Ik had in de vorige op al een lang stukkie geschreven, maar om dat weer hier te doen heb ik even geen zin in. En anders is 't forum voor een paar min cosloos. Dus beter een COS zonder vertraging dan een goede cos maar dan 1min na 't slotje.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En deze OP is even slecht als al je voorgaande OP's .......![]()
Een uitdaging is altijd leuker dan een makkelijke prooiquote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
jep. ze vindt eric leuk. hoe ver heen ben je dan
Uh neequote:
Hij valt af en toe ook op vrouwen die een strap-on bij zich hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
jep. ze vindt eric leuk. hoe ver heen ben je dan
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet je er net zo mee omgaan als Natasia, dan ploppen ze er vanzelf na een week of wat weer uit
Laten we hem gaan tartenquote:
Stoephoerquote:
Go Kaleddis!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Laten we hem gaan tarten![]()
Who the fuck is Milton Felter !![]()
Nouuuu ik nodig heus niet iedereen uit hoor. Ik heet nog steeds geen Amandaquote:
Ik hoopte even stiekum dat ze met hun koppen tegen elkaar zouden botsen, flauw zouden vallen en onopgemerkt naar de bodem vh zwembad zouden zakkenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:55 schreef Starlie het volgende:
Lieke en Amanda mogen wel oppassen met dat haren gezwieber, straks raken hun extensions met elkaar in de klit...
Leuk toch?? Eens een keer geen ruziequote:Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef FuTilE het volgende:
Ehm... Ik geloof niet dat ik dit echt snap, dat gekonkel tussen Lieke en Amanda...
Wat een ketjes...
nou de rest van de 'damesz' nogquote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Liess het volgende:
Topless
Je hebt mazzel hoor. Volgens de regels had je de eerste vijf minuten nog geen Cos mogen openen zonder goede OP en daarna was je Cos vogelvrij afhankelijk van de artistieke waarde.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik had in de vorige op al een lang stukkie geschreven, maar om dat weer hier te doen heb ik even geen zin in. En anders is 't forum voor een paar min cosloos. Dus beter een COS zonder vertraging dan een goede cos maar dan 1min na 't slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |