Ik twijfel ook nog een beetje tussen een 5 speakers en een subwoofer of 2 heule goede speakers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:52 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd hoe dat klinkt, maar met een 5.1 set? Kun je niet beter een knap 5.1 set kopen en dit geld investeren in een goede stereo set.
JM Lab (Focal)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:28 schreef Archont het volgende:
Hoeveel speakers heb je dan niet staan in je huiskamer?? (als je marsepeins voorstel naleeft)
PS: Welk merk hebben die speakers??
Vind de vloer er heel erg mooi uitzien.
Tja, ik snap je commentaar. Heb er over lang over nagedacht en heb nog de lichtste, grijze, effen tegels gekozen die ik kon vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:10 schreef _The_General_ het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn wat je doet alles heel mooi opknappen. Maar waarom een donkere tegel in zo'n kleine wc?
Ik heb het bij een vriend van mij anders gedaan:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:11 schreef Archont het volgende:
Ik weet niet of je hier iets mee bent. Maar bij ons op school heeft een collega-student van me zijn instrument ook in de was gezet. Was ook eiken, op zich gewoon inwrijven was hij niet zo tevreden van, maar daarna ging hij er nog eens met een haardroger over.
Dat was dan wel met echte was (inwrijven met een doek, niet met borstel). Heeft natuurlijk wel een verdonkerend effect, maar je krijgt wel een betere verdeling en je was dringt dieper binnen in je hout.
Als jij die bij Löwik in Vriezenveen weg hebt, dan zou dat heel goed kunnen jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Ziet er nice uit allemaal, wel jammer van die wc met wasbak maarja, doe je niks aan
Overigens ziet de woonkamer er ook erg relaxed uit. Volgens mij heb ik ook 1 zo'n stoel gekocht waarvan jij er 2 in je woonkamer hebt staan. Lijkt er iig veel op
Maar, maar, je was toch ook een babykamer aan het klussen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:42 schreef richie29 het volgende:
Wat erg eigenlijk, durf me hier bijna niet meer te vertonen.![]()
Rond het tijdstip dat mijn posten eindigde, eindigde daarmee ook m'n relatie. Enig verband tussen intensief (deels té intensief) met de verbouwing bezig zijn, posten op fok! en datte mag gelegd wordenHeb maanden geen fok! meer bezocht zelfs...erg he?
![]()
Ah! okquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:52 schreef richie29 het volgende:
Ik noemde het 'baby'kamer omdat het door de vorige bewoner(s) daarvoor gebruikt werd.
Inmiddels is het een echte logeerkamer geworden. Ongeveer een maandje geleden heb ik een logeerbed via arktplaats gekocht en er staan 2 nachtkastjes met nachtlampjes....erg lief allemaal.
Een baby klussen gaat (hopelijk) voorlopig nog even niet gebeuren.
Wat een verschil!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:58 schreef richie29 het volgende:
Nou...zoals de achter"tuin" er nu uit ziet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de voortuin in progress
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuk beter weer!![]()
Op naar de binnen foto's!
Jij komt gewoon even vanuit de hoofdstad in het 'boerenland' wonen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef AndreaW het volgende:
Richie mooi huis trouwe:)? IK neem een poesje mee .... lol.. Een ding moet ik zeggen smaak heb je wel ..wens je toch heel veel plezier in je mooie huisje .. .
T'is nooit af hequote:
quote:Hoogte
De geschikte hoogte voor een trapleuning bevindt zich tussen de 85 en 95 cm. Deze maat dient loodrecht boven de voorkant van de treden te worden gemeten en is afhankelijk van de lichaamslengte. Voor kinderen en kleine mensen is het goed als er tevens een houvast is op 60 cm. Hiervoor kunnen dubbele leuningen gebruikt worden.
Zenksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:50 schreef Marsepein het volgende:
De hoogte van de leuning is vanaf de trede een vaste maat, die kun je ws wel opzoeken. Ik weet het niet uit mijn hoofd, maar ik dacht rond de 94 cm. Meet op de eerste trede deze hoogte af, en doe dit ook op de laatste trede. Als het goed is volgt je leuning nu mooi de trap.
Ik zou 4 beugels op 210 doen. 15 cm uit de hoek, en dan om de 60 cm. Dus 15, 75, 135, 195.
Het knapt lekker op zo hoor! Straatwerk is lekker opgeknapt, je inrichting is mooi en je profieltje is redelijk hard en scherp
Uit http://www.apeldoorn.nl/d(...)RO_trapleuningen.pdf
[..]
Ja, ik ook! Wat een mooi fonteintje heb je er ook inhangen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |