Ja, tot dat iedereen ze weer gaat posten met eenquote:
Dat is meestal elk seizoen zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:09 schreef Luco het volgende:
Kunnen we tenminste lachen hier, aangezien het lachen ons wel weer zal vergaan, zoals de afgelopen 3 seizoenen...
Uiteraard stop ik bij deze met deze sarcastische toon in deze post, en ga ik schreeuwen dat wij Ajax zijn, en dat Ajax daarom de beste is!!! Forza Ajax, Rood en Wit wordt Kampioen! Lang leve de ArenA enzo! Of droop het sarcasme hiervanaf?
idd, hij is nog jarig ook vandaagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Of Sneijder nu blijft of niet, die jongen verdient alle respect.
quote:Voetbal: All Stars 2007 Lissabon
Voor de vierde maal organiseert de legendarische Luis Figo een wedstrijd tussen de grootste voetballers van het moment, zoals Zinedine Zidane, Alessandro del Pierro, Rui Costa, Gatuso, Gheorghe Hagi en Luis Figo zelf natuurlijk. De Nederlanders: Ronald en Frank de Boer, Edgar Davids, Philip Cocu en Johnny Heitinga. De opbrengst van de avond gaat naar de Luis Figo Foundation.
Ik wil eigenlijk wel een verdedigend centrum zien met Heitinga en de Boer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:52 schreef toma het volgende:
om 22.10 niet vergeten naar Johny en Edje te kijken op RTL7
[..]
en dan roepen: "Eej! Zizou koppen!"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een verdedigend centrum zien met Heitinga en de Boer.![]()
nog effequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Messenga het volgende:
Jaakke: 'Sneijder blijft gewoon bij Ajax'
9/6/2007 19:28
Ondanks vermeende interesse uit Engeland, Aston Villa en Tottenham Hotspur zouden in de markt zijn, is Wesley Sneijder komend seizoen gewoon in het shirt van Ajax te bewonderen. Dit is de overtuiging van voorzitter John Jaakke.
'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder bij Ajax', vertelde Jaakke aan RTV Noord-Holland. 'De contacten die wij met hem hebben gehad, wijzen erop dat hij blijft. Wij zullen daar ook alles aan doen.'
Sneijder had zijn zinnen gezet op een transfer naar Valencia, maar de Spaanse club haakte af vanwege een te hoge transfersom. De 23-jarige middenvelder reageerde met de mededeling dat hij een gesprek wilde met de clubleiding van Ajax.
Ik heb ze nog niet gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:52 schreef toma het volgende:
om 22.10 niet vergeten naar Johny en Edje te kijken op RTL7
[..]
Op het WK in Duitsland tijdens de drie groepswedstrijden van Kroatie, waar ie veels te weinig speelminuten kreeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef keijz het volgende:
Heeft iemand die Modric wel eens zien voetballen?
Op Cocuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
prachtige tackle van de Boer
Arveladze en Ibrahimovic doen ook mee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |