Iemand postte al eerder een bericht over die gast in het Kroatisch. Wel een duur ventje. Of 'ie dat echt waard is...quote:
Dat vind ik inderdaad ook maar matig voor een aanvallende middenvelder met een vrije rol, die 10 tot 12 miljoen euro moet kosten.quote:
quote:Bijbel geeft Babel rust
LANGEZWAAG - Ryan Babel verliet vrijdag voorafgaand aan de training van Jong Oranje als laatste de spelersbus. De Ajacied wilde nog een klein stukje lezen. Niet uit een tijdschrift of een krant, maar uit de bijbel. "De bijbel geeft me rust en vertrouwen”, aldus Babel.
Het is pas sinds korte tijd dat de 20-jarige spits met het geloof bezig is. " Dat komt vooral door Jeffrey Sarpong bij Ajax. Hij is gelovig en heeft het er vaak over. Sindsdien ben ik me ook steeds meer gaan interesseren. Met Sarpong ga ik nu wel eens naar de kerk in Amsterdam Zuid-Oost.”
Babel kreeg het boekwerk van een goede vriend. "Hij heeft me aangegeven welke hoofdstukken interessant zijn. Ik heb best veel vragen over het leven.”
Niet alleen met lezen komt Babel de tijd in het trainingskamp ter voorbereiding op het Europees kampioenschap door. Bondscoach Foppe de Haan verplichtte de speler DVD's te bekijken van topscorer Afonso Alves van SC Heerenveen. "Dat heb ik inmiddels al gedaan”, bekende Babel vrijdag. "Ik kijk dan vooral naar zijn loopacties, die zijn goed. Net als zijn afwerking natuurlijk. Hij schiet de ballen er aardig in.”
Voor zichzelf heeft Babel, die is verkozen tot eerste strafschoppennemer, een duidelijk doel. "Ik wil topscorer worden van het toernooi.”
Tiago Gomes is door Benfica verhuurd aan Estrela Amadora, dat hem amper gebruikt heeft. Pelé promoveerde met Guimarães naar de Superliga.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nieuwbakken Ajax-hoofdscout Hans Van der Zee heeft namens Ajax onlangs het jeugdtoernooi in Toulon bezocht om twee Portugese talenten aan het werk te zien. Het gaat hierbij om Tiago Gomes en Vítor Hugo Gomes Paços, kortweg Pélé.
De 20-jarige verdediger Gomes komt momenteel uit voor het Portugese Benfica, maar mag vertrekken bij de grootmacht. Pelé (19) verdedigd de kleuren van het Braziliaanse Guimarães en is op zijn jonge leeftijd al één van de sterkhouders van het team.
Van der Zee zegt in de Portugese krant Record niet te begrijpen dat Gomes moet vertrekken bij Benfica. Middenvelder Pelé wordt door Van der Zee eveneens geroemd. "Hij heeft een uitstekende techniek en daarnaast een goede mentaliteit."
quote:
Waarom? Van mij part leest hij de penthouse.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom? Van mij part leest hij de penthouse.
Ik vind het goed dat Ryan in ieder geval iets vindt om rust mee te creëren voor zichzelf. Daarom ook dequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom? Van mij part leest hij de penthouse.
ik steek ook altijd een kaarsje voor m opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:51 schreef BB-boy het volgende:
Ik bid ook altijd dat die Babel z'n mannetje voorbij komt.
quote:
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat Ryan in ieder geval iets vindt om rust mee te creëren voor zichzelf. Daarom ook de, hij is er actief mee bezig... Ryan is volgens mij heel bewust van alles wat hij doet, net als Klaas-Jan
Daarom krijgt hij ook zoveel vertrouwen van ten Cate, hij werkt gewoon keihard voor zijn plek en verdiend 'm daarom misschien ook wel. Alleen moet hij wel meer gaan brengen volgend seizoen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.
Babel heeft op eigen initiatief extra techniektrainingen gevolgd, hij volgt nu looptrainingen om nog (!) sneller te worden. Hij traint extra met Davids en Groenendijk om te schaven aan zijn techniek.
Het is een ruwe diamant waar nog erg veel aan gepolijst moet worden. Maar Babel doet er wel alles aan om beter te worden. Daarom vind ik het gezeik op hem soms wat onterecht.
quote:
Ja want 'geloven' is dom he? Ik zou graag een keer met je in discussie willen, mijn arrogante vriend, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |