abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:52:53 #101
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_50272879
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:09 schreef PLAE@ het volgende:

Guess who's back
pi_50272916
Groot FM Talent
pi_50272928
GOed nieuws
AFC AJAX
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:54:16 #104
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50272938
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:49 schreef toma het volgende:

[..]
Iemand postte al eerder een bericht over die gast in het Kroatisch. Wel een duur ventje. Of 'ie dat echt waard is...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50273149
6 doelpuntjes maar in 30 wedstrijden
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:36:39 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50274142
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_50274144
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef toma het volgende:
6 doelpuntjes maar in 30 wedstrijden
Dat vind ik inderdaad ook maar matig voor een aanvallende middenvelder met een vrije rol, die 10 tot 12 miljoen euro moet kosten.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_50274346
quote:
Bijbel geeft Babel rust

LANGEZWAAG - Ryan Babel verliet vrijdag voorafgaand aan de training van Jong Oranje als laatste de spelersbus. De Ajacied wilde nog een klein stukje lezen. Niet uit een tijdschrift of een krant, maar uit de bijbel. "De bijbel geeft me rust en vertrouwen”, aldus Babel.

Het is pas sinds korte tijd dat de 20-jarige spits met het geloof bezig is. " Dat komt vooral door Jeffrey Sarpong bij Ajax. Hij is gelovig en heeft het er vaak over. Sindsdien ben ik me ook steeds meer gaan interesseren. Met Sarpong ga ik nu wel eens naar de kerk in Amsterdam Zuid-Oost.”

Babel kreeg het boekwerk van een goede vriend. "Hij heeft me aangegeven welke hoofdstukken interessant zijn. Ik heb best veel vragen over het leven.”

Niet alleen met lezen komt Babel de tijd in het trainingskamp ter voorbereiding op het Europees kampioenschap door. Bondscoach Foppe de Haan verplichtte de speler DVD's te bekijken van topscorer Afonso Alves van SC Heerenveen. "Dat heb ik inmiddels al gedaan”, bekende Babel vrijdag. "Ik kijk dan vooral naar zijn loopacties, die zijn goed. Net als zijn afwerking natuurlijk. Hij schiet de ballen er aardig in.”

Voor zichzelf heeft Babel, die is verkozen tot eerste strafschoppennemer, een duidelijk doel. "Ik wil topscorer worden van het toernooi.”
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50274389
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nieuwbakken Ajax-hoofdscout Hans Van der Zee heeft namens Ajax onlangs het jeugdtoernooi in Toulon bezocht om twee Portugese talenten aan het werk te zien. Het gaat hierbij om Tiago Gomes en Vítor Hugo Gomes Paços, kortweg Pélé.

De 20-jarige verdediger Gomes komt momenteel uit voor het Portugese Benfica, maar mag vertrekken bij de grootmacht. Pelé (19) verdedigd de kleuren van het Braziliaanse Guimarães en is op zijn jonge leeftijd al één van de sterkhouders van het team.

Van der Zee zegt in de Portugese krant Record niet te begrijpen dat Gomes moet vertrekken bij Benfica. Middenvelder Pelé wordt door Van der Zee eveneens geroemd. "Hij heeft een uitstekende techniek en daarnaast een goede mentaliteit."
Tiago Gomes is door Benfica verhuurd aan Estrela Amadora, dat hem amper gebruikt heeft. Pelé promoveerde met Guimarães naar de Superliga.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:47:27 #110
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_50274487
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_50274600
Ik bid ook altijd dat die Babel z'n mannetje voorbij komt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50274641
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:47 schreef Sethje het volgende:

[..]

? is toch goed van hem
AFC AJAX
pi_50274678
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:53 schreef BonJovi het volgende:

[..]

? is toch goed van hem
Waarom? Van mij part leest hij de penthouse.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:55:21 #114
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_50274700
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

ag ja, ieder zijn mening
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:56:23 #115
164283 Luco
Buongiorno!
pi_50274727
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik vind het goed dat Ryan in ieder geval iets vindt om rust mee te creëren voor zichzelf. Daarom ook de , hij is er actief mee bezig... Ryan is volgens mij heel bewust van alles wat hij doet, net als Klaas-Jan
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_50274737
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:51 schreef BB-boy het volgende:
Ik bid ook altijd dat die Babel z'n mannetje voorbij komt.
ik steek ook altijd een kaarsje voor m op
pi_50274739
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:47 schreef Sethje het volgende:

[..]

Respect voor Babel. Niet van veel 20-jarige topvoetballers hoor je dat ze ook over diepere zaken nadenken dan voetbal alleen.
Ik ken alleen verhalen van Davids en Boateng die op trainingskampen (als Boateng erbij was dan) van Oranje bijbelstudies hielden enzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50274756
Ik vind het uiteraard wel goed dat hij Alves analyseert.
pi_50274807
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:56 schreef Luco het volgende:

[..]

Ik vind het goed dat Ryan in ieder geval iets vindt om rust mee te creëren voor zichzelf. Daarom ook de , hij is er actief mee bezig... Ryan is volgens mij heel bewust van alles wat hij doet, net als Klaas-Jan
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.

Babel heeft op eigen initiatief extra techniektrainingen gevolgd, hij volgt nu looptrainingen om nog (!) sneller te worden. Hij traint extra met Davids en Groenendijk om te schaven aan zijn techniek.

Het is een ruwe diamant waar nog erg veel aan gepolijst moet worden. Maar Babel doet er wel alles aan om beter te worden. Daarom vind ik het gezeik op hem soms wat onterecht.
pi_50274861
Als ik Davids zo af en toe bezig zie lijkt het me beter dat iemand anders de aanneem techniek en pass techniek leert aan Babel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50274867
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.

Babel heeft op eigen initiatief extra techniektrainingen gevolgd, hij volgt nu looptrainingen om nog (!) sneller te worden. Hij traint extra met Davids en Groenendijk om te schaven aan zijn techniek.

Het is een ruwe diamant waar nog erg veel aan gepolijst moet worden. Maar Babel doet er wel alles aan om beter te worden. Daarom vind ik het gezeik op hem soms wat onterecht.
Daarom krijgt hij ook zoveel vertrouwen van ten Cate, hij werkt gewoon keihard voor zijn plek en verdiend 'm daarom misschien ook wel. Alleen moet hij wel meer gaan brengen volgend seizoen wat mij betreft.
pi_50275162

ff snel gesoept
pi_50275210
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:13 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
ff snel gesoept
pi_50275413
Babel is dus duidelijk niet de slimste

Ach zolang hij maar scoort vind ik het best
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_50275533
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef MaxC het volgende:
Babel is dus duidelijk niet de slimste
Ja want 'geloven' is dom he? Ik zou graag een keer met je in discussie willen, mijn arrogante vriend, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.

Dus: Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')