Jawel ik weet het...een tombola aan emoties en een slangekuil aan gekonkelquote:Op zondag 10 juni 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet in welke shitzooi je bent beland![]()
inderdaad... je weet hem op de goede plek te raken... die vergeet jou niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 00:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat ik met 1 opmerking hem zover kon krijgen dat ik ongeveer 10 keer mijn naam hoorde.
Zelfs ná dat SL gedoe
En pas op voor bommen onder je fietsquote:Op zondag 10 juni 2007 00:40 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Jawel ik weet het...een tombola aan emoties en een slangekuil aan gekonkel
En dat zonder het gezeik over COSnummers en OPsquote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
FO4 je bent geweldig, heerlijk dat er gewoon gelijk een COS is
Ik geloof dat Tas of Brain haar een keer Mannie noemde en toen zei Amanda: He, zo noemde mijn ex me ook altijd"quote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef Liess het volgende:
Ik word misselij kvan dat Mannie.. ze wordt alleen zo genoemd omdat Huub der Amy noemde.
Milton wie ????quote:Op zondag 10 juni 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En pas op voor bommen onder je fiets
En noem nooit, maar dan ook nooit de naam van Milton F.![]()
Same herequote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Liess het volgende:
Ik rook drink en eet btw vet veel als ik streams kijk.....
Ik heb in 't verleden behoorlijk wat kritiek meegemaakt befreft het maken van cossen met een slechte op.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:41 schreef uniekhoorn het volgende:
FO4 je bent geweldig, heerlijk dat er gewoon gelijk een COS is
Lang leve de ban.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb in 't verleden behoorlijk wat kritiek meegemaakt befreft het maken van cossen met een slechte op.![]()
Ik heb juist last van droge ogen, maar dat komt omdat ik meestal in een soort trans naar de streams zit te kijken als 't spannend is.quote:
Verdomdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Tis net een bos schaamhaar
[afbeelding]
En deze OP is even slecht als al je voorgaande OP's .......quote:Op zondag 10 juni 2007 00:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb in 't verleden behoorlijk wat kritiek meegemaakt befreft het maken van cossen met een slechte op.![]()
As if someone would carequote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Liess het volgende:
Ik rook drink en eet btw vet veel als ik streams kijk.....
Ohhhhh Milton Felter !!!!!!!!!!!!!!!! Zeg dat danquote:
Zit sinds vanmiddag op een breedbeeld 22 inch scherm te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik heb juist last van droge ogen, maar dat komt omdat ik meestal in een soort trans naar de streams zit te kijken als 't spannend is.
Ik denk dat hij 24/7 meeleest of Fok.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:47 schreef Liess het volgende:
[..]
M-I-L-T-O-N F-E-L-T-E-R
Die van H-O-L-L-E-E-D-E-R
Ik ga niet met je in de auto zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh Milton Felter !!!!!!!!!!!!!!!! Zeg dat dan
Het is dezelfde Milton Felter, die bommen onder de auto van Huub gaat leggen, volgens Natasia.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:48 schreef F04 het volgende:
Milton Felter, de ex van Natasia heeft banden met Holleder, maar dat mochten we eigelijk niet weten.
jep. ze vindt eric leuk. hoe ver heen ben je danquote:Op zondag 10 juni 2007 00:47 schreef Kinga het volgende:
Dat ene wijf is ZO lazerus
Ja hoor, dan moet je er net zo mee omgaan als Natasia, dan ploppen ze er vanzelf na een week of wat weer uitquote:Op zondag 10 juni 2007 00:48 schreef AutumnTears het volgende:
Kan ik silliconen ook uitproberen voor een paar dagen?
Vaak Peter6000, soms ook wel Peter6001, Peter6002, .......quote:Op zondag 10 juni 2007 00:48 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 24/7 meeleest of Fok.
Wat is zijn gebruikersnaam eigenlijk?
Ga je jezelf nou zitten quoten?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
jep. ze vindt eric leuk. hoe ver heen ben je dan
Ik had in de vorige op al een lang stukkie geschreven, maar om dat weer hier te doen heb ik even geen zin in. En anders is 't forum voor een paar min cosloos. Dus beter een COS zonder vertraging dan een goede cos maar dan 1min na 't slotje.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En deze OP is even slecht als al je voorgaande OP's .......![]()
Een uitdaging is altijd leuker dan een makkelijke prooiquote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Uh neequote:
Hij valt af en toe ook op vrouwen die een strap-on bij zich hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet je er net zo mee omgaan als Natasia, dan ploppen ze er vanzelf na een week of wat weer uit
Laten we hem gaan tartenquote:
Stoephoerquote:
Go Kaleddis!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laten we hem gaan tarten![]()
Who the fuck is Milton Felter !![]()
Nouuuu ik nodig heus niet iedereen uit hoor. Ik heet nog steeds geen Amandaquote:
Ik hoopte even stiekum dat ze met hun koppen tegen elkaar zouden botsen, flauw zouden vallen en onopgemerkt naar de bodem vh zwembad zouden zakkenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:55 schreef Starlie het volgende:
Lieke en Amanda mogen wel oppassen met dat haren gezwieber, straks raken hun extensions met elkaar in de klit...
Leuk toch?? Eens een keer geen ruziequote:Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef FuTilE het volgende:
Ehm... Ik geloof niet dat ik dit echt snap, dat gekonkel tussen Lieke en Amanda...
Wat een ketjes...
nou de rest van de 'damesz' nogquote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Liess het volgende:
Topless
Je hebt mazzel hoor. Volgens de regels had je de eerste vijf minuten nog geen Cos mogen openen zonder goede OP en daarna was je Cos vogelvrij afhankelijk van de artistieke waarde.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik had in de vorige op al een lang stukkie geschreven, maar om dat weer hier te doen heb ik even geen zin in. En anders is 't forum voor een paar min cosloos. Dus beter een COS zonder vertraging dan een goede cos maar dan 1min na 't slotje.
Geniet je wijffiequote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Liess het volgende:
Topless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |