Doe ik ook hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Sorry dat ik mij nooit fatsoenlijk heb voorgesteld![]()
Maar ik 'lurk'al maanden mee op jullie fantastistisch Cossen....zit af en toe schaterend achter het scherm, ga net als velen van jullie met hartkloppingen naar bed omdat ik niet verder durf te kijken.
Ik heb alleen een klein probleem...ik kan niet zo snel typen ...
Daarom bij deze: DANK! voor al jullie berichten..ik zie de streams maar met jullie commentaar erbij is het véél leuker!
Ik doe af en toe mijn best om ook een kleine bijdrage te leveren...
Werd tijd dat je ging betalen.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Pats self on the back*
*Still feels a wee bit digusted*
Maar goed, hopelijk breekt vanavond WWIII uit in de kooi, dan kan ik mezelf alsnog prijzen om deze actie... Het ziet er al veelbelovend uit! Tokkies in a motherfucking swimmingpool, baby! Goed!![]()
Nee, dat vind ik ook niet zo'n hit.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
o ja, huub heeft een voetenfetish, bahhhhh, haha
ik begrijp niet hoe iemand het lekker vind om aan voeten te likken
You are very welcome.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
!
en daar gaat het om..als je lol hebt!............quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Maar ik 'lurk'al maanden mee op jullie fantastistisch Cossen....zit af en toe schaterend achter het scherm, ga net als velen van jullie met hartkloppingen naar bed omdat ik niet verder durf te kijken.
Daarom bij deze: DANK! voor al jullie berichten..ik zie de streams maar met jullie commentaar erbij is het véél leuker!
Dat klonk echt heel slechtquote:Op zondag 10 juni 2007 00:28 schreef Villalux het volgende:
[..]
en daar gaat het om..als je lol hebt!............
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
he liess wat gebeurde er nou precies met je date met huub. Hij vroeg een paar keer om met je te chatten, maar je reageerfde niet. ben erg benieuwd wat er aan de hand wasquote:Op zondag 10 juni 2007 00:28 schreef Liess het volgende:
Oh te vroeg geschreeuwd, hij werkt al.
Ho ho, ik ben geen beschouwende intellectueel!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het vlees is zwak ofwel onze beschouwende intellectueel heeft verloren van zijn Japie
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:30 schreef akveor het volgende:
Ik hoop toch zo dat Lieke en Brian gaat zoenen....
Kom op Marieke je kan hetquote:
Same here.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:30 schreef Liess het volgende:
"En hoe heet zij"
"Chantal"
"Chantje wil je roken"
Kots.
Dank!quote:
Ik heb wel gereageerd hoor.... ik zei tegen hem : Ik wou je graag virtuele sex aanbieden maar ik mag je niet van het Mundo terrein afhalen dus heb ik je niks te zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:29 schreef lorence1 het volgende:
[..]
he liess wat gebeurde er nou precies met je date met huub. Hij vroeg een paar keer om met je te chatten, maar je reageerfde niet. ben erg benieuwd wat er aan de hand was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |