1:05quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
1 uur , kan ze haar record van 1:07 tegen Pierce in de finale breken ...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
dankzij die briefjes vind ik het helemaal een k*t overwinning
Je mag d'r niet, MiLa?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, als ze die briefjes niet hadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
Tragisch ja. Ze staat nu gelijk met Eddy Merckxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die belgische verslaggevers.
Ja, zou kunnen. Federer maakt zeker bijna altijd meer fouten dan Nadal (Federer heeft vooral vaak van die afzwaaiers waarin hij de bal het publiek in slaat).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:14 schreef Vaud het volgende:
[..]
Nadal gaat makkelijk winnen vrees ik. Ok het wordt geen 6-1 6-1 6-1, maar Federer maakt te veel fouten. Ik had vanochtend de laatste anderhalve set gezien tussen fed - dav. Daarna meteen nog even de finale austraulie gekeken. Toch een groot verschil Hij is gewoon niet in topvorm en tegen Nadal op gravel moet hij dat echt zijn.
Ja, want ze had het nog maar 3x gewonnenquote:
mwah ik vind haar gewoon niks aan. En de wedstrijd was toch ook flut. Unforced errors van Ana en geen bijzonder mooi tennis. En dingen die niks met tennis te makenhebben. Kortom k*t wedstrijdquote:
joh wijf doe niet zo serieusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef erkel het volgende:
Ja, als ze die briefjes niet had![]()
Lul niet zo dom vent
Trots op je landgenote etc, prima. Maar zo overdrijven, mijn godquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tragisch ja. Ze staat nu gelijk met Eddy Merckx. Win dan eerst maar eens minstens 3 GS in één jaar.
Ik snap niet wat men daar tegen kan hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |