijken ook professioneler.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga zometeen een armbandje maken. Met kettels.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, de man van mijn dromen heb ik zojuist gedroomd. Wat vind je daarvan?
quote:
Ik ben verliefd
op het meisje van mijn dromen
Jammer genoeg ben ik haar nog niet
in het echt tegengekomen
© Bupatih
Ja, maar volgens mij is het toch iets anders... want in mijn dromen waren ze heel gedetailleerd. Het leek gewoon heel erg echt.quote:Random people generator: gewoon je ogen dichtdoen en denk aan een vrouw met bruin haar en een blauwe jurk.
Zo doe je dat ook in je dromen.
Met dank aan Sabine.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, fijn dat je het rijgen ook even illustreert.
Als je aan weerskanten oogjes hebt, dan kun je die staafjes dus allemaal aan elkaar haken en zo een ketting maken. Als je aan één kant een oogje hebt, dan hang je die ergens aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er aan de onderkant geen oogje zit, dan kan je toch geen armband maken? Of gebruik je dan weer een kettinkje om de gekettelde "slietjes" aan te maken?
Dan doe je toch gezellig met ons mee.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn interesse in sieraden is wel een beetje onmacho.
Nou hebben we al drie voor een hijg- en rijgmeet. Kan jij mooi koekjes bakken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb voor mijn zus wel eens een ketting geregen, met zelf uitgezochte kralen uit de kralenwinkel.
(En ik vond het nog leuk ook)
Ik heb gisteren trouwens een chocoladecake gebakken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou hebben we al drie voor een hijg- en rijgmeet. Kan jij mooi koekjes bakken.![]()
Je bent eregast.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gisteren trouwens een chocoladecake gebakken.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:24 schreef wyccie het volgende:
Lien, wil je wat foto's hier laten zien?
It's meeting the man of my dreamsquote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar volgens mij is het toch iets anders... want in mijn dromen waren ze heel gedetailleerd. Het leek gewoon heel erg echt.Nou ja, misschien heb je ook wel gelijk.
O ja?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef wyccie het volgende:
Ik verwacht nu wel dat Lien nog een keer een foto van haar poes met ketting post.
Nou, daar kom ik goed weg.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen als je poes net zo langharig is als die cavia.
* JAM ! *quote:Op zondag 10 juni 2007 17:22 schreef JAM het volgende:
BOEP!
En hier?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef Lienekien het volgende:
Er staat eigenlijk MJAMJA, hoor.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:26 schreef wyccie het volgende:
Kienelien.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef broer het volgende:
Kunstige plaatjes, Bupa. Je zou ze eigenlijk moeten printen en om de hals van je gerbil hangen. Fotootjes ervan op een website - gegarandeerd succes.
Gelukkig is wyccie onveranderd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:33 schreef wyccie het volgende:
Bupa heeft een andere avatar en broer praat over gerbils.
Vreemde dag.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Been there, done that. Het succes bleef echter uit.
On-be-grij-pe-lijk!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
Het succes bleef echter uit.
Erbroerbroerbro.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:00 schreef broer het volgende:
O, we zijn alweer uitgedold. Dan ga ik ook maar weer eens wat doen.
Het kan altijd harder.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Wyccie, stormt het hard?
Het komt nu ongeveer deze richting in. Ik hoor de donder al rollen in de verte. Mijn moeder gaat nog snel even met de hond uit.quote:
Gewoon, thuis.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef wyccie het volgende:
Waar woon jij eigenlijk, Bupa?
Zo lang de inbox "wyccie" niet beschikbaar is volgens het PM-systeem, ga ik daar niks over zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:49 schreef wyccie het volgende:
Maar lieve Bupa, in welke stad of gehucht woont jouw huis dan?
Ja, toen ik achttien werd, zouden ze het huis uit gaan. Zo hebben we dat afgesproken.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij hebt ze zover gekregen hun huis te verlaten en op kamers te gaan? Ben je zo erg dan![]()
Iets zegt me dat het niet helemaal klopt wat je zegt...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, toen ik achttien werd, zouden ze het huis uit gaan. Zo hebben we dat afgesproken.
Erg, erg, wat is erg?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef SolidasRock het volgende:
Uuhm Bupa? Is het zo erg om te laten weten welk stad of dorp je woont? Niemand vroeg om je huisadres joh...
Het enige wat me verbaasd is dat je Pools bent, voor de rest verbaasd het me nietsquote:Op zondag 10 juni 2007 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Erg, erg, wat is erg?
Ik heb het liever niet. Stel je toch eens voor dat mijn vrienden of familieleden eens intensief zouden googelen en erachter kwamen dat hun 43-jarige, werkloze, Poolse kameraad zich op internetfora voordoet als een 19-jarige, knappe, gebruinde, vrolijke, humoristische student!
Weet ik veel. Als je goed zoekt, is er genoeg te vinden. Meer dan genoeg eigenlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het enige wat me verbaasd is dat je Pools bent, voor de rest verbaasd het me niets
Maarre, je familieleden of vrienden zouden dus moeten zoeken op bijv "rotterdam" en dan de link leggen tussen jou en een user die bupatih heet?
"Ja, die heb ik dus wel mooi gemaakt, hè.quote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet. En verder kan ik niet zo abstract denken dat ik een smiley kan fabriceren waarvan iedereen zegt: "Nou, als die niet als twee druppels water op onze wyccie lijkt..."quote:Op maandag 11 juni 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Kun je ook een wycciesmiley maken?
Ahaaaa, drm wil je een mail. Tis dus een vrouwtje... Zeker in ruil voor een fobogirl fotootje met een kreetje als BuPah en een smilie?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel. Als je goed zoekt, is er genoeg te vinden. Meer dan genoeg eigenlijk.
Als wyccie het zo graag wil weten, mailt ze maar.
Dat ik zeg dat ze kan mailen, is alleen maar om háár een gunst te doen, hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ahaaaa, drm wil je een mail. Tis dus een vrouwtje... Zeker in ruil voor een fobogirl fotootje met een kreetje als BuPah en een smilie?
Ik post enkel nog in - drie - slowchat-reeksen. Voor de rest van FOK! ben ik dood. Of houd ik me dood. Wat jij wil.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
Uuh bupa? Volgens je fobo ben je dood? Het lijkt me dat je een wederopstanding heb gehad, tijd om eens een keer te veranderen?
Uuhm, 5 mooie meiden en een banaan.... Daar kan je leuke dingen mee doenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik zeg dat ze kan mailen, is alleen maar om háár een gunst te doen, hoor.
En nee.Ik heb al vijf mooie fobogirls.
En een banaan.
Ik zag je op FP posten ja. Maarre... hoezo dood? Je ben dan wel geen modje meer maar niet minder populair. Kom op, kop op, sokpop. Ga je andyvie verkondingen in alle topicjes op FoK!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik post enkel nog in - drie - slowchat-reeksen. Voor de rest van FOK! ben ik dood. Of houd ik me dood. Wat jij wil.
Alhoewel. Ik post wél op de FP en de weblog.
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuhm, 5 mooie meiden en een banaan.... Daar kan je leuke dingen mee doen![]()
Het heeft niks met (im)populariteit te maken, hoor. Ik heb gewoon de behoefte niet meer om intensief te posten in verschillende subfora.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zag je op FP posten ja. Maarre... hoezo dood? Je ben dan wel geen modje meer maar niet minder populair. Kom op, kop op, sokpop. Ga je andyvie verkondingen in alle topicjes op FoK!![]()
Dus jij je de hele tijd stilhouden omdat je dacht dat ik sliep?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:40 schreef wyccie het volgende:
Hee, Bupa, jij was toch gaan slapen?
+quote:Op maandag 11 juni 2007 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet. En verder kan ik niet zo abstract denken dat ik een smiley kan fabriceren waarvan iedereen zegt: "Nou, als die niet als twee druppels water op onze wyccie lijkt..."
=quote:Op maandag 11 juni 2007 01:40 schreef Bupatih het volgende:
Wat versta jij dan onder een wyccie-smiley, broer?
Een móóie smiley, Bupa. Een móóie.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:40 schreef Bupatih het volgende:
Wat versta jij dan onder een wyccie-smiley, broer?
Zou ik niet doen. Van eng dromen is nog nooit iemand beter geworden.quote:Op maandag 11 juni 2007 02:55 schreef wyccie het volgende:
Misschien droom ik wel over jou.
O, kijk. Dan komt dat ook weer helemaal in orde.quote:Op maandag 11 juni 2007 03:02 schreef JAM het volgende:
Ik kom wel in je droompje, wyccie,
Als je nog 5 minuten hebt, doe ik even snel een foto.quote:Op maandag 11 juni 2007 08:52 schreef wyccie het volgende:
En is dat goed of slecht?
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:04 schreef wyccie het volgende:
Oh, nu snap ik het. Kerstballen!
Ik vind het een mooie kleurencombi [afbeelding]
Als ik een keer in Groningen ben, weet ik je te vinden.![]()
Ik moet nu weg, had ook echt nog maar een paar minuten de tijd.
Jawel, twee zelfs.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef Lienekien het volgende:
Geen verdoving?
Ik ook. En omdat ik weet hoe het kan voelen als de verdoving is uitgewerkt, ga ik niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik heb hier al drie jaar een verwijsbrief voor de kaakchirurg.
Kort na de verwijzing kreeg ik gelazer met een ontstoken wortelkanaal (andere kies). Toen had ik er even tabak van.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ook. En omdat ik weet hoe het kan voelen als de verdoving is uitgewerkt, ga ik niet.
Dat was dwerg, toch?quote:
Dat is eigenlijk nog vervelender. Dan kan je twee weken niet bijten.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kort na de verwijzing kreeg ik gelazer met een ontstoken wortelkanaal (andere kies). Toen had ik er even tabak van.
En roken is ook niet bevorderlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef JAM het volgende:
't Bloedt nog steeds trouwens. Misschien had ik gisteravond wat minder moeten drinken, ik las net ergens dat alchohol je bloedt verdunt en dat het stollen van bloed tegengaat.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef broer het volgende:
Maar wel lekker.
Hoe bevalt het?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef broer het volgende:
Heb jij pas geleden besloten om mij alleen nog te benaderen met een uitgestoken tong?
Bij je volgende dodelijke dooddoener, ok?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:27 schreef broer het volgende:
Prima. Doe nog 's.
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef JAM het volgende:
Laten we zwijgen. Alles valt natuurlijk in het niets na mijn robot-post.
Misschien was hij dat inderdaad, wel logischer eigenlijk omdat broer haar niet herkende.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was dwerg, toch?
Die haar leuk vindt, dus. Niet dat ik dacht dat hij op de foto staat.
Jullie namen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef dwerg het volgende:
Lijk ik op broer? In welk opzicht?
Mazinger is een fantastische robot! En een reden om thuis te blijven, voor de zwart-wittelevisie, vroeger natuurlijk. Ik ga nu zoeken om te kijken of de hele serie als DVD-Box te verkrijgen is.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef JAM het volgende:
Laten we zwijgen. Alles valt natuurlijk in het niets na mijn robot-post.
Klopt. Dan geloof ik je zeker niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat broer mijn dwerg is, geloof je me zeker niet?![]()
Heb je er ook een met om en om een wenkbrauw?quote:
Nee. Dat kan ik zelf wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je er ook een met om en om een wenkbrauw?
Nu net, hè? En dat je 't zelf was, doet daar niks aan af.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Er is niet voor niets jarenlange wenkbrauwspiertraining aan vooraf gegaan, hè.
Maar het heeft zijn vruchten afgeworpen. Ik word ook wel de Nederlandse Jim Carrey genoemd.
Oh.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, alleen door mijn moeder. [afbeelding]
Ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef wyccie het volgende:
Is dat überhaupt wel mogelijk? Een bewegend bureaublad?
Lekker interessant. Maar kun je ook je oren bewegen?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:47 schreef Bupatih het volgende:
Er is niet voor niets jarenlange wenkbrauwspiertraining aan vooraf gegaan, hè.
* Opslaanquote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 'm als bureaublad. Alleen dan beweegt 'ie niet.
Ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Lekker interessant. Maar kun je ook je oren bewegen?
Hoe bedoel je 'nu net'?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nu net, hè? En dat je 't zelf was, doet daar niks aan af.![]()
[..]
Oh.
Ja. En het puntje van mijn tong 'vastplakken' aan de rest van mijn tong (dubbelklappen, terwijl het blijft zitten dus). En m'n tong rechtsom draaien. En linksom.quote:
Nee, want ik snap sowieso die opmerking niet als reactie op mijn post.quote:
En kan jij je benen in je nek leggen?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef Bupatih het volgende:
Ja. En het puntje van mijn tong 'vastplakken' aan de rest van mijn tong (dubbelklappen, terwijl het blijft zitten dus). En m'n tong rechtsom draaien. En linksom.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
En kan jij je benen in je nek leggen?
Dat je jezelf de Jim Carrey van Nederland noemde.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik snap sowieso die opmerking niet als reactie op mijn post.![]()
Da's dan ook iets voor meisjes.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je jezelf de Jim Carrey van Nederland noemde.
Zie je, ik wist het wel... je bent gewoon een freak!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En het puntje van mijn tong 'vastplakken' aan de rest van mijn tong (dubbelklappen, terwijl het blijft zitten dus). En m'n tong rechtsom draaien. En linksom.
Ik kan de grappen beter aan anderen overlaten.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zei toch niet voor niets "ik word ... genoemd." [afbeelding] En met "het heeft zijn vruchten afgeworpen" daar voorafgaand, was het een perfecte voorzet om de grap "Nou ja, alleen door mijn moeder [afbeelding] " te maken.
Om Bupa te jennen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef LXIV het volgende:
En waar gebruik je dat talent dan voor?
Heb ik dat ooit ontkend?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je, ik wist het wel... je bent gewoon een freak!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan de grappen beter aan anderen overlaten.
Daar heb je me inderdaad mee.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef LXIV het volgende:
en mijn neusgaten afzonderlijk groter en kleiner maken.
Wat is daar moeilijk aan?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:14 schreef LXIV het volgende:
mijn linker- en rechterarm in een tegengestelde beweging draaien
Nou, ik kan dat niet hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:50 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht eigenlijk eventjes dat het Erik was.
Jullie lijken ook zo op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |