Ja, is voor het effect inderdaad wel zo leuk. Een scherp mesje bij geven en p.p. zo'n heel klein schaaltje saus om te sprenkelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is sowieso een leuk idee voor een niet alledaags voorafje. Ik zou dan zelf witte eieren nemen en ze dan zo half afgepeld opdienen.
Was dat bij Moshik Roth? Ik las laatst op een of andere kookblog (Janneke Vreugdenhil? Koken met Karin?) dat iemand dat daar had gegeten en dat het waanzinnig lekker was. Kan me er vooralsnog niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:28 schreef golfer het volgende:
In het kader van slowcooking heb ik in een restaurant wel eens op precies 65 graden warm water langzaam (12 uur) gegaarde eieren gegeten, maar uit de oven nog nooit.
Klopt. Was inderdaad bij hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
Was dat bij Moshik Roth? Ik las laatst op een of andere kookblog (Janneke Vreugdenhil? Koken met Karin?) dat iemand dat daar had gegeten en dat het waanzinnig lekker was. Kan me er vooralsnog niets bij voorstellen.
Ik vind m bij voorbaat al geweldig, die man!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Was inderdaad bij hem.
Hij kwam daarna aan de tafel het ei nog even met een injectienaald inspuiten met nootmuskaat, vreemde combi wel. Maar lekker.
Een mixer of met ander voorwerp stampen. Maar het schijnt wel een beetje verschil te kunnen maken in smaak.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb geen vijzel, hoe kan ik het sausje dan maken?
Wil het morgen graag gaan maken nl.
Tnx, peper en knoflook kan ik wel fijn pletten met één van de grote messen bedenk ik me net.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een mixer of met ander voorwerp stampen. Maar het schijnt wel een beetje verschil te kunnen maken in smaak.
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan bijna niet wachten... Maak je foto's?
Ik vind het er maar eng uit zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Gètsie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |