Eensch!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:23 schreef Crappery het volgende:
.
wie is datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:30 schreef Pietklaaso het volgende:
IK HEB DIE ene die omgebouwd wil worden weer!
ben jij boskabouter? :pquote:
Ik was echt iritant volgens hun, dan noem ik mezelf kamper en ik ben ineens een heldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:16 schreef Pietklaaso het volgende:
BOH GEK IK ZIT OOK BIJ DIIE KAMPERS ROFLCOPTER EINZS!!!!!!!!!!!!
quote:
Is er een vertaalsite voor breezahvolk? moeilijk te lezen manquote:
Ah bahquote:
liet het een tijdje opstaan, na een heleboel meatspins was ik officieel gay :pquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:19 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
liet het een tijdje opstaan, na een heleboel meatspins was ik officieel gay :p
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom zijn alle kanalen met jongemeisjes altijd bezet
En ik maar denken dat die lui op een gloeiende plaat stonden te springen. Vaag hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef Biefstuk het volgende:
We vonden net een nieuw woord uit voor jumpers
jumpen wordt in het vervolg genoemd: Mierenstampen
Mensen met mierenallergie springen in de rondte om van die tering beestjes af te komen
Niks te lachen met haar..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:15 schreef Hanstin het volgende:
Je moet met ganja gaan praten dan kan je pas echt lachen
Jeweetsc!h!!
OOOOOOH op die fietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef Biefstuk het volgende:
Proxy = zeg maar surfen via een andere ip
Ik denk dat je binnen 15 min al weer stopt :")quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef lovelyrita het volgende:
Ik ga een kamer maken, kijken of jullie mij ook gaan fokken :p
Dat deed ik vroeger altijd, maar nu werkt dat niet meer.quote:
haha hoezoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ik denk dat je binnen 15 min al weer stopt :")
daar heb ik ook gezeten, maar ze kan er niet tegen als je "hardcore sucks" zegt,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef yosander het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/spara80.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hiervoor was het beeld grijs, nu had zij haar disco aangedaan.
Hardcore suckt ook niet.. dan heb je daar weinig te zoeken..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daar heb ik ook gezeten, maar ze kan er niet tegen als je "hardcore sucks" zegt,
doos
Hé, daar was ik toen ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben geperma banned door zon wijf wat haar tieten liet zien, wel met tshirtje nog aan trouwens.
whehehe.. gelukkig hebben we de foh tohs nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen nam ze een paar gulzige slokken met haar mond wijd open uit een blikje en bleef dat lipje aan haar tong hangen
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe es plaatje van fp posten dan weet ik waar ik moet zijn, doe maar wel vast je safetybelt om.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:35 schreef lovelyrita het volgende:
Ey waarom fokken jullie mij niet
Fapse EW.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:40 schreef Electro-Worm het volgende:
de-cu-la-tee
Is goed. Ik ga eerst ff eten, en dan laat ik weten in welke room ik ga zitten. Ik ben wel benieuwd naar de manieren waarmee jullie meisjes terroriserenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe es plaatje van fp posten dan weet ik waar ik moet zijn, doe maar wel vast je safetybelt om.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Rofl deze kreeg ik zojuist van een fokker in mn mail:
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik haal ze weg als er om gevraagd word door de betreffende persoon)
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb ze al opgeslagenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik haal ze weg als er om gevraagd word door de betreffende persoon)
Welke room is dat ik zie die nieteens staan lolquote:
Gast ik ben een fakking acteur, je herkent mij heul niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vuile kankerheamueau, en maar ontkennen dat je BG was hé?
Onderaan ergens, maar ik zie het nu ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke room is dat ik zie die nieteens staan lol
waidjetoch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast ik ben een fakking acteur, je herkent mij heul niet.
Inderdaad wtf.. je link doet het nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:16 schreef FiXeR999 het volgende:
wtf mag dit voorstellen: http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=428&uname=28&pass=28
Dit heb ik over haar te zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:16 schreef FiXeR999 het volgende:
wtf mag dit voorstellen: http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=428&uname=28&pass=28
jawel, link kopieren, en dan naar soliomio gaan, en plakken, refferer check.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad wtf.. je link doet het niet
....gewoon...meisjeswezentjes die liev zijn en waar ik dingen mee gemeen heb...niet zulke stomme vragen stellen waarvan je zo zegt van... "nou...dat was best een stomme vraag godverdomme"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
leeftijdspreferentie, or one-size-fits-all?
Gast niet onder brechtjes naam gaan fucken dat is niet cool.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit heb ik over haar te zeggen.
[afbeelding]
onmogelijk, BG is one of a kindquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
....gewoon...meisjeswezentjes die liev zijn en waar ik dingen mee gemeen heb...niet zulke stomme vragen stellen waarvan je zo zegt van... "nou...dat was best een stomme vraag godverdomme"
Ik spreek altijd waarheid man, weetjetoch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
onmogelijk, BG is one of a kind
ik vermoed dat u niet den vollen waarheiyd spreekt
hoaxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik spreek altijd waarheid man, weetjetoch.
Nee, ik heb al gezegd waar ik op val, 'lieve-meisjus-waar-ik-dingen-mee-gemeen-heb"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoax
jij houd eingenlijks van MILFS en FILFS
haar??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit heb ik over haar te zeggen.
[afbeelding]
huhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gezegd waar ik op val, 'lieve-meisjus-waar-ik-dingen-mee-gemeen-heb"
Woarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:41 schreef Crappery het volgende:
ik cam
Dat is nou echt zo'n niet te volgen vrouwke, krijg ik overal de schuld vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoi Sjaak
Leuke meid die Angela he
Hehequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ze gelooft ook al niet dat we van een forum zijn en Danny de baas is
Dat was gisterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit er nu ook,. ben al 1 fokker tegen gekomen, Trigalti!
ohquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Jammer dat ik geluid niet kan hosten (uberhaupt opnemen weet ik zo niet)
Maar dat was fucking humor zonet bij zon vrouw
Ik heette daar kiekers en ik kom daar binnen ik zo van "Laat je tieten zien!"
(die vrouw zag er vet oud uit enzo)
heel gesprek heel geouwehoer kwam er later nog een fokker langs, hahaha humor man.
Oh god zat jij daar, vuile grapjesjatter! hahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Chau het volgende:
[afbeelding]
'
/edit/
Dat mens spreekt Gremlin uit als Griemielien =')
Kan ik ook zellef man. waidtoch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Baajguardian, ik wil met u Solomiowers terroriseren
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef yosander het volgende:
BG, wat doet jouw zusje op Solomio?![]()
![]()
!
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/sBG.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
We moeten nix!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Stak het volgende:
[..]
oh
alle fokkers moeten een . (punt) achter hun naam zetten
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef yosander het volgende:
Wie zit er nog bij schatje?
Let maar op als ik er aan kom._!
www.fakewebcam.com misschienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
BG IS een meisje.. en al die tijd ons voor de gek houden :s![]()
Nee, ze doet steeds wat anders.quote:
Gast serieus, optieven mijn naam te misbruiken anders habt je een probleem, met je ballonhoofd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef yosander het volgende:
BG, wat doet jouw zusje op Solomio?![]()
![]()
!
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/sBG.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast serieus, optieven mijn naam te misbruiken anders habt je een probleem, met je ballonhoofd.
quote:
Iek heb je ip vuile nierdonateur, als je mijn naam loopt te fucken dan fuck ik jou met zoeen emmer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef MoederTeresa het volgende:
Ga je huilen als k je naam gebruik maar jij zet wel screenshots van jan en alleman hier neer te zetten lekker hypocriet ventje ben je (k)
make luvvv not warquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iek heb je ip vuile nierdonateur, als je mijn naam loopt te fucken dan fuck ik jou met zoeen emmer.
kloatzak.
Ik haxxor heul niet man, ik kom je vet vinden weetjetoch, ik ben een vriend van peter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:46 schreef MoederTeresa het volgende:
Veel plezier met me ip, kan niet wachten tot je me haxx0rd...
Iedereen kent Peter!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef MoederTeresa het volgende:
wie de fok is peter, en ben geen man btw
Peter is niks gozar.. ik blaas hij heulemaal weg..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik haxxor heul niet man, ik kom je vet vinden weetjetoch, ik ben een vriend van peter.
Was jij piefpafpoef?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat een bosmongool, die 15 jarige
Ik kreeg 'm ook al binnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef Electro-Worm het volgende:
Haha,.
Kreeg net mailtje binnen van iemand die geen fok! user was. Maar wel een echte onz die hard was ()
Haha, hij had op Solmio iemand goatse laten zien :d
Ode.
Hier zijn SS![]()
[afbeelding]
nee, vleesdraai punt komquote:
Moest 'm eerst een paar keer lezen voordat ik 'm snapte.quote:
Welk chatboxje zit je in?quote:
Doe gewoon, maar het is net een verslaving dus pas wel op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik had net ook zoeen rukker gescreened maar ik durf hem niet te posten
ik had hem weggegooid.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Doe gewoon, maar het is net een verslaving dus pas wel op.![]()
ctrl+z!!!quote:
Kijk eens op de vorige pagina en helemaal boven aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef vdvorst het volgende:
Deze is mij doorgestuurt (door street race)
[afbeelding]
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik was nederlandje.
Doe trouwens eens een andere fecking avatar nemen EW, ik word gestoord van dat ding.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk eens op de vorige pagina en helemaal onder aan.
Ah men waarom mis ik dat nou weerquote:
Neequote:
Om die gozer is deze hele reeks gestartquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah men waarom mis ik dat nou weer
Vet man.
Dé OP?quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Solomioquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Kan die kutlink nergens meer vinden.
Dat is volgens mij de oude.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:27 schreef Egotripper het volgende:
Ip-ban sucks
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Solomio
![]()
heb veel meer van hem... ik heb me echt dood gelachen om deze vent... echt.. met zijn helden hoofddoek... micheal jackson muziek luisteren.. ik wam niet meer bij...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ah men waarom mis ik dat nou weer
Vet man.
Maar, heb je wel de nieuwste OP?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:33 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb hem al gemaakt, nu dezen og spammen
Iedereen.quote:
Hehe.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef Electro-Worm het volgende:
Behalve ikIk open hem gewoon en als er ietss fout is corrigeer ik het wel. Jezus, mierenneukers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |