gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2007 08:15 schreef iamredleader het volgende:
Ik voel me goed, vanochtend m'n lieverd koffie in bed gebracht, lekker geknuffeld. Nu werken, vanavond goed eten en rustig aan doen, en een mooi cadeau aan haar geven.
Want vandaag 1 jaar getrouwd
![]()
Ben weer wat opgeknapt, heb aardbeien gegetenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef coltje87 het volgende:
Gister uit geweest, voel me nu vrij klote. Kan geen hap eten binnenhouden en ik moet nu echt leren. Vanavond tentamen, ben nog lang niet klaar. Kon dus allemaal een stuk beter. Maar de zon schijnt wel
Wat voor een knoop? Een rommelknoop, de platte knoop, de ribbelknoop, lengtecordon, frivolete knoop en dequote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef apachzor het volgende:
in een knoop...
En dat ben je . . .quote:Op maandag 11 juni 2007 12:08 schreef _Cara_ het volgende:
Brak..slecht geslapen.. stom onweer.
Bovendien pijn in mn rug, buikkrampen en hoofpijn..echt geweldig hoor..en echt vrouwbeestje..
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef Logician het volgende:
geweldigsoll. gesprek gehad vandaag en als alles goed gaat ga ik over 2 a 3 mnd aan de slag bij een erg leuk bedrijf
![]()
Nou hup, ga dan met haar iets doen i.p.v.te fokkenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nou hup, ga dan met haar iets doen i.p.v.te fokkenHeb je t geweldige kado al gegeven?
Gelukkig maak ik mijn vriendin al blij met een cornetto!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef iamredleader het volgende:
een
Swarovski
ketting met bijpassende oorbellen
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik mijn vriendin al blij met een cornetto!
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik mijn vriendin al blij met een cornetto!
geen diamantenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
geloof me, ik krijg haar al blij met een liefdevolle blik niet jouw vriendin natuurlijk
![]()
Maar voor de gelegenheid heb ik wat centjes opzij gezet, om een echt mooi cadeau te kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |