Met dank aan Sabine.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, fijn dat je het rijgen ook even illustreert.

Als je aan weerskanten oogjes hebt, dan kun je die staafjes dus allemaal aan elkaar haken en zo een ketting maken. Als je aan één kant een oogje hebt, dan hang je die ergens aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er aan de onderkant geen oogje zit, dan kan je toch geen armband maken? Of gebruik je dan weer een kettinkje om de gekettelde "slietjes" aan te maken?

Dan doe je toch gezellig met ons mee.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn interesse in sieraden is wel een beetje onmacho.

Nou hebben we al drie voor een hijg- en rijgmeet. Kan jij mooi koekjes bakken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb voor mijn zus wel eens een ketting geregen, met zelf uitgezochte kralen uit de kralenwinkel.
(En ik vond het nog leuk ook)

Ik heb gisteren trouwens een chocoladecake gebakken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou hebben we al drie voor een hijg- en rijgmeet. Kan jij mooi koekjes bakken.![]()

Je bent eregast.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gisteren trouwens een chocoladecake gebakken.

quote:Op zondag 10 juni 2007 16:24 schreef wyccie het volgende:
Lien, wil je wat foto's hier laten zien?

It's meeting the man of my dreamsquote:Op zondag 10 juni 2007 15:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar volgens mij is het toch iets anders... want in mijn dromen waren ze heel gedetailleerd. Het leek gewoon heel erg echt.Nou ja, misschien heb je ook wel gelijk.

O ja?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef wyccie het volgende:
Ik verwacht nu wel dat Lien nog een keer een foto van haar poes met ketting post.

Nou, daar kom ik goed weg.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen als je poes net zo langharig is als die cavia.

* JAM ! *quote:Op zondag 10 juni 2007 17:22 schreef JAM het volgende:
BOEP!

En hier?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef Lienekien het volgende:
Er staat eigenlijk MJAMJA, hoor.

quote:Op zondag 10 juni 2007 18:26 schreef wyccie het volgende:
Kienelien.

quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef broer het volgende:
Kunstige plaatjes, Bupa. Je zou ze eigenlijk moeten printen en om de hals van je gerbil hangen. Fotootjes ervan op een website - gegarandeerd succes.

Gelukkig is wyccie onveranderd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:33 schreef wyccie het volgende:
Bupa heeft een andere avatar en broer praat over gerbils.
Vreemde dag.

quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Been there, done that. Het succes bleef echter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |