Jaquote:
Goed na denken, dan kom je er van zelf wel een keer achterquote:
Nadenkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed na denken, dan kom je er van zelf wel een keer achter![]()
Ik voel me topquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nadenken![]()
om deze tijd in het weekend, voel je je wel helemaal goed
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaan we nu eindelijk de ondergang zien van het vlaams blok?
Jij moet nog naar bed hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik voel me topen dan doe je het volgende week maar
Doe je best daar eens met zijn allenquote:
Nope lag gister 10 voor 12quote:
Ik doe al zo lang als ik kan mijn best, maar een hoop mensen wil mij niet volgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je best daar eens met zijn allen![]()
Ah, jij bent uitgeslapen.quote:
Snappen ze dat dan nog niet, dat ze jou allemaal moeten volgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik doe al zo lang als ik kan mijn best, maar een hoop mensen wil mij niet volgen![]()
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snappen ze dat dan nog niet, dat ze jou allemaal moeten volgen
Welke film zat je te kijken?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:41 schreef leonieke het volgende:
Ik weet niet wanneer ik gisteren in slaap ben gevallen, maar het tweede reclameblok van de film heb ik niet meer bewust meegemaakt.
Zalig zo in de zetel slapen
Kunnen we daar niet wat aan doen? Ze goed onderwijzen oid?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet wat aan doen? Ze goed onderwijzen oid?
Dat is niet helemaal waar. Als het uw doel is om te onderwijzen over de politiek, met daarbij de insteek dat men niet op het vlaams blok moet stemmen zit daar wel zeker een voorkeur in namelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wie lesgeeft, mag geen politieke voorkeur uitspreken
Die insteek mag je (in België) toch helemaal niet laten blijken hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Als het uw doel is om te onderwijzen over de politiek, met daarbij de insteek dat men niet op het vlaams blok moet stemmen zit daar wel zeker een voorkeur in namelijk
Dat weten al die vlaams blok stemmers toch nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die insteek mag je (in België) toch helemaal niet laten blijken hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat weten al die vlaams blok stemmers toch niet
Gaf je toch een politieke voorkeur hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nu wel toegeven dat de keren dat ik over verkiezingen bezig was mijn leerlingen mij zelf vroegen of ik voor Vlaams belang was of niet. En daar heb ik maar eerlijk op geantwoord.
Ik zei gewoon dat ik niet op hen zou stemmen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaf je toch een politieke voorkeur he
Je bent gestopt omdat je niet op het vb zou stemmenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zei gewoon dat ik niet op hen zou stemmen.
Maar ik ben ook gestopt met lesgeven... Nu weet je dus de échte reden
Ze noemen het anders he, dat klinkt leukerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verdorie, dat mogen ze er ook wel eens bijzetten hoor in het programmaboekje
Nee, omdat ik dat gezegd had, he, grote beroepsfoutquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent gestopt omdat je niet op het vb zou stemmen
Aan het wakker worden nog,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Marcie
Leonieke
Hoe gaat het met jullie?
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in je leerlingen. Ging er dus zomaar vanuit dat zij dat ook gingen herkennenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, omdat ik dat gezegd had, he, grote beroepsfout![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel veel vertrouwen in je leerlingen. Ging er dus zomaar vanuit dat zij dat ook gingen herkennen
Toch wel jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eigenlijk...![]()
Nah, de loonsverhoging en eht feit dat het een eigenlijk een leukere job is, heeft misschien ook wel een rol gespeeld in het hele gebeuren
Geen zon daarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind de wind niet zo fijn. beetje koud zonder zon voor het huis maar dat komt zo wel tis aangenaam weer hier ja
Bankje verplaatsen richting de achterkant dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
geen zon op het bankjewel achter het huis
Het stortregent hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:00 schreef leonieke het volgende:
Is het weer bij jullie zo goed om buiten te gaan zitten?
Ik wil ook zon!!
hey Nieke...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Al bijna een jaar weg
Nog geen heimwee?
Mooi zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben inderdaad een tijdje niet geweest
Alles prima en onder controle
en daar?
Nog geen reisjes. Zit in de afrondende fase voor mijn verblijfsvergunning. Die hoop ik deze maand op te halen in Kuala Lumpur. Daarna wil ik wel wat gaan reizen inderdaad, maar dat is pas volgende maand weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zoNog leuke reisjes gemaakt?
Alles rustig hier, te rustig zelfs
Behalve het weer dan
ja, maar ik mag toch wel contact hebben met anderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef leonieke het volgende:
hmz?![]()
Leuke dames?
Jij hebt toch een vriendin?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Moslim land, dus die kans is vast wel groot
quote:
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, ben al enige tijd niet geweest hier.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Hey Indah
nieuwe forum al gezien?
Kaaskoppen in het buitenland
klopt, ik had het helemaal gehad met enkele dingen. Maar nu gaat het wel weerquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, ik had het helemaal gehad met enkele dingen. Maar nu gaat het wel weer
Ach, tropisch dipje wellicht.
Jaja, maar het kwam wat raar overquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar ik mag toch wel contact hebben met anderen?
echooooooquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
HAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
marcquote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je al je gegevens nog wel redden?
ik ben ondertussen ook nog een boek aan t lezen: Queen - As It Beganquote:Zat een spelletje te spelen. Nu aan het verzinnen wat ik verder nog ga doen
script- en leeszequote:Op zondag 10 juni 2007 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn dummies boek maar in
Tot laters
die dingen ken ik jaquote:Op zondag 10 juni 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ben wat voorbeelden aan templates aan het downloaden. T is maar 5 GB
Ik donwload ook wel eens hele pagina's en dan gewoon de code strippenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Soms zitten er wel mooie tussen, alleen om dat nou zelf te gebruiken. Is vooral goed om van te leren
quote:
quote:
En als je dat nou dacht in België kreeg je dus een boetequote:
Je vult wat in op papier en duwt het in eens busquote:Op zondag 10 juni 2007 12:06 schreef leonieke het volgende:
Maar ik vind stemmen eigenlijk wel leuk hoor
Zoiets jaquote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vult wat in op papier en duwt het in eens bus
Dan geven ze me maar een boetequote:Op zondag 10 juni 2007 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als je dat nou dacht in België kreeg je dus een boete
Dan doen we dat tochquote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef leonieke het volgende:
En als je niet direct betaalde, kon je naar de rechtbank om het uit te leggen
Wij mogen hier al op een knopje drukkenquote:
Zo erg zijn Belgen nu ook weer niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mekomen paar mensen in de operatiekamer: Ja deze meneer moet naar de rechtbank toe om uit te leggen waarom hij niet wil/kan stemmen
![]()
Niet stemmen bij de verkiezingen kan een boete van minimaal 500 euro opleveren. ...quote:Op zondag 10 juni 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe hoog is de boete voor niet stemmen in Belgie?
Ooooooh okequote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo erg zijn Belgen nu ook weer niet.![]()
Niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet stemmen bij de verkiezingen kan een boete van minimaal 500 euro opleveren. ...
Er zijn genoeg controleartsen die de dag van de verkiezingen op ronde gaan als je meldt dat je niet kan stemmen omdat je ziek bent.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mekomen paar mensen in de operatiekamer: Ja deze meneer moet naar de rechtbank toe om uit te leggen waarom hij niet wil/kan stemmen
![]()
Wat snap je niet aan MINIMAALquote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooooooh oke![]()
[..]
Niet meernou zeg, dat is ook niks
Minimaal zei ze toch?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooooooh oke![]()
[..]
Niet meernou zeg, dat is ook niks
Ik vind het persoonlijk dat jij gelijjk hebt en SpeedyGJ het wel erg simplistisch neerzet.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn genoeg controleartsen die de dag van de verkiezingen op ronde gaan als je meldt dat je niet kan stemmen omdat je ziek bent.
En de rechtbank zal anders jouw zaak wel uitstellen tot je terug uit het ziekenhuis bent hoor
Ik vind persoonlijk dat je het nogal heel erg simplistisch voorstelt (zeker omdat de wetten bij jullie anders zijn)
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk dat jij gelijjk hebt en SpeedyGJ het wel erg simplistisch neerzet.
Maakt niet uit, ik ga hier ook stemmen, ookal ben ik het niet verplicht.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
En nu zal speedy mij ook wel gek verklaren, maar ik zou zelfs gaan stemmen als er hier geen stemplicht zou zijn
Ik vind persoonlijk dat je wat te serieus op deze bericht reageerdquote:Op zondag 10 juni 2007 12:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn genoeg controleartsen die de dag van de verkiezingen op ronde gaan als je meldt dat je niet kan stemmen omdat je ziek bent.
En de rechtbank zal anders jouw zaak wel uitstellen tot je terug uit het ziekenhuis bent hoor
Ik vind persoonlijk dat je het nogal heel erg simplistisch voorstelt (zeker omdat de wetten bij jullie anders zijn)
Maximaalquote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 10 juni 2007 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ga hier ook stemmen, ookal ben ik het niet verplicht.
Ben namelijk van de mening dat als je niet stemt je ook niet moet zeiken dat er dingen niet goed zijn geregeld hier.![]()
En nee hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
En nu zal speedy mij ook wel gek verklaren, maar ik zou zelfs gaan stemmen als er hier geen stemplicht zou zijn
Maar jij moet ook vaak de indruk wekken dat je het allemaal wel beter weet (je kent de regelgeving hier blijkbaar niet en toch weet je het beter).quote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je wat te serieus op deze bericht reageerd![]()
[..]
Maximaal![]()
ik snap vandaag niks
![]()
Zeg meneertje, we zitten hier niet in onzin of pub he.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je wat te serieus op deze bericht reageerd![]()
[..]
Maximaal![]()
ik snap vandaag niks
![]()
Zeg mevrouw? Lounge is toch niet serieus?? Of welquote:Op zondag 10 juni 2007 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg meneertje, we zitten hier niet in onzin of pub he.![]()
Tot dan dan.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg mevrouw? Lounge is toch niet serieus?? Of welzo ja, dan kom ik wel terug als ik serieuzere dingen heb te vertellen
Je hebt gewoon gelijk hoor. Laat die dames maar zeurenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik weet niks beter hoorweet niet waar je dat nu in godsnaam weg haalt
zit alleen maar wat te dollen thats all
maar goed als jij hier zo'n probleem over gaat maken
![]()
Oke doeiquote:
Ah oke ik mag blijvenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor. Laat die dames maar zeuren
Mannen zeuren, vrouwen geven hun mening.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor. Laat die dames maar zeuren
Omg, het krijgt hulp.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke doei![]()
[..]
Ah oke ik mag blijven![]()
mijn held
Dat moet je idd blijven denken, anders is er niets meer over voor de vrouwquote:Op zondag 10 juni 2007 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen zeuren, vrouwen geven hun mening.
wel okquote:
Deze meneertje heeft vandaag zijn dagquote:Op zondag 10 juni 2007 12:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen zeuren, vrouwen geven hun mening.
Tuurlijkquote:
Het verpesten kan je alleen voor jezelf. Zodra je een vrouw serieus gaat nemen gaat het verkeerdquote:Op zondag 10 juni 2007 12:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze meneertje heeft vandaag zijn dagben gewoon erg vrolijk
![]()
dus verpest het nu niet
![]()
![]()
Deste meer ik er juist de lol in ga krijgenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het verpesten kan je alleen voor jezelf. Zodra je een vrouw serieus gaat nemen gaat het verkeerd
Dat is mooi, je merkt toch wel dat je lekkerder in je vel zit dan in het begin.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel ok
lekker uitgerust, dus ik kan er weer een weekje tegenaan
dat zeker jaquote:Op zondag 10 juni 2007 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is mooi, je merkt toch wel dat je lekkerder in je vel zit dan in het begin.
![]()
omdat ik daar dus mee gestopt ben..quote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zeker ja
en ook geen last meer van de bijwerkingen van de medicatie
Idd, want eenmaal een vrouw serieus genomen , is het voor de man moeilijk om zijn taakquote:Op zondag 10 juni 2007 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het verpesten kan je alleen voor jezelf. Zodra je een vrouw serieus gaat nemen gaat het verkeerd
Welke taakquote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, want eenmaal een vrouw serieus genomen , is het voor de man moeilijk om zijn taak
zo goed vol te houden.
Super toch, wist wel al dat je gestopt was ermee.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zeker ja
en ook geen last meer van de bijwerkingen van de medicatie
zeker jaquote:Op zondag 10 juni 2007 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Super toch, wist wel al dat je gestopt was ermee.
Heerlijk dat je zonder kunt.![]()
Dat is geen taak, maar een foutjequote:Op zondag 10 juni 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
een vrouw serieus nemen? Lees jij je eigen post niet?![]()
Ik neem mijn vrouw altijd serieus.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, want eenmaal een vrouw serieus genomen , is het voor de man moeilijk om zijn taak
zo goed vol te houden.
Waaromquote:Op zondag 10 juni 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem mijn vrouw altijd serieus. [afbeelding]
Ik denk voor de lolquote:
Qutiequote:
Nope, behalve naar de Zwaluw vanaafquote:
Ik neem niemand vandaag serieusquote:Op zondag 10 juni 2007 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
een vrouw serieus nemen? Lees jij je eigen post niet?![]()
download dan ook goeie shitquote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
Bah wat een pokkeklus is dat parren en unrarren toch
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
Shit download je niet maar haal je in de koffieshop of creëer je in de wc
foto's/filmpjes!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mijn katje![]()
howel ze eerst een weekje bij mn ouders blijft
mn ouders vinden het geweldig
en ik heb dr nu 1.5uur hier en ze heeft al de kattenbak ontdekt, het voer en nu ook het water
Genieten ervanquote:Op zondag 10 juni 2007 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ja das dus het stomme kabel van camera vergeten mee te nemen
Al weer iets afgekoeld? Wel rot dat je pa niets laat weten, zo hoort het nietquote:
Mja, ik vraag me dus af wat er achter zit (en nu vooral waarom hij niet reageert op mijn smsje). Ik had me beter nooit laten overtuigen, dan had ik nu die vragen niet gehadquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Rare acties zijn dat. Zeker bij je (klein)kinderen
Laat je er niet gek door maken hoor. Het is jullie dag en hij mag blij zijn dat hij nog komen mag.
Dat zou een stukje duidelijkheid kunnen geven ja als je het weetquote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me dus af wat er achter zit (en nu vooral waarom hij niet reageert op mijn smsje). Ik had me beter nooit laten overtuigen, dan had ik nu die vragen niet gehad
Maar idd, onze dagNiet gek laten maken
![]()
Ik doe mijn best
Nog 4 dagen en hij moet verwittigen of hij al dan niet komtquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou een stukje duidelijkheid kunnen geven ja als je het weet
Ga daar ook vanuit hoor, die dag moeten jullie vieren en genieten![]()
Heb je een scriptje dat automatisch je updates op Fok! post ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 10-06-2007 om 23:15 met als onderwerp "Gone in..."
Gelukkig welquote:Op maandag 11 juni 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Nouja ik mag niet klagen. Heb 5 dagen weekend gehad.
Heel gaaf.quote:
In zijn geheel he, muren, vloer en plafond meenemenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga dit weekend m'n kamer bij m'n ouders inpakken.
Whehehe. Nah, ik houd het wel bij de spullen die erin staan.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
In zijn geheel he, muren, vloer en plafond meenemen
Mijn webappquote:
Ben jij nog wezen werken?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
![]()
Ben je op je werk?
* Bengeltje kijkt bij msn.
ja dus.
Kost het mensenlevensquote:Op maandag 11 juni 2007 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik begin fouten te maken hier omdat het me niet meer interesseert. Is dat erg![]()
Misschien dat er straks iemand omvalt met een hartaanval. Verder zal het wel meevallenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Kost het mensenlevens. Als dat niet het geval is valt het wel mee toch
.
Boh heerlijk!!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef es70 het volgende:
Iemand een
[afbeelding].
Moet nog wel ff oefenen voordat ik ze zo krijg vrees ik. Ja, ja, de voorraad volkomen nutteloze apparatuur is uitgebreid
.
tuurlijk, mag je altijd, overalquote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Belangrijkste even er tussenuit haalt.
Frutsss.mag ik je nog wel kussen hier?
doe het toch.
Erg he, lukt bij de Edah ookquote:Op maandag 11 juni 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Je merkt pas hoe warm het buiten is, als je de koude AH uit komt lopen.
Ahhuh, dan heb je het ook meteen voor de rest van de dag keiwarm.quote:
Ik ben ook gaan werken, bleek dat ik er al om 7 moest zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij nog wezen werken?
En ja, zit op mijn werk
AHquote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag straks nog een keer door de AH, echt zin in
Lekker slim om dat niet door te gevenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben ook gaan werken, bleek dat ik er al om 7 moest zijn.![]()
Waren ze even vergeten te vertellen.
Hoelaat ben je van plan naar huis te gaan?
Dat is dus nuquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker slim om dat niet door te geven
Ik ga over 22 minuten naar huis
fles.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuukske krijgt gezelschap trouwens, qua Duitse Loungies-stationsnaambordjes
[afbeelding]
Wat moet ik doen danquote:
Geen idee, dat mag je helemaal zelf verzinnenquote:
Hmmz oke, euhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, dat mag je helemaal zelf verzinnen
Ja he?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
fles.![]()
![]()
En wat een prachtfoto weer, deze geeft me toch wel een speciaal gevoel hoor.![]()
Heb je meteen je avond weer gevuld, want dat zal niet al te snel gaanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz oke, euhhhhhhhhhhhhhdenk denk denk
![]()
Nee, dit zal te lang gaan durenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je meteen je avond weer gevuld, want dat zal niet al te snel gaan
Meteen de rest van de maand dus wat te doenquote:
Nou, zo lang nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meteen de rest van de maand dus wat te doen
Veel plezier nog de rest van je vakantiequote:
Laat even weten als je het weet dan, weten we meteen hoe lang het duurde voordat je het wistquote:
Doe ikquote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat even weten als je het weet dan, weten we meteen hoe lang het duurde voordat je het wist
En was het eten nog lekker ook?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
Bij ouders eten is oké, vaatwasser die de vaat doet, en paps die kookt
Babi Ketjapquote:Op maandag 11 juni 2007 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En was het eten nog lekker ook?
Hoi
Ikquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
Wie gaat er van de week nog wat leuks doen?
Coolquote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik
Morgen maar eens een slagje Genčve, voor 20+ bordjes en 560 km
ja, was weinig dusquote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier nog de rest van je vakantie
Oh, echt een lunchroom dus. Lekker handigquote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, was weinig dus
het eerste Bar/Restaurant waar ik in dook ging ik zitten, komt zoeen 35 kilo scharminkel aan (schijnt mooi te zijn bij vrouwen) "Ik wil graag wat eten." "Ehhhh friet of salade?"
Dat was alles zeg maar
Ja tussen de middag hadden ze wel een kaart
Door naar de volgende dan waar ze wel wat te eten hebben?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, was weinig dus
het eerste Bar/Restaurant waar ik in dook ging ik zitten, komt zoeen 35 kilo scharminkel aan (schijnt mooi te zijn bij vrouwen) "Ik wil graag wat eten." "Ehhhh friet of salade?"
Dat was alles zeg maar
Ja tussen de middag hadden ze wel een kaart
Ja, de macD, een kilometer verderopquote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Door naar de volgende dan waar ze wel wat te eten hebben?
Zet dan geen RESTAURANT op je gevel in neonletters als je tot diep in de nacht open bentquote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, echt een lunchroom dus.
Das het ook weer niet helemaal dan neequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht vroeg
Maar blij van je hier eventjes te zien
Ik post me rot daarquote:Op maandag 11 juni 2007 22:02 schreef leonieke het volgende:
Dat 80's forum is trouwens wel leuk om eens in te kijken... Herinneringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |