daar heb ik ook gezeten, maar ze kan er niet tegen als je "hardcore sucks" zegt,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef yosander het volgende:
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07236/spara80.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hiervoor was het beeld grijs, nu had zij haar disco aangedaan.
Hardcore suckt ook niet.. dan heb je daar weinig te zoeken..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
daar heb ik ook gezeten, maar ze kan er niet tegen als je "hardcore sucks" zegt,
doos
Hé, daar was ik toen ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben geperma banned door zon wijf wat haar tieten liet zien, wel met tshirtje nog aan trouwens.
whehehe.. gelukkig hebben we de foh tohs nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen nam ze een paar gulzige slokken met haar mond wijd open uit een blikje en bleef dat lipje aan haar tong hangen
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe es plaatje van fp posten dan weet ik waar ik moet zijn, doe maar wel vast je safetybelt om.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:35 schreef lovelyrita het volgende:
Ey waarom fokken jullie mij niet
Fapse EW.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:40 schreef Electro-Worm het volgende:
de-cu-la-tee
Is goed. Ik ga eerst ff eten, en dan laat ik weten in welke room ik ga zitten. Ik ben wel benieuwd naar de manieren waarmee jullie meisjes terroriserenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Doe es plaatje van fp posten dan weet ik waar ik moet zijn, doe maar wel vast je safetybelt om.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Rofl deze kreeg ik zojuist van een fokker in mn mail:
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik haal ze weg als er om gevraagd word door de betreffende persoon)
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb ze al opgeslagenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(ik haal ze weg als er om gevraagd word door de betreffende persoon)
Welke room is dat ik zie die nieteens staan lolquote:
Gast ik ben een fakking acteur, je herkent mij heul niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vuile kankerheamueau, en maar ontkennen dat je BG was hé?
Onderaan ergens, maar ik zie het nu ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke room is dat ik zie die nieteens staan lol
waidjetoch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast ik ben een fakking acteur, je herkent mij heul niet.
Inderdaad wtf.. je link doet het nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:16 schreef FiXeR999 het volgende:
wtf mag dit voorstellen: http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=428&uname=28&pass=28
Dit heb ik over haar te zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:16 schreef FiXeR999 het volgende:
wtf mag dit voorstellen: http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=428&uname=28&pass=28
jawel, link kopieren, en dan naar soliomio gaan, en plakken, refferer check.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef classpc het volgende:
[..]
Inderdaad wtf.. je link doet het niet
....gewoon...meisjeswezentjes die liev zijn en waar ik dingen mee gemeen heb...niet zulke stomme vragen stellen waarvan je zo zegt van... "nou...dat was best een stomme vraag godverdomme"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
leeftijdspreferentie, or one-size-fits-all?
Gast niet onder brechtjes naam gaan fucken dat is niet cool.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit heb ik over haar te zeggen.
[afbeelding]
onmogelijk, BG is one of a kindquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
....gewoon...meisjeswezentjes die liev zijn en waar ik dingen mee gemeen heb...niet zulke stomme vragen stellen waarvan je zo zegt van... "nou...dat was best een stomme vraag godverdomme"
Ik spreek altijd waarheid man, weetjetoch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
onmogelijk, BG is one of a kind
ik vermoed dat u niet den vollen waarheiyd spreekt
hoaxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik spreek altijd waarheid man, weetjetoch.
Nee, ik heb al gezegd waar ik op val, 'lieve-meisjus-waar-ik-dingen-mee-gemeen-heb"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoax
jij houd eingenlijks van MILFS en FILFS
haar??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit heb ik over haar te zeggen.
[afbeelding]
huhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gezegd waar ik op val, 'lieve-meisjus-waar-ik-dingen-mee-gemeen-heb"
Woarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:41 schreef Crappery het volgende:
ik cam
Dat is nou echt zo'n niet te volgen vrouwke, krijg ik overal de schuld vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoi Sjaak
Leuke meid die Angela he
Hehequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ze gelooft ook al niet dat we van een forum zijn en Danny de baas is
Dat was gisterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zit er nu ook,. ben al 1 fokker tegen gekomen, Trigalti!
ohquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Jammer dat ik geluid niet kan hosten (uberhaupt opnemen weet ik zo niet)
Maar dat was fucking humor zonet bij zon vrouw
Ik heette daar kiekers en ik kom daar binnen ik zo van "Laat je tieten zien!"
(die vrouw zag er vet oud uit enzo)
heel gesprek heel geouwehoer kwam er later nog een fokker langs, hahaha humor man.
Oh god zat jij daar, vuile grapjesjatter! hahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Chau het volgende:
[afbeelding]
'
/edit/
Dat mens spreekt Gremlin uit als Griemielien =')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |