Das toch veel te hoog joh? Zeker omdat een biertje nog flink kan opwarmen na opening.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef Monidique het volgende:
Zeven graden Celsius.
Wat is koud? En ik had wel eens gehoord op een Grolsch reclame dat de ideale temperatuur 3 graden was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef Credence het volgende:
Als 't te koud is verliest 't teveel smaak.
Idd, waarom zou het z'n smaak verliezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
4 graden celsius, lijkt me sterk dat het dan zijn smaak verliest. Ze maken het namelijk op 4 graden.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:57 schreef Dylanesque het volgende:
M'n beertender heeft 3 standen; 3, 5 en 7. Voorkeurskwestie, 7 lijkt me wel het maximum.
Die knoppen zijn alleen te vinden als je niet dronken bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]mijn beertender heeft volgens mij alleen aan en uit? Waar stel jij die temperatuur in dan?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Die knoppen zijn alleen te vinden als je niet dronken bent.
Inderdaad. Veel Belgische bieren is 't 12 graden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt eraan wat voor een bier eigenlijk, varieert van keldertemp tot ijskoud
mijne heeft een lcd schermpje met die optiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:59 schreef teamlead het volgende:
[..]mijn beertender heeft volgens mij alleen aan en uit? Waar stel jij die temperatuur in dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |