Ik heb die niet (die Engelse versie). Jij wel?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Erg krom vertaald, geef me dan de engelse versie maar.
Het tweede had ik al vermoed, vandaar mijn nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gaat je verder geen zak aan, in ieder geval niet die kankerneus Rutte. Die zijn dagen zijn geteld in Den Haag.![]()
Er stond goed nieuws in de volkskrant vandaag, het CDA is teveel een familiepartij geworden, er is geen ruimte meer voor 'andersdenkenden'. Met een beetje geluk herhaalt zich weer hetzelfde als in de jaren 90 en zijn de gristenen weer voor een x aantal jaar uitgeschakeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Overigens is het ook dat kut-pvda dat met die gristenhonden in de regering stapte. Verraaiers zijn het, sociaal en principes my fokkin' ass.
Antisemiet.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gaat je verder geen zak aan, in ieder geval niet die kankerneus Rutte. Die zijn dagen zijn geteld in Den Haag.![]()
Weg met dat religieuze gezever in politiek Nederland.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Er stond goed nieuws in de volkskrant vandaag, het CDA is teveel een familiepartij geworden, er is geen ruimte meer voor 'andersdenkenden'. Met een beetje geluk herhaalt zich weer hetzelfde als in de jaren 90 en zijn de gristenen weer voor een x aantal jaar uitgeschakeld.
Tegelijkertijd woedt er ook een open correspondentie tussen van Agt en Verhagen over het strandpunt Palestina en het wel of niet interverenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weg met dat religieuze gezever in politiek Nederland.
yahooquote:RICHMOND, Va. - The Bush administration cannot use new anti-terrorism laws to keep U.S. residents locked up indefinitely without charging them, a divided federal appeals court ruled Monday.
"To sanction such presidential authority to order the military to seize and indefinitely detain civilians, even if the President calls them 'enemy combatants,' would have disastrous consequences for the constitution — and the country," the court panel said.
In the 2-1 decision, the 4th U.S. Circuit Court of Appeals panel found that the federal Military Commissions Act doesn't strip Ali al-Marri, a legal U.S. resident, of his constitutional rights to challenge his accusers in court.
It ruled the government must allow al-Marri to be released from military detention.
"This is (a) landmark victory for the rule of law and a defeat for unchecked executive power," al-Marri's lawyer, Jonathan Hafetz, said in a statement. "It affirms the basic constitutional rights of all individuals — citizens and immigrants — in the United States."
Van Agt zou geeuthanaseerd moeten worden.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Tegelijkertijd woedt er ook een open correspondentie tussen van Agt en Verhagen over het strandpunt Palestina en het wel of niet interveren
Ik spreek liever van postnatale abortus, dat klinkt leuker.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van Agt zou geeuthanaseerd moeten worden.
Dat zei je hoertje vannacht ook?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:39 schreef Apropos het volgende:
Goedemiddag.
´´Tijdsvervorming? Vijf euro extra´´.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zei je hoertje vannacht ook?
Waarom? Ik vind hem steeds grappiger worden, als hij zich ergens mee kan bemoeien en vooral als het om iets gaat waar hij eerder niets over mocht zeggen, dan doet hij dat. Geef toe, die man is niet geschikt voor domme spelletjes, het moet groots en confronterend zodat hij er als een echte martelaar van weg kan lopen. Ik ben met M wel eens naar de presentatie van een boekje geweest waarvan hij de inleiding verzorgde, het thema was: de opheffing van de transatlantische verdragenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Van Agt zou geeuthanaseerd moeten worden.
Zozo. In het kader van het Buddyproject?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Aoristus het volgende:
. Ik ben met M wel eens naar de presentatie van een boekje geweest waarvan hij de inleiding verzorgde, het thema was: de opheffing van de transatlantische verdragen
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:32 schreef Aoristus het volgende:
[....]strandpunt[....]
Dé M.? De van de sokkel gedonderde Hyperintelligent?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind hem steeds grappiger worden, als hij zich ergens mee kan bemoeien en vooral als het om iets gaat waar hij eerder niets over mocht zeggen, dan doet hij dat. Geef toe, die man is niet geschikt voor domme spelletjes, het moet groots en confronterend zodat hij er als een echte martelaar van weg kan lopen. Ik ben met M wel eens naar de presentatie van een boekje geweest waarvan hij de inleiding verzorgde, het thema was: de opheffing van de transatlantische verdragen
Maakt dat de sex beter?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:42 schreef Apropos het volgende:
De Holocaust daarentegen ontkende ze gratis en voor niets.
Hij was mijn eerste..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zozo. In het kader van het Buddyproject?
Laat Wolfie het maar niet horen...quote:
Ik mag hopen dat het de bedoeling is dat ze daar staan en ze niet masaal daar door een fout terecht zijn gekomen.quote:
Ja, met des te meer plezier trok ik aan d´r blonde vlechten.quote:
En jij noemde haar Heidi en legde nog eens 50 euro neer?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, met des te meer plezier trok ik aan d´r blonde vlechten.
Het spaghettimonster hebbe zijn provocerende zielquote:
Nee, ik noemde haar Britta en zei dat ze het uit idealisme deed.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij noemde haar Heidi en legde nog eens 50 euro neer?
Kamp is tot oktober ziek. Wat heeft die kerel? Gebroken neus?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kamp is een murmelende stotterneus, Van Baalen houdt te graag van stoere praat met z'n geaffecteerde accent en smerige kop, Verdonk is te controversieel... Wie hou je daar over?
Deense humor?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, ik noemde haar Britta en zei dat ze het uit idealisme deed.
Een verwrongen geest en dat duurt wel even voordat dat genezen is.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kamp is tot oktober ziek. Wat heeft die kerel? Gebroken neus?![]()
Dan moet Jan nog genezen tot zijn pensioen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een verwrongen geest en dat duurt wel even voordat dat genezen is.
Ja. Dit is een sloopstrand in Bangladesh, waar schepen uit elkaar worden gehaald en hergebruikt.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het de bedoeling is dat ze daar staan en ze niet masaal daar door een fout terecht zijn gekomen.
quote:The obviously re-useable items are taken off whole, to be sold to anyone who needs a monster searchlight, 10,000 teaspoons, or a portrait of the father of the Turkish nation, Kemal Attaturk. The huge engines are dragged out in sections, to dismantled by hand, whilst the ships themselves are attacked by an army of men with hacksaws and cutting torches - from a distance they look like ants swarming over the body of some huge dead animal.
Okay, dank je. Eindelijk eens een persoon met compassie voor Kamp.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Versleten knie. Een 60+ kwaaltje.
Het is helemaal tot in zijn rug gevlochtenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan moet Jan nog genezen tot zijn pensioen.
Dan moet de VVD nog even tot oktober geduld hebben. Ze houden daar niet zo van zwakke knieën geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
Versleten knie. Een 60+ kwaaltje.
Zwabberen kunnen ze daarentegen primaquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Dan moet de VVD nog even tot oktober geduld hebben. Ze houden daar niet zo van zwakke knieën geloof ik.
quote:"Lindsay bleef maar op de dealer inslaan, ook toen hij een pistool trok. Gelukkig raakte hij even afgeleid, waarop ik hem heb neergeslagen", aldus de bodyguard.
Hoe doet ´ie dat?quote:Kamp is een murmelende stotterneus
zijn neus is geliberaliseerd, die kan nu flexibele dingenquote:
quote:Sarkozy staat dronken de pers te woord
Van onze redactie - Naar nu blijkt heeft de nieuwe Franse president Nicolas Sarkozy vorige week tijdens de G8-top in Duitsland een nogal opvallende persconferentie gegeven. Sarkozy lijkt behoorlijk aangeschoten. Of zoals de Belgische presentator het formuleert: ‘Hij heeft duidelijk niet alleen maar water gedronken.’
Op de Franse televisie was het incident niet te zien, op de Belgische televisie zondagavond wél. Het filmlje is inmiddels ook te zien op de videosite YouTube .
Sarkozy sprak de pers toe na afloop van overleg met zijn Russische collega Poetin. De persconferentie begon later dan gepland, omdat het gesprek was uitgelopen, verklaarde Sarkozy. Dat de twee niet alleen gesproken maar ook lekker gedronken hadden, bleek uit het ietwat stuntelige en onvaste optreden van de Franse president. Hij hapert meerdere malen, komt niet uit zijn woorden en staart wat glazig naar het publiek.
Opmerkelijk is te meer dat Sarkozy, volgens het AD, weleens heeft laten weten geen alcohol te drinken. Niet eens Franse wijn.
Gefeliciteerdquote:
Acvh dit is maar voor 2 maand en daarna weer een paar weken vakantiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:32 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Geniet van je laatste vrije weekje
Dat heb je niet gek bekeken.Spaar ze voor je vakantie danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Acvh dit is maar voor 2 maand en daarna weer een paar weken vakantie. Rustig opstarten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |