Oma moet gewoon lekker naar huis gaan!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja moet eens oprotten bij feestjes
Natasja moet gewoon helemaal oprotten.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja moet eens oprotten bij feestjes
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja moet eens oprotten bij feestjes DGK:(
Hoorde ik ook, beetje emo. Hebben ze XTC in zn Goldstrike gedaan?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik hoor Jaap net tegen Tas zeggen datie alleen voor de show ruzie met 'r maakt en datie 'r echt speciaal vindt!![]()
ok, wel stoer dat je daar stondquote:Op zondag 10 juni 2007 00:32 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb wel gereageerd hoor.... ik zei tegen hem : Ik wou je graag virtuele sex aanbieden maar ik mag je niet van het Mundo terrein afhalen dus heb ik je niks te zeggen.
Daarna werd mijn naam nog meerdere keren herhaald op de streams, en wel een paar x ge 'chat' met Huub, maar ik hield me een beetje afzijdig voelde me niet echt thuis tussen al die meiden die zich letterlijk opdrongen aan hem.
Dus.. vandaar.
Het word steeds gekker daar.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:31 schreef ruby het volgende:
Jaap zit een slijmverhaal op te houden bij Natasia. Dat ze speciaal is en dat ie van haar houdt...en dat ie alleen maar ruzie met 'r maakt voor de show.
Je weet niet in welke shitzooi je bent belandquote:
Whehehe...quote:Op zondag 10 juni 2007 00:34 schreef nueffeniet het volgende:
daar sta je dan als wannabee rappertje in je zwembroek in dgk hehe what a fukking joke
Gaat ze dat zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet in welke shitzooi je bent beland![]()
Steeds beterquote:
quote:
Vond het wel grappig dat ik met 1 opmerking hem zover kon krijgen dat ik ongeveer 10 keer mijn naam hoorde.quote:
ze kijkt of Brian er aan komtquote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Prik0 het volgende:
Mannie moet minder in de camera kijken
Doen echte acteurs ook niet!
Laten we het er op houden dat dat komt omdat ze onder invloed zijn. Anders is het zo teleurstellend.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een gelul, Amanda die al dagen Lieke verrot loopt te schelden en nu een beetje lootp te geilen met haar...En een Japio die tegn Natasia zegt dat ie van haar houdt en Natasia die tegen hem zegt: Ik ook van jou Jaap
Stelletje nepperds zijn het
Wat is nog echt![]()
Club ' the pink beaver ' of zoietsquote:Op zondag 10 juni 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hebben jullie enig idee waar ze te huur is voor feestjes ....... ?
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ho ho, ik ben geen beschouwende intellectueel!
Ik ben slechts een sporadisch observerende ramptoerist, met een paar menselijke trekjes.
Nou volgens mij niet.... maar dat wil Amanda graag geloven...quote:Op zondag 10 juni 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Heeft Lieke met die gozer gezoend ?
Ff kijken of deze episode zich leent voor scherpe opmerkingenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Werd tijd dat je ging betalen.Ik miste je scherpe opmerkingen.
![]()
Ze kunnen allebei maar op 1 manier dansen.........en dat hoofd van de ene naar de andere kant gooien. Alsof ze dan supersexy zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 00:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke kopieert het gedrag van Amanda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |