OK sj, ieder spreekt uit zijn ervaring.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:24 schreef Solingjan het volgende:
Ik kan maar een ding zeggen Ritchie: Dat KUN je zelf. Zeker weten.
HarryP zeg eens wat.
Dan koop je een tegelzaagtafeltjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef richie29 het volgende:
Omdat ik nog steeds denk dat ik dat niet goed genoeg kan, en ik het daarom niet echt durf
Bovendien, volgels mij kan ik die tegels niet met een standaard tegelsnijdertje te lijf. Het zijn allemaal vloertegels, en ja...ik heb er veel hoeken in zitten.
Ik heb de titel ook gemaakt; schilderen en inrichten , omdat ik eigenlijk wel vind dat ik in dit deel ook al aan inrichten toe ga komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef truttebosje het volgende:
![]()
joehoe deel 2 alweer.
het gaat echt al opschieten he.
en ik vind het echt super dat je de tijd en het geduld hebt om alles helemaal perfect te maken.
zelfs de wc weer verlaagd, petje af.
maareh.....in dit deel komt er toch zeker ook wel het een en ander aan inrichting gok ik zo?
of moet je toch nog veel doen?
voornamelijk schilderwerk toch?
He he.,.,.,., En wat dacht je van je ego je trots en je voldoening. Elke keer als je daar zit kun je van je kunstwerk genieten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:55 schreef richie29 het volgende:
Het enige voordeel dat ik er aan zie dat je het zelf doet is $$$
Maak die buizen maar weer vrij rondom. Mogen niet in kontakt komen met de muur. De kans bestaat dat de buizen gaan "TIKKEN" en dat kan heel irritant zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:20 schreef richie29 het volgende:
[afbeelding]
Nou ja, onderaan de muur was het dus hetzelfde verhaal. Alleen hier was het op te vullen gat kleiner, maar moeilijker bereikbaar.
Ik heb net vanmiddag de keiren ook dichtgekit, dus ik denk dat dat vrij aardig wordt met muurverf er overheen.
Dank u, dank uquote:Op zondag 10 juni 2007 12:13 schreef LeoLoopneus het volgende:
Heb gister met veel plezier het 1e deel van je topic na zitten lezen. Begint er echt allemaal super uit te zien! Ga dit maar eens even volgen dus! Suc6 Richie!!!
Jezelf uitnodigen is wel erg foutquote:Op zondag 10 juni 2007 12:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik blijf dit topic gewoon volgen hoor; wordt ik nog uitgenodigd als het klaar is ?
![]()
Prima vorderingen; en als je iemand nodig hebt voor het afmonteren (kapjes en afdekramen e.d. dan weet je mij te vinden he)
Het is idd ook erg foutquote:Op zondag 10 juni 2007 17:08 schreef richie29 het volgende:
[..]
Jezelf uitnodigen is wel erg fout, maar uiteraard ben je welkom bij de housewarming
Een eeeh....wat kost dat laatste?![]()
![]()
Dankquote:
Wij zijn nog steeds dol op foto'squote:Op maandag 30 juli 2007 10:22 schreef richie29 het volgende:
Zal ik eens foto's plaatsen ja? Eindelijk?
Durfde me eigenlijk bijna niet meer te vertonen, na zo lang niks meer gepost te hebben![]()
Totdat ik dat las dacht ik: spanplafond.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef richie29 het volgende:
Iemand trouwens leuke ideeen voor een plafondsysteempje met verlichting erin? Spotjes hebben toch de voorkeur denk ik en het plafond moet het liefst zonder breekwerk demonteerbaar zijn, mocht de inbouwventilator het begeven bijvoorbeeld.
Hengelo OVquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:56 schreef ozzyat105 het volgende:
in welke woonplaats is dit?
Dank je, ik lok een beetje reacties uit. Kom aandacht tekortquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Neptune het volgende:
Mooie vloer richie29! Wat is het precies voor een kleur? en waar heb je hem vandaan? Tevens Terug Vloer Post
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef richie29 het volgende:
Verdraaid...vind nou niemand m'n vloer mooi?![]()
De trap naar zolder dan, nu de muur ook de juiste kleur heeft en de trapleuning verwijderd is![]()
Stukje bij beetje wordt het nog wel wat![]()
Ja...dat is 'mquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:39 schreef becky27 het volgende:
ha Richie, die kieren waar jij het over had, je bedoeld daar bij de derde plank van rechts?
Leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:29 schreef Marsepein het volgende:
Verder wilde ik de volgende foto's even naast elkaar zetten
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Is het verder met de vloer afgelopen zaterdag nog goed gekomen?
Niet echt een optie, maar het zou nu nog kunnen. De onderste trap zit alleen nog maar in de grondverf...maar het kost wel zo veel tijd dat ik daar denk ik toch van af zie. Het leek mij ook al de beste optie....misschien pak ik het alsnog aan als ik een keer van de trap knetter.quote:Die hoge vloer bij je laatste trede kun je eigenlijk niet voorkomen. Wat wel eens wordt gedaan is die 25 a 30 mm over een trede of 5 uitsmeren. Dus de enabovenste trede 20 mm verhogen, die daar onder 15 mm, etc etc. Maar dat is -gok ik- geen optie.
INou.... byzonder is het niet omdat elke studenten-trappenhuis dat een beetje netjes is onderhouden en zo uitziet.. Maar ik kan begrijpen dat het voor jou nogal aansprekend is omdat je zelf alle moeite hebt gedaan om het zo mooi te krijgen. Niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef richie29 het volgende:
Verdraaid...vind nou niemand m'n vloer mooi?![]()
De trap naar zolder dan, nu de muur ook de juiste kleur heeft en de trapleuning verwijderd is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen nog een andere trapleuning en de schakelaar moet nog vervangen worden.
Stukje bij beetje wordt het nog wel wat![]()
Leuk dat je de foto's kijkt, maar vraag me af waar de link met een studentenhuis vandaan komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef iruub het volgende:
[..]
INou.... byzonder is het niet omdat elke studenten-trappenhuis dat een beetje netjes is onderhouden en zo uitziet.. Maar ik kan begrijpen dat het voor jou nogal aansprekend is omdat je zelf alle moeite hebt gedaan om het zo mooi te krijgen. Niet?![]()
Ga zelf eens een trap tapijtvrij maken en dan handmatig trede voor trede schuren (incl. stootborden e.d.) en schilderen -> schuren -> afnemen -> schilderen -> schuren -> afnemen tot dat je zo'n resultaat hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef iruub het volgende:
[..]
INou.... byzonder is het niet omdat elke studenten-trappenhuis dat een beetje netjes is onderhouden en zo uitziet.. Maar ik kan begrijpen dat het voor jou nogal aansprekend is omdat je zelf alle moeite hebt gedaan om het zo mooi te krijgen. Niet?![]()
paar nachtjes een spanband op gehad, of je kan goed photoshoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef richie29 het volgende:
Dit is de vloer nu in de kleine slaapkamer, maar die grote kier 3 planken van de rechterkant (en wat andere kieren)...waarissie?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, dat is iets wat ik ook nog moet gaan doen . hele trap + zijkantenvan de trap tapijt vrijmaken. ( er heeft ook nog een traplift gezeten dus extra gaten overal in de trap.) Schuren plamuren en ik denk dat het laten lamineren of zo. Tapijt is gewoon *&@#*(*@*(#@"e:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ga zelf eens een trap tapijtvrij maken en dan handmatig trede voor trede schuren (incl. stootborden e.d.) en schilderen -> schuren -> afnemen -> schilderen -> schuren -> afnemen tot dat je zo'n resultaat hebt.
Vraag mij ook af waar die link naar een studentenhuis trap vandaan komt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |