Daar moest ik ook al aan denkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Farenji het volgende:
Je kijkt niet echt heel vrolijk...
Ik lust ook geen ansjovis, maar het is echt lekker in combi met de eierenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef Don_Tom het volgende:
Oven zojuist aangezet, even voorverwarmen en dan zullen ze vanavond voor 22u klaar zijn
Ik heb een hekel aan ansjovis, andere suggesties voor de saus?
Oven heeft trouwens een timer die gewoon 5 uur kan timen
Wow! Jij maakt er een schoolkamp avontuur van! Hihi!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:51 schreef bofneger het volgende:
Lekker als ontbijt ook, denk ik. 's Avonds eerst een groot vuur. Dan als het vuur in de eindfase belandt de eieren met folie in het vuur doen en dan slapen. 's Ochtends zijn de eieren gaar.
Daarom dus eerst zelf maken, proeven en oordelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wow! Jij maakt er een schoolkamp avontuur van! Hihi!
Maar, jullie zijn helden hoor. Allemaal! Het ziet er namelijk echt goor uit en ik zou het zelf wel eens willen proberen maar twijfel ernstig of ik het aan gasten voor zou durven zetten (maar ja ik heb het dan ook nog niet geproefd natuurlijk).
This thread is worthless without pictures.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo ik heb mijn bikini aan en ga nog even in de zon liggen![]()
Mwogg, met de bikini gaat het goed, mijn buikje groeit ook nog steeds goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
Ah SeaOfLove, hoe is het nou met je bikini gesteld na al die mueslirepen?
Tsja zonder sausje kan je er niet meer van verwachten. Ik denk dat niets van zichzelf zonder zout,peper of sausje nou echt bijzonder lekker is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef Don_Tom het volgende:
Vond het wel grappig maar niet bijzonder lekker, maar misschien komt dat door het ontbreken van het sausje
Al eens een vrouw gehad?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef sampoo het volgende:
Ik denk dat niets van zichzelf zonder zout,peper of sausje nou echt bijzonder lekker is.
Heb het ook nog met peper, zout en cocktailsaus geprobeerd, maar dan vind ik een gewoon hardgekookt ei toch lekkerder. Maargoed, misschien nog eens met dat ansjovis-sausje proberen, wie weet vind ik het dan opeens heerlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Tsja zonder sausje kan je er niet meer van verwachten. Ik denk dat niets van zichzelf zonder zout,peper of sausje nou echt bijzonder lekker is.
Dat is dan ook wel weer typisch Afrikaans. Vijf uur over iets doen dat net zo goed in vijf minuten kanquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Heb het ook nog met peper, zout en cocktailsaus geprobeerd, maar dan vind ik een gewoon hardgekookt ei toch lekkerder. Maargoed, misschien nog eens met dat ansjovis-sausje proberen, wie weet vind ik het dan opeens heerlijk
Jullie moeten ze ook eens makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |