Echt ongelofelijk, bij de grens lost het gewoon op terwijl ik om half 7 nog bang was F1 te moeten gaan missen vanwege de heftigheid van de buien in Duitslandquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef DrMarten het volgende:
Als ik de radar zo eens bekijk lijkt al het leuke Enschede weer te missen
Niet meer dan een beetje regen en war gerommel. Ik wil ondergelopen straten verdorie,
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eenzelfde grauwheid en grijsheid als al de hele dag in R'dam
Anderhalf uur geleden 1 donker wolkje hier (lwarden). Dat was alles.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Natalie het volgende:
Sinds vanmiddag rommelt het hier om de zoveel tijd. Beetje regen. Dikke druppen, dus ik denk: dáár is de onweer!
Helaas niets. Net op de radar gekeken: mist het Assen net.
Look again.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef aloa het volgende:
Zo te zien krijgt Friesland ook alleen maar regen.
Misschien nog een verdwaalde onweersklap.![]()
Benauwd idd. Hier ook tot halverwege de middag. Sinds dat gerommel is het wel een stuk afgekoeld. Maakt 't wel meteen een stuk aangenamer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Anderhalf uur geleden 1 donker wolkje hier (lwarden). Dat was alles.![]()
Wel de hele dag een luchtvochtigheid alla regenwoud, maar een buitje.. ho maar.
Hier gaat het nou wel. Hele dag al de balkondeuren en de ramen open. Scheelt welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
Maar het is nog steeds snikheet in huis![]()
Jij moet zo naar bedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef chavez96 het volgende:
het regend weer!
Dat denk ik ook al uren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef LiquidSoul het volgende:
Hier in Assen gaan we feest krijgen. Hele donkere lucht drijft binnen, bijna geen wind. Paar spatjes en wat gerommel.
Here we go........!!
Tocht het in ieder geval even goed door.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier gaat het nou wel. Hele dag al de balkondeuren en de ramen open. Scheelt wel.
ik heb nog een heeeeel klein beetje hoopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:47 schreef Eveli het volgende:
Zo te zien weer geen onweer voor Overijssel vanavond.
Ja maar, dat mag toch niet meer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef leroytje het volgende:
tvp'tje
Mijn slaapkamer is net een sauna. doorwaaien helpt maar weinig, de warmte zit er helemaal in. Zit zwaar na te denken over een airco.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Tocht het in ieder geval even goed door.
Hier in huis is het nooit echt heet geweest (belachelijke goede isolatie), maar nu het buiten afkoelt, merk je toch wel dat het iets scheelt.
50 km op een modeluitvoer is niks.. dus tjsa.. het zit gewoon even tegen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het valt me voor die 4de keer weer zwaar tegen0.0mm geen enkele drup
Vochtigheid binnen vs buiten kun je niet vergelijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef daanski82 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat ong. de luchtvochtigheid is in Enschede ? want de lucht in mijn slaapkamer voeld zooooo vocht aan.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef daanski82 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat ong. de luchtvochtigheid is in Enschede ? want de lucht in mijn slaapkamer voeld zooooo vocht aan.
Dat is volgensmij wel minder dan hoe het er gisteren voor vandaag stond.quote:
Dat hoop ik dan wel ja.quote:Vanavond trekken enkele regen- en onweersbuien ook over het midden en westen van het land.
Zeggen ze jaquote:
Ik denk altijd,als je niet in het rode gebied zit,heb jequote:Op zondag 10 juni 2007 12:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat kan ik hier eigenlijk precies uit af lezen?
Ik zit dus in Almelo, en daar is het donderpaarsquote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk altijd,als je niet in het rode gebied zit,heb je
kleine kans op onweer.Ik weet niet wat dat gele gebied betekent,maar daar zit ik dus in.
Groene gebied is helemaal geen onweer.
Zeg, dat concert was alleen voor Eindhovenarenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren tijdens concert van BLØF in Eindhoven gelukkig geen slecht weer gehad.
Nee ik weet het ook niet precies maar het is de beschikbare hoeveelheid energie ofzo. Dat wil niet zeggen dat er daar onweer ontstaat. Maar er zal daar wel makkelijker onweer ontstaan en heviger... zoiets is het volgens mij... en sowieso is de overgrote meerderheid van de onweersbuien die je op je kop krijgt niet in Nederland ontstaan, maar in onze buurlanden...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik denk altijd,als je niet in het rode gebied zit,heb je
kleine kans op onweer.Ik weet niet wat dat gele gebied betekent,maar daar zit ik dus in.
Groene gebied is helemaal geen onweer.
Hier erg grijsquote:Op zondag 10 juni 2007 12:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bewolking lost opnu bijna helemaal blauw
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:52 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Zeg, dat concert was alleen voor Eindhovenaren
Ze zijn de kluts al een tijdje kwijt inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:52 schreef ItaloDancer het volgende:
KNMI kan niet voorspellen maar dat maakt niet uit![]()
Ah, leuk. Gisteren was het noorden en oosten aan de beurt. Toen hoorde Emmeloord blijkbaar bij het midden.quote:
Ik ook maar dan wel met -10°C erbijquote:
Bij ons toen het warmste van Nederland.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik wil deze mooie kaart van vrijdag nog even posten(tijdens de zuidelijke onweersbuien).
[afbeelding]
Goh hiero is het koud vergeleken met die 30 graden bij jouw. Is het ook bewolkt?quote:
Ik zie 't jaquote:Op zondag 10 juni 2007 17:03 schreef hellmondunited het volgende:
met wat geluk zijn limburg en zuid oost brabant over een paar uur flink de zak
RTL had al behoorlijk wat storingen vandaagquote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik zie 't jaHopelijk houden ze 't een beetje rusting in Luxemburg, wil wel F1 kunnen kijken
Je zit in het Ruhrgebiedquote:Op zondag 10 juni 2007 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Enorm onweerscomplex komt mijn kant op! Met dikke 991 ontladingen, kans op weeralarm!
Temperatuur in de Achterhoek is hoog zat, trekrichting van de buien lijkt goed, zou mij niets verbazen als het vandaag raak is daar.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef INViCTuS het volgende:
Dokkum ligt wel erg ver naar boven. ik hoop dat de achterhoek is wat krijgt. We hebben hier de afgelopen dagen nog helemaal nix gehad.
Idd. Ze laten ook verder in de tijd buien onstaan. Dat kunnen ze nooit voorspellen. Als dat zo zou zijn zou het super wezen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef Drugshond het volgende:
Deze site is wel aardig.
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/duitsland.html
Let op de Nederlandse radar gaat ook verder in de tijd. En na 18:30 zit er opeens beweging (richting NW) in het schijnbaar stille regenfront wat nu nog boven Duitsland blijft zitten.
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Enorm onweerscomplex komt mijn kant op! Met dikke 991 ontladingen, kans op weeralarm!
Waar ergens? Ik heb wolkenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik woon in twente, dikke vette zon man![]()
Oldenzaalquote:Op zondag 10 juni 2007 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik heb wolken![]()
EDIT:
En nu dikke regendruppels, maar niet echt hard ofzo.
Als de buien in leven blijven wel. Maar zodra de zon onder is kan het ook zo weer foetsie zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
Krijg Zeeland ook wat vanavond,want naar mijn idee gaat het richting het zuidwesten?
Ja hier in Cuijk ook, de bui moet van achter de flat komen dus die kan ik niet zien maar de rest kijkt geel-achtig.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
Rommeldedommel hier![]()
Is het bij jullie ook zo vaag licht? Net of je naar buiten kijkt met soort van gele filter voor je ogen.
Hier ookquote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
Rommeldedommel hier![]()
Is het bij jullie ook zo vaag licht? Net of je naar buiten kijkt met soort van gele filter voor je ogen.
hier ook geel groen en nu ook tropische druppelsquote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef -skippybal- het volgende:
Rommeldedommel hier![]()
"Hier" is???quote:
Hengelo!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Hier" is???
We moeten nodig weer eens zo'n userkaartje hebben
Woonplaats in ondertitel is nog handigerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Hier" is???
We moeten nodig weer eens zo'n userkaartje hebben
Hier ook. Breidt uit vanuit het zuidoosten.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:37 schreef -skippybal- het volgende:
Dat vage licht begint steeds "meer" te worden...
haha die kerel van het terras, zeiknat en snel de parasols inklappen voordat ze de Waal in waaien.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:37 schreef leroytje het volgende:
zow de knetters!!!!
Hier in Nijmegen een gifgeel/groene lucht!
Dat licht is niet vast te leggen.quote:
Ik zit ten zuiden van Nijmegen en het begint te rommelen. De lucht wordt geliggeel en zo te zien krijgen we de volle laag hier. Buienradar laat een dikke rode pluk zien die onze richting uitkomt.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:44 schreef Oom_Agent het volgende:
Nijmegen, misschien ook !
Er ontstaan ook wat buien ten zuidoosten van Nijmegen.
Er rende iemand hard van dat teras net wegquote:Op zondag 10 juni 2007 21:40 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
haha die kerel van het terras, zeiknat en snel de parasols inklappen voordat ze de Waal in waaien.
http://www.webcam-holland.nl/gelderland/nijmegen.htm
Zou best wel kunnenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:44 schreef IHVK het volgende:
Denken jullie dat de onweer Rotterdam bereikt, puur afgaand op de trekrichting zou je dat wel zeggen.
het zal vast uitdoven. (alhoewel ik he tniet hoop)quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou best wel kunnen. Even afwachten qua intensiteit.
Ik wou het net posten, ik zit in noord en zie echt bijna elke seconde een flits richting het zuiden...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef chronos het volgende:
Jeej! Ten zuid-oosten van Enschede gaat het nu goed los. Ik kan het goed zien vanuit het raam.
Zie ook: http://wetter.t-online.de/radar.php
krijg ik dan toch gelijk?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Temperatuur in de Achterhoek is hoog zat, trekrichting van de buien lijkt goed, zou mij niets verbazen als het vandaag raak is daar.
jaloers*quote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
Dat licht is nu écht erg! Net of er een zandstorm aankomt![]()
door de laagstaande zon wordt het natuurlijk prachtig uitgelichtquote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef -skippybal- het volgende:
Dat licht is nu écht erg! Net of er een zandstorm aankomt![]()
ja, dat heb je wel eens als het voorbij isquote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Hoeren! De radar zegt dat het afzwakt als het vlakbij is![]()
Achja, die kleurtjes zijn ook mooi toch.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier een donkere band met daarachter alweer lichtere roze/gele lucht te zien. Een rolwolk had niet misstaan, maar dat lijkt t niet te zijn
.
Het moet nog beginnenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat heb je wel eens als het voorbij is
Zekers, jammer dat ik geen foto kan nemen omdat het zo hard regent. De putten zijn hier al overuren aan het maken. Klonk klonk doet het putdeksel, of het is water of een zombie die eruit wilquote:Op zondag 10 juni 2007 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
door de laagstaande zon wordt het natuurlijk prachtig uitgelichtlijkt mij zeer beangstigend
![]()
Zet je plaats erbij!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:54 schreef vingerplant het volgende:
Holy shit dit is niet normaal meer. Telefoonnetwerk ligt er nu ook uit![]()
3 posts erboven stond ENSCHEDE...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:55 schreef leroytje het volgende:
[..]
Zet je plaats erbij!
iedereen graag!!!!!
sorry, ik las voorbijquote:
Hier nabij Doetinchem is de lucht nu zwart, er staat je wat te wachten straks.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef Eveli het volgende:
De lucht hier boven Deventer is nu echt supergeel.Er komt zo eindelijk regen en hopelijk ook onweer aan.
Gelderland?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef Suikermais het volgende:
Dis gewoon een wolkbreuk boven Hengelo....
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef ACT-F het volgende:
Dit zag ik net toen ik naar het oosten keek vanuit Goor.
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07230/Goor_richting_oosten.jpg]afbeelding][/url]
waar?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:02 schreef -skippybal- het volgende:
Holy shit, word ineens keidonker hier
Echt superdonker hier, maar ik ga even de pc uitzetten. Van vriendelijk hoogteonweer gaan we nu naar gemene inslagen toe. tot straksquote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef IedeK. het volgende:
http://www.webcam-holland.nl/gelderland/nijmegen.htm
Check die webcam.
Wrong betquote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Druppels maar het lijkt van korte duur te worden. Af en toe tijdens een flits zijn de gaten in de wolken alweer te zien.
ja, dat is toch wel de misser van de weekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijft vrijwel overal droog, zegt die knuppel van het NOS Journaal.
Ff mailen naar zequote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is toch wel de misser van de week
Het grappige is dat het deel dat Enschede nu aandoet in 10 minuten tijd ontstond en tussen de 2 overijssel-gelderland fronten in kwam. Ik dacht dat ik het droog ging houdenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef Againzender het volgende:
Hm, we hadden tot voor kort drie onweerbuien. Eentje bij Zuid Limburg, eentje trok Gelderland in, en de andere naat Twente. Gelderland en Twente zijn al samengekomen, en dit comlex groeit nu naar de Limburgse bui toe!
Dat bedoel ik! Het drie-koppige monster lijkt nu een enorm monster met 1 kop te wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef MissHobje het volgende:
Die bui lijkt wel weer te groeien
ff volhouden tot aan Alphen aan den Rijn please
Strakblauwe hemel daar?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef MissHobje het volgende:
Die bui lijkt wel weer te groeien
ff volhouden tot aan Alphen aan den Rijn please
zwaar onstabiele atmosfeer kennelijk, zeer speciaalquote:Op zondag 10 juni 2007 22:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Het grappige is dat het deel dat Enschede nu aandoet in 10 minuten tijd ontstond en tussen de 2 overijssel-gelderland fronten in kwam. Ik dacht dat ik het droog ging houden![]()
Vooral regen hier in Maastricht nu, en rommel in de verte...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Behoorlijk intensief overigens, met diepe dreunen. En dat terwijl het volgens blids,de hier nog wel meevalt. Zo eens naar Maastricht rijden.
Hm, dan blijf ik nog ff in SIttardquote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vooral regen hier in Maastricht nu, en rommel in de verte...
Soort van wel.. alhoewel het gaat schemeren nuquote:
Maak eens een foto!quote:Op zondag 10 juni 2007 22:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Soort van wel.. alhoewel het gaat schemeren nu![]()
en wat wittige vegen bewolking.. windstil (das verdacht nu)
Ubbergen, Berg en Dal, Mook .... ik zit ongeveer daar midden tusseninquote:Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Damn, volgens mij trekt er een hoos of zo over de staat. Bomen zwiepen met hun takken bijna tot aan de grond. Plus de wateroverlast meldingen stromen binnen
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.php >>> Gelderland - Zuid
Tja, hier in t westen is nog weinig boeiends gebeurd.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef Sensation89 het volgende:
Jij ook zo te zien.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik eis dat de mensen die de laaste dagen onweer hebben gehad, dat ik die voor dit jaar niet weer wil zien zeikensommige blijken na gister/eergister/daarna nog steeds niet genoeg te hebben gehad
ik kan me daar gewoon letterlijk boos om maken.
Lekker licht hebben wij het nogquote:Op zondag 10 juni 2007 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, hier in t westen is nog weinig boeiends gebeurd.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef -skippybal- het volgende:
Het gaat hier nu echt loos. Stuk of 150 ontladingen per minuut![]()
Jij maakt je sowieso snel boos en dat moet je heul niet doenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik eis dat de mensen die de laaste dagen onweer hebben gehad, dat ik die voor dit jaar niet weer wil zien zeikensommige blijken na gister/eergister/daarna nog steeds niet genoeg te hebben gehad
ik kan me daar gewoon letterlijk boos om maken.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
Mijn mobiele telefoon was aan het knetteren daarnet![]()
nee het gaat nu rap donker worden.. schemerfase is aardig ingezet.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:27 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Schijnt de zon daar nog?? Hier is het al 40 minuten pikdonker .
Dat weet ik wel, probleem is, dat de zuidelingen enorm gaan klagen als wij noordelingen weer eens de volle laag krijgen.........geef toe, ik heb de laatste dagen maar heel weinig gezeikt, en als het hier los gaat, dan hoor je iedereen klagen...ik hoop dat de hele zomer voor de zuidelingen de soep in gaat lopen, ik gun ze dat echt, iig voor de mensen die weer lopen te zeiken dat ze nog niet genoeg hebben gehad na al die onweer van deze week. Ga me dood lachen als vooral de winter voor hun niks gaat worden, en dat wij noordenlingen juist de volle mep krijgen (A)quote:Op zondag 10 juni 2007 22:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij maakt je sowieso snel boos en dat moet je heul niet doen![]()
Jouw portie komt ook wel weer hoor
Rustig aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, probleem is, dat de zuidelingen enorm gaan klagen als wij noordelingen weer eens de volle laag krijgen.........geef toe, ik heb de laatste dagen maar heel weinig gezeikt, en als het hier los gaat, dan hoor je iedereen klagen...ik hoop dat de hele zomer voor de zuidelingen de soep in gaat lopen, ik gun ze dat echt, iig voor de mensen die weer lopen te zeiken dat ze nog niet genoeg hebben gehad na al die onweer van deze week. Ga me dood lachen als vooral de winter voor hun niks gaat worden, en dat wij noordenlingen juist de volle mep krijgen (A)
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef kree het volgende:
Lijkt erop dat het zuidwesten ook weer wat onweer krijgt
Jij hebt het weerwoord-virus goed te pakken zie ik wel. Zo gaat het daar constant, hè?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, probleem is, dat de zuidelingen enorm gaan klagen als wij noordelingen weer eens de volle laag krijgen.........geef toe, ik heb de laatste dagen maar heel weinig gezeikt, en als het hier los gaat, dan hoor je iedereen klagen...ik hoop dat de hele zomer voor de zuidelingen de soep in gaat lopen, ik gun ze dat echt, iig voor de mensen die weer lopen te zeiken dat ze nog niet genoeg hebben gehad na al die onweer van deze week. Ga me dood lachen als vooral de winter voor hun niks gaat worden, en dat wij noordenlingen juist de volle mep krijgen (A)
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef JohnFoK het volgende:
In TWente geeft de brandweer net via p2000 grip 2!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |