Schijnbaar weet Babel ook eindelijk dat ie geen ballen kan aannemen. Als er een voorzet komt laat ie de bal over zich heen gaan en een keer op de grond komen, en dan pakt ie de bal pas op.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zag Babel ook weer een paar keer meters achter z'n eigen aanname aanhollen.
Niets waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is er waar van de geruchten dat Ajax belangstelling heeft voor Alexandre Pato?
Ik dacht dat hij niet zou spelen?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:14 schreef Wooldoor het volgende:
trouwens Vermealen staat goed te voetballen
Toch wel.quote:
Opvolger van Davids.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Toch wel.
Vertonghen loopt ook heerlijk te bikkelen.
Waardoor al het tempo uit de aanval is.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:31 schreef Nashje het volgende:
Schijnbaar weet Babel ook eindelijk dat ie geen ballen kan aannemen. Als er een voorzet komt laat ie de bal over zich heen gaan en een keer op de grond komen, en dan pakt ie de bal pas op.
Is dat boeiend voor het Ajax topic?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Maduro goed? Babel prima? Bakkel goed?
Heb ik een andere wedstrijd gezien?
Heb je niet toevallig niet fifa gespeeldquote:Op zondag 10 juni 2007 21:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Maduro goed? Babel prima? Bakkel goed?
Heb ik een andere wedstrijd gezien?
Dit is inderdaad een stuk realistischere analyse.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef twi het volgende:
Babel was best een drama. Maduro was redelijk, en leuk dat 'ie en goaltje meepikte. Bakkal had 1 goede actie, dat maakt z'n spel niet gelijk goed. Eigenlijk was heel Nederland mat.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:32 schreef devv05 het volgende:
Babel heeft vandaag in ieder geval wel weer aangetoond dat hij in ieder geval geen spits is.
Zet je ajax/babel bril eens af zegquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Gaat het nou om die ene kans voor open doel waar de bal met een rotvaart aan kwam (getuige het ook missen van 2 Israelische verdedigers + keeper).
Waarom heeft niemand het over zijn balvastheid en het twee keer een kans creeeren voor zichzelf?
Foppe de Haan was ook tevreden over Babel. En terecht, hij speelde redelijk goed.![]()
Edgar Davids Brilquote:Op zondag 10 juni 2007 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zet je ajax/babel bril eens af zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |