quote:
awwwwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:20 schreef kmaestro het volgende:
De laatste 7 dagen komen echt hoog in de lijst van meest klote dagen uit mn leven...
Tentamens, altijd kut
Vorige week donderdag heb ik mijn oma na een lang ziekbed dood zien gaan. Ik stond er naast toen ze haar laatste adem uitblies.
Dinsdag dan ook echt een hele zware begrafenis gehad...
En gister heb ik een meisje, waarvan ik echt zoiets had van 'ja zij is het', verteld wat ik voor haar voel. Gezien de afgelopen weken kon dit best wederzijds zijn. Maar nee, ze ziet met mij alleen een hele goede vriendschap voor zich
Heel kut dus... Zaterdag maar een hoop drank er doorheen op DefQon
Nee daarom zijn er topics om jouw aan de vrouw te helpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Qua amusementswaarde wel ja.
En dat scheelt behoorlijk; hoef ik tenminste niet in R&P topics met vrijwel elke vrouw proberen aan te pappen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:20 schreef kmaestro het volgende:
De laatste 7 dagen komen echt hoog in de lijst van meest klote dagen uit mn leven...
Tentamens, altijd kut
Vorige week donderdag heb ik mijn oma na een lang ziekbed dood zien gaan. Ik stond er naast toen ze haar laatste adem uitblies.
Dinsdag dan ook echt een hele zware begrafenis gehad...
En gister heb ik een meisje, waarvan ik echt zoiets had van 'ja zij is het', verteld wat ik voor haar voel. Gezien de afgelopen weken kon dit best wederzijds zijn. Maar nee, ze ziet met mij alleen een hele goede vriendschap voor zich
Heel kut dus... Zaterdag maar een hoop drank er doorheen op DefQon
Mijn welgemeende excusesquote:
ik had het tegen haar, niet tegen jouquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses
OT: nog steeds moe, even dutten..
Waar dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:07 schreef Whosyourdaddy het volgende:
[..]
Nee daarom zijn er topics om jouw aan de vrouw te helpenstumpert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |