wil je mijne sluiten ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was enigszins voorspelbaar dat het vrij eenzijdig zou kunnen worden, maar dit wordt toch wel pijnlijk.
Nadal gaat makkelijk winnen vrees ik. Ok het wordt geen 6-1 6-1 6-1, maar Federer maakt te veel fouten. Ik had vanochtend de laatste anderhalve set gezien tussen fed - dav. Daarna meteen nog even de finale austraulie gekeken. Toch een groot verschil Hij is gewoon niet in topvorm en tegen Nadal op gravel moet hij dat echt zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat Nadal over Federer heenloopt?
Ze kan zo in The Exorcist spelen.quote:
Omdat jij het bent.quote:
Of professioneel natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:15 schreef MiLalaa het volgende:
komt ze weer met een brief hoor. Wat debiel
Ow, was die brief verstuurd tijdens de wedstrijd? Dat vind ik niet kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze mag gewoon communiceren d.m.v. een brief.
Waarom dan niet direct met mobiele telefoons?
wat is de volgende stap. De hele leesmap meenemen om tijdens de break de laatste roddels over Paris Hilton te kunnen lezen? Het gaat compleet nergens over en zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of professioneel natuurlijk.
Waarom gaat 'ie niet gewoon naast 'r zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze mag gewoon communiceren d.m.v. een brief.
Waarom dan niet direct met mobiele telefoons?
Dacht ik ook, tijdens de wedstrijd. Weet niet zeker. Leek er wel op...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ow, was die brief verstuurd tijdens de wedstrijd? Dat vind ik niet kunnen.
Die brieven zitten al op voorhand in haar tas. Daarom mag het ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ow, was die brief verstuurd tijdens de wedstrijd? Dat vind ik niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |