Woah, nigga!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Paris!
Ik zei toch dat ik verdomde leuk was op MSN?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:36 schreef Liess het volgende:
En verdomme Ian, ik zou anderhalf uur geleden al gaan!
Praat in zijn slaapquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
Eend noemt me lief![]()
Dat heeft ie nog nooooit gezegd...
In de FB nog wel, voor het hele forum te lezenquote:
Doet ie ook onderbewustquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
In de FB nog wel, voor het hele forum te lezen![]()
Arme Eendt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
In de FB nog wel, voor het hele forum te lezen![]()
Die komt morgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar blijft de feedback in mijn PM die ik normaal na elke SC van u mag ontvangen?
U wishquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
Eend noemt me lief![]()
Daar heb je verdomme nog gelijk in ook!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik verdomde leuk was op MSN?
Godverdomme!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Daar heb je verdomme nog gelijk in ook!
Schandequote:
Das baggerquote:
Hoiquote:
Nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:35 schreef Veulen het volgende:
Eend noemt me lief![]()
Ja hoor ik had mijn onbeleefde hoi al aangepastquote:
En hoe gaat ie heten ?quote:
De tijd opwekken was beter geweestquote:
Sure, ik ben terwijl enorm belangrijk werk aan het doenquote:
Zuipen ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, ik ben terwijl enorm belangrijk werk aan het doen![]()
werk?! Da minde niet!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, ik ben terwijl enorm belangrijk werk aan het doen![]()
Op aarde ?quote:
Kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor ik had mijn onbeleefde hoi al aangepast![]()
Niet waar nog 5 minuten. Heb je een DGK klokquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:52 schreef Liess het volgende:
omg tis al 4 uur.
afronden naar boven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet waar nog 5 minuten. Heb je een DGK klok![]()
Dag Liess nice to meet youquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:54 schreef Liess het volgende:
[..]
afronden naar boven.
Ik ga naar bed, fijne nacht (nogmaals)
Slaap lekker alvast, en Grussgot.
(Als je hem tegen komt dan)
Nee, de OP van de huidige TS klopt niet en we gaan hier verder.quote:
Knakworstenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:55 schreef Tomaz het volgende:
tjuu, 4u cup-a-soup toch? niet naar bed gaan nou!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:54 schreef Liess het volgende:
[..]
afronden naar boven.
Ik ga naar bed, fijne nacht (nogmaals)
Slaap lekker alvast, en Grussgot.
(Als je hem tegen komt dan)
Doe mij maar een Grolschhhhhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:55 schreef Tomaz het volgende:
tjuu, 4u cup-a-soup toch? niet naar bed gaan nou!
Smeerlapquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:59 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik maak er een decadent broodje unox van![]()
Sateetje heb ook nog. Doe niet aan pilletjesquote:
Ik krijg de melding "Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen. (edit_message::no_user_match)"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/50261523/1/50
Welke mod vind het nodig om 4 uur 's nachts een SC te moeten sluiten![]()
Zonder naamsvermelding voor een zeer up to date SC.
Dan moet het nog wel druk zijn op de zaterdagnachtquote:
Das een kwalijke zaak. Ik zou er direct werk van maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik krijg de melding "Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen. (edit_message::no_user_match)"
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:06 schreef Prospera het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/50261523/1/50
Welke mod vind het nodig om 4 uur 's nachts een SC te moeten sluiten![]()
Zonder naamsvermelding voor een zeer up to date SC.
Zo'n Mod zonder Wiiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik krijg de melding "Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen. (edit_message::no_user_match)"
Zonder Wii is een schandequote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo'n Mod zonder Wii![]()
Ik ga ook er vandoor![]()
Zal ik zwaaien? Ach wat, ik doe het gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo'n Mod zonder Wii![]()
Ik ga ook er vandoor![]()
Wordt een modquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er zó'n hekel aan als een topic op slot gaat zonder lapo van een mod.![]()
quote:
Je weet dat ik een fan benquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een nieuwe HyperWarp heb dan ben jij de eerste
Ja, wat wil je nou?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:20 schreef Soury het volgende:
Ik raak zeer in slaap van dit geslijm en gezeik![]()
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:24 schreef djimmy het volgende:
geef brain eens een paar goeie laat hem zien dat iedereen hem haat kk sukkeltje
Rellen !!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou?
Rellen of geylen!?
Waarom zou ik zeikert doe zelf es wat ipv dat geslijm en gelikquote:
Pardon?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ik zeikert doe zelf es wat ipv dat geslijm en gelik![]()
Hoef het toch niet te herhalen....quote:
Ik ga er iig niet op in, fijne nacht nogquote:
Nou wil ik es rellenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga er iig niet op in, fijne nacht nog
Helaas is het je niet geluktquote:
Nee ben er niet goed inquote:
Waarschijnlijk wel als ik zou weten wat het was.quote:
Een "Bongetje" dat is een kus met alle liefde, waardoor er alleen maar geluk bestaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel als ik zou weten wat het was.![]()
Yoh . Heb godsamme net een joint in de fikquote:
Tis al de tweede keer dat ik het hard heb aanstaanquote:
Slaat dus echt aan blijkbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis al de tweede keer dat ik het hard heb aanstaan
En dat dankzij niemand minder dan EX bewoner Nathanaelquote:
Ow waarom niet? Wat zie je/hoor je dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef Soury het volgende:
Derde keer .. Ja slaat aan bij mij is wel lekker, maar hij doet het nu niet meer![]()
Eht waar .. Die heeft talentquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat dankzij niemand minder dan EX bewoner Nathanael
Dat heeft ie zekerquote:
klikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef Soury het volgende:
Derde keer .. Ja slaat aan bij mij is wel lekker, maar hij doet het nu niet meer![]()
Nou via de link van ff naarboven werkt het wel maar ik heb de link opgeslagen bij mijn favo's en dan werkt ie niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow waarom niet? Wat zie je/hoor je dan?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:57 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 nu ook luistert naar HyperWarp
Hmm mss verkeerd opgeslagen ik kan het zo niet beoordelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou via de link van ff naarboven werkt het wel maar ik heb de link opgeslagen bij mijn favo's en dan werkt ie niet.
Mafkeesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heeft ie zeker
Niet zelf gecomponeert maar dankzij Tobi Neumann
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:02 schreef Soury het volgende:
Of moet ik achttien zijnNee niks werkt nu ff niet geen enkele link. Zal mijn roestige pc wel zijn. Maar [i]hulde [/i Goed
![]()
Nee wel nee. Ik boot dat kreng nu wel. Heb ik gelijk een excuus om mijn bed in te duiken. Maar je staat in mijn favoquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel nee. Ik boot dat kreng nu wel. Heb ik gelijk een excuus om mijn bed in te duiken. Maar je staat in mijn favo![]()
Denk het welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 05:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn we deaudt?
Suc6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 06:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben abnormaal![]()
Maar ik geef me gewonnen.
Ik duik mijn nest in.
Moet er zo weer uit![]()
Is het lijntje uitgewerkt?quote:
En staat er wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:46 schreef Mike1964 het volgende:
*checkt MED*
![]()
Dat had al veel eerder moeten gebeuren m.i.
Hey! Manu!quote:
Die Disanik is eindelijk voor een tijdje van het forum afgetieft, wat een zeikstraal is dat zeg. Die heeft echt een betonnen plaat voor d'r kop...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En staat er wat?
Edit: En ze was nog wel zo lief
Je kunt zeggen wat je wil, maar een volhouder is het welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Die Disanik is eindelijk voor een tijdje van het forum afgetieft, wat een zeikstraal is dat zeg. Die heeft echt een betonnen plaat voor d'r kop...
Veel plezier denk ik danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:52 schreef Mike1964 het volgende:
Maar ik ben weer weg, even naar de zwarte markt....
Is die nu al afgelopen?? Rellen ofzo??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
he wat jammer Mike, ik kom net van de EO jongerendag en heb een liefdesfilm gemaakt
liefdeindeSC![]()
![]()
Dank schatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die nu al afgelopen?? Rellen ofzo??
Weer een geweldig filmpje![]()
![]()
Zat Peter het uitzicht te blokkeren?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank schat![]()
De EO duurde de hele dag, maar ik ben maar weg gesniekt............................ het werd wat te confronterend![]()
En zieke mensen mochten op de eerste rij, dus ik kon niks zien![]()
Nee, Ik zat op zijn schoot............... heerlijk warm en met veel liefdequote:
Dat is inderdaad een heel rekbaar begrip bij de EO...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
he wat jammer Mike, ik kom net van de EO jongerendag en heb een liefdesfilm gemaakt
liefdeindeSC![]()
![]()
Schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahttttttttttttttttttttttttttquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:25 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel rekbaar begrip bij de EO...![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn ze al lang op teruggekomen hoor!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:28 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb ooit eens op VOL gelezen dat je zo jong bent als je je voelt![]()
Komen ze op VOL terug ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:31 schreef demins het volgende:
[..]
Daar zijn ze al lang op teruggekomen hoor!!!![]()
Ik had ook al om 14.01 de TV aanstaan! Maar dit programma uit onze jeugd is ook leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef kleinzusje het volgende:
WTF die RG hoeren spelen pas om 15.00 uur![]()
banquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had ook al om 14.01 de TV aanstaan! Maar dit programma uit onze jeugd is ook leuk!![]()
Nu ben je de damestennisliefde toegedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:36 schreef kleinzusje het volgende:
Vroeger.................... toenn ik nog geen pc had en belgie nog niet beschikbaar was, alles zwart wit was en RG dames met burkas op het veld liet spelen, was ik depressief. Maar nu![]()
fill?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef kleinzusje het volgende:
ff iets heel anders: Ik hoorde van een TV kijker dat ze mn Jaap fil hebben gejat bij Talpa
Altijd al....................... maar sinds het mes in de rug incident maakt het gehijg het echt de moeite waardquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Nu ben je de damestennisliefde toegedaan?![]()
Ik geniet vaak het meest van de korte herhalingen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Altijd al....................... maar sinds het mes in de rug incident maakt het gehijg het echt de moeite waard![]()
Is de leeftijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:49 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geniet vaak het meest van de korte herhalingen...![]()
Dag debuurvrouw!quote:
Wat is er gisteren voor ongebruikelijks gebeurd dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Wat gaat het hier opeens langzaam, is iedereen nog aan het bijkomen van gisteren![]()
Nu al weg ???quote:
Iedereen wacht tot disanik weer terug is over 48 uur...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Wat gaat het hier opeens langzaam, is iedereen nog aan het bijkomen van gisteren![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:10 schreef PC eend het volgende:
Ana voor de winquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef demins het volgende:
Mijn voorkeur als man gaat uit naar Ivanovic, maar Henin zal wel winnen...
Snel kijken, want een damesfinale kan zó afgelopen zijn!![]()
Mike moet wat niet wacht zijn ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen wat tot disanik weer terug is over 48 uur...
Ik zal d'r een linkje sturen naar VOL oké? Dan mag ze daar verder "lief" gaan zitten zijn....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En staat er wat?
Edit: En ze was nog wel zo lief
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef demins het volgende:
Disana een ban?????????
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
Disana, 48 uur, ingaan tegen moderatie.
Huh die werd toch beschermtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen wacht tot disanik weer terug is over 48 uur...
Zijn geloof ik wel 5 SC's doorheen gejaagdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is er gisteren voor ongebruikelijks gebeurd dan?![]()
Niet door Yvonne iig....quote:
Was gvd een helse klus om alles terug te lezen....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn geloof ik wel 5 SC's doorheen gejaagd![]()
Ik was er half bij en ik kon het geeneens bijhouden... ik geloof je op je woordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was gvd een helse klus om alles terug te lezen....![]()
Maar wel érg vermakelijk![]()
Als we yvonne toch niet hadden....quote:
ff vierdaagseboeketjes in elkaar geflanst. Thank god it's saturday....quote:
Oi buuv.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff vierdaagseboeketjes in elkaar geflanst. Thank god it's saturday....
de laatste dag.....
maar het is weer leuk gelukt al zeg ik het zelf...![]()
![]()
ow F_ck.. ik vergeet de medailles voor de tien km helemaal weg te brengen...![]()
ehm, ik ben ff weg...![]()
Ik schrok er ook al vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was gefaked.
Het spijt me.
Ik ben matig enthousiast jou hier te treffen.
Ben ik zo voorspelbaar!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef nineke het volgende:
[..]
Ik schrok er ook al van![]()
Dacht al, dat kan nooit echt zijn...
Dat ga ik dan maar doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef nineke het volgende:
[..]
Zul je toch iets nieuws moeten gaan bedenken...
48 uur maar... Ik vind dat ze ook nog wel 48 verdient om mij te beledigen zonder aanleiding.quote:
Het is een begin.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Liess het volgende:
48 uur maar... Ik vind dat ze ook nog wel 48 verdient om mij te beledigen zonder aanleiding.
Niets natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een begin.
Kijken wat ze nog met peter gaan doen...
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een begin.
Kijken wat ze nog met peter gaan doen...
Neeh niks d'r van, daar trap ik niet in...quote:
Geniet gewoon lekker van een Disane vrij weekend johquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Liess het volgende:
Dat is waar.
Moeilijk he? Dat quoten....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:17 schreef Veulen het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 juni 2007 17:12 schreef Mike1964 het volgende:
Niets natuurlijk...
Peter is Peter he?
/quote]
Neeh niks d'r van, daar trap ik niet in...
![]()
Oh datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef Inodder het volgende:
World of Warcraft
Sluit aan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
<------------
Dit gaat toch geen hype worden he?quote:
Ianquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Hendig sjieke typo.
Ik ben solidair met niemand.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian![]()
Ga jij ook solidair zijn met jezelf?
Ah dus toch een gespleten persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben solidair met niemand.
En al helemáál niet met mezelf.
Nee!quote:
In dat geval:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee!
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinman; Verdomd interessant, maar gaat u verder; De taal van Wim T. Schippers; Sdu Uitgevers, Den Haag; 2000; pagina 98.
Daar gaan we weer!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee!
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinman; Verdomd interessant, maar gaat u verder; De taal van Wim T. Schippers; Sdu Uitgevers, Den Haag; 2000; pagina 98.
Bedankt vent, die zocht ik!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1660] bean doet nog steeds lelijk. dit ding?
Disana?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Wat is het verhaal met gediste anna ? weet iemand dat ?
Bent u een mod?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kloon?![]()
U wordt oud, waarde!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned...ik heb het geweten maar ben het inmiddels vergeten..![]()
![]()
Heer Jappie! Lichtgeraakt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen en dat vind ik niet leuk..![]()
Lukt het niet meer Jappie?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:38 schreef Jappie het volgende:
Talitha ik heb hulp nodig...![]()
en nee ...wees maar niet bang...je hoeft niet voor me op de barricaden in de COS![]()
Ik heb wat moeite met deze zin: ""installeer het spel nu nogmaals op je PC".quote:
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met deze zin: ""installeer het spel nu nogmaals op je PC".![]()
...geen flauw idee hoe ik dat moet doen...![]()
![]()
![]()
Het spijt me dat ik u weer lastig moet vallen, maar u was eerder al zo vriendelijk mij de weg te wijzen, dus vooruit: u heeft een slotje???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1661] Ode aan Disana
Mijn eerste slotje!
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.
Maar ik heb 'm nogmaals geinstalleerd m.b.v. Bommie's handleiding die ik nog had staan bij m'n favorieten.
[BB SC 160] Jappie's Kama Sutra lessen.![]()
Wat een mooie TTquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ik heb 'm nogmaals geinstalleerd m.b.v. Bommie's handleiding die ik nog had staan bij m'n favorieten.
Vergeet de OP nietquote:
Knap..nu pasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1661] Ode aan Disana
Mijn eerste slotje!
Maar niemand begreep hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik mijn eerste slotje heb gezet.![]()
Trieste SL josie, ga even lekker Pm en ipv het hier neer te zetten........................stom wijfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Liess het volgende:
[..]
48 uur maar... Ik vind dat ze ook nog wel 48 verdient om mij te beledigen zonder aanleiding.
Daar boven is ook goed!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...
Maar indien gekopieerd werkt het dus net zo goed als ik je tenminste goed begrijp en kan ik verder gaan met: "hieroverheen installeer je de expansion" ?![]()
Indien ja..doet ie dat uit zichzelf of wijst het op zijn minst zichzelf ? [afbeelding]
Als er iemand slijmt ben jij het wel.................. peter ik mis je, peter foei, lean kusje, veulertje kus, day smak, avonne is de liefstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben solidair met niemand.
En al helemáál niet met mezelf.
haha dat heefd ed van mij lolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |