elk voordeel heb zn nadeelquote:Op zondag 10 juni 2007 11:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee Nadal is daar blij mee. Zijn topspinballen zullen nu lekker hoog opstuiten.
Ja, maar Nadal moet het hebben van zijn hoog opstuitende ballen. Daar wint hij wedstrijden mee. Tegenstanders zijn dat niet gewend. Als hij die niet had was hij al verslagen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:33 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
elk voordeel heb zn nadeel
De kampioene? En Serena dan? Die won en meer Grandslams, en tenminste Wimbledon.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jah![]()
Dé tenniskampioene van de 21ste eeuw. Haar 6de grand-slam !![]()
![]()
![]()
federer heeft genoeg ervaring dus dat zit wel goedquote:Op zondag 10 juni 2007 10:41 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Wat zou er deze ochtend en begin vd middag in Federers hoofd omgaan?
Henin won ook goud op de OS , trouwens.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De kampioene? En Serena dan? Die won en meer Grandslams, en tenminste Wimbledon. En goud op de OS.
Ik had het al veranderd.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Henin won ook goud op de OS , trouwens.![]()
Ik denk dat Nadal blijer is met warm weer dan Federer. Dan is de baan sneller, waardoor Nadals spin meer doorkomt.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Nee, Federer is daar blij mee. De baan is nu tenminste lekker snel in tegenstelling tot begin van het tournooi toen het supertraag was door alle regen.
Als een gravelbaan sneller is en dus meer op hardcourt en gras lijkt (= snellere banen) dan heeft Federer daar toch voordeel mee? En natuurlijk speelt het ook dat Nadals spin beter doorkomt maar dat weerlegt het eerste feit toch niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadal blijer is met warm weer dan Federer. Dan is de baan sneller, waardoor Nadals spin meer doorkomt.
Nee, want als het droog is springt de bal op gravel juist extra hoog op. Op gras (en volgens mij ook op hardcourt) blijft de bal toch vrij laag, doordat hij doorschiet.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Als een gravelbaan sneller is en dus meer op hardcourt en gras lijkt (= snellere banen) dan heeft Federer daar toch voordeel mee?
Hetzelfde geldt voor Nadal op gravel natuurlijk, maar dan nog een tandje beter normaal gesproken.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
maar federer kan alles hij verliest als hij zijn dag niet heeft
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef Gremen het volgende:
Gisteren kon ik niet kijken, maar ik heb blijkbaar weinig gemist.
Vanmiddag gaan we er echt voor zitten
Je gaat niet in op mijn argument dat snel gravel beter is dan langzaam gravel omdat het dan meer op het spel op gras en hardcourt lijkt. Verder heb je helemaal gelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want als het droog is springt de bal op gravel juist extra hoog op. Op gras (en volgens mij ook op hardcourt) blijft de bal toch vrij laag, doordat hij doorschiet.
Federer heeft nog nooit een best of five op gravel van Nadal gewonnen. Vandaag wordt hij ook weer gek geslagen door de spinballen van Rafa.quote:
Op gras zal het never nooit lijken al is die baan 100 graden celsius. En hardcourt ook verre van..... al kun je daar nog een beetje op glijden, maar dan nog is het niet te vergelijken met gravelquote:Op zondag 10 juni 2007 13:11 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Je gaat niet in op mijn argument dat snel gravel beter is dan langzaam gravel omdat het dan meer op het spel op gras en hardcourt lijkt. Verder heb je helemaal gelijk.
Het is gewoon een voordeel voor beide, dus we kunnen een weergaloze finale verwachtenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:11 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn argument dat snel gravel beter is dan langzaam gravel omdat het dan meer op het spel op gras en hardcourt lijkt. Verder heb je helemaal gelijk.
Vrees ik ook. Het enige wat mij wel een beetje hoop geeft op een beetje spanning is dat Federer wel steeds een set heeft gepakt op RG tegen Nadal.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Straight sets voor Rafa vanmiddag![]()
Daar had ik ook niks tegen in te brengen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:11 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn argument dat snel gravel beter is dan langzaam gravel omdat het dan meer op het spel op gras en hardcourt lijkt.
Hoeveel heb je ingezet op Nadal?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:18 schreef PierreBetfair het volgende:
Federer heeft nog nooit een best of five op gravel van Nadal gewonnen. Vandaag wordt hij ook weer gek geslagen door de spinballen van Rafa.![]()
BVO..ben je gestopt met wos trouwens? Zie je nooit meer?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:31 schreef BVO het volgende:
Straight sets voor Rafa. Binnen 2,5 uur klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |