Dat is helemaal niet nodig. Je kunt ze persen en vervolgens laten fermenteren. Blijven ze zonder vrieskast heel erg lang goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 08:10 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je druiven invriezen?
Ha! Mooi!quote:Op zondag 10 juni 2007 08:20 schreef LXIV het volgende:
Goedemorgen. Wat een TT, L!
Gisteren heb ik je boek ontvangen! Hartelijk dank!![]()
Vanwaar het verkneukelen weet ik niet precies, of is het omdat van Dis de meest politiek-correcte schrijver is, op Mak na dan? Gisteravond heb ik er al in gelezen, leest wel lekker weg, al staan de pagina's inderdaad vol met hulpvaardige kansjongeren, kunstzinnige en wijze zwervers en onbaatzuchtige en edelmoedige Sri-Lankanen. Een soort edele wilden in de polder dus. Maar een schrijver die zoiets geloofwaardig weet te beschrijven is dan een goede schrijver, en er is dan geen woord van gelogen.
Maar nogmaals dank, hier vanuit de verre!
![]()
... of je kunt er wijn van makenquote:Op zondag 10 juni 2007 09:53 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat invriezen niet lekker is. Je kunt ze natuurlijk confijten, drogen, fermenteren, allemaal oude en beproefde methodes.
Iemand vindt dat het woord dagzweten in de Van Dale zou moeten, als tegenhanger van nachtzweten.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Ook ik ben weer van de partij. Of je het nou leuk vindt of niet.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand vindt dat het woord dagzweten in de Van Dale zou moeten, als tegenhanger van nachtzweten.![]()
Nachtzwetenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Maar wie is die iemand? Iemand die je persoonlijk kent? Of heb je het ergens gelezen?
Vissen naar complimentjes...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Bupatih het volgende:
Ook ik ben weer van de partij. Of je het nou leuk vindt of niet.
Nee, hoor. Ik heb dat helemaal niet nodig.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Vissen naar complimentjes...
Ja hoor, we vinden jou allemal heel leuk.
![]()
![]()
Vissen naar complimentjes...quote:Op zondag 10 juni 2007 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat heb ik trouwens een briljante TT bedacht, in alle vroegte!
Hijgen en rijgen, hoeren en snoeren.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:08 schreef broer het volgende:
Wat een briljante TT.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:10 schreef broer het volgende:
Ja, als je hem gaat uitleggen is het niet zo leuk meer, natuurlijk.
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi, ik had gisterennacht enorme sjans.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is de online Van Dale. Da's natuurlijk niet het echte werk, hè.![]()
En dagzweten is wel een beetje dom, hoor.
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik heb the real deal niet bij de hand hier..... Jij wel?
quote:
Ik ben ook helemaal niet gewend dat er met me geflirt wordt (of dat ik het zelf doe).quote:Op zondag 10 juni 2007 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Poeh. Ik denk dat je het drankje best aan had mogen nemen en een praatje met haar had kunnen maken. Maar ik kan me voorstellen dat je het even niet wist.
Hihi.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]! Lienekien, ik moest hardop lachen, hardop!
Ik kan rijgen en hijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor technieken beheers je, wyccie?
Ik in ieder geval wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef wyccie het volgende:
Wat me heel soms wel eens overkomt is dat ik een half jaar of een jaar later een droom heb waarin bepaalde dingen voorkomen die ik al eerder heb gedroomd. Zelfde ruimte of mensen, auto of opmerking bijvoorbeeld.
Heeft iedereen dat?
Ik ga zometeen een armbandje maken. Met kettels.quote:
Nou, de man van mijn dromen heb ik zojuist gedroomd. Wat vind je daarvan?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat ik ook wel grappig vind, is hoe mijn fantasie (of hoe je het ook wil noemen) bepaalde mensen weet te creëren in mijn dromen, die ik nog nooit heb gezien in het echt. Hoe kán dat? Baseert 'ie zich op mensen die ik toevallig en vluchtig heb gezien die dag of werkt het als een soort random people generator?
Dat zou ik ook wel willen kunnen. Heb er nog nooit de gereedschappen voor gekocht. En het lijkt me ook meer werk. Gekettelde kettingen zijn wel veel sterker en lijken ook professioneler.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga zometeen een armbandje maken. Met kettels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |