tjsah kwartjes vallen soms pas na jarenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Trouwens Natasia lijkt toch wel enigzins onder de indruk van het feit dat haar bedreigingen nu ook in de pers verschijnen.. ze is opvallend stil.
idd hoorde ik ook.... het was maar goed dat Jaap bang wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef ericahysterica het volgende:
dat jaap bang is is noodzakelijk volgens rat
Ze keek net ook al veelbetekenend toen ze vertelde dat de streams aan waren toen ze jaap iets "aan het uitleggen"warenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Trouwens Natasia lijkt toch wel enigzins onder de indruk van het feit dat haar bedreigingen nu ook in de pers verschijnen.. ze is opvallend stil.
Ja.. hij had uitgesproken dat hij een clip wilde maken van zijn 'rapnummer' en nu gaan ze opeens een cd maken met Huubquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:49 schreef blomst het volgende:
Volgens Brian hebben ze dus zijn idee afgepakt.
Had ze beter naar mama moeten luisteren!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tjsah kwartjes vallen soms pas na jaren
Ik wel, kan er echt niet meer naar luisteren, wat een bagger.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef ericahysterica het volgende:
ja bean nu even op mute ............het wordt mij allemaal even teveel ......snappen jullie dat?
als je niet in een milieu bent grootgebracht waar geweldadigheid en gewetenloosheid vaak voorkomt mag je terecht bang zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:49 schreef Desii het volgende:
[..]
idd hoorde ik ook.... het was maar goed dat Jaap bang was
en lacherig zegt Brian erbij: "als iemand met een mes naar Jaap toeloopt, schijt hij 7 kleuren stront" (of iets in die trant) Lijkt mij vrij logisch, ik zou wel 10 kleuren stront schijten
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel, kan er echt niet meer naar luisteren, wat een bagger.
Hij scijnt weer een opleving te krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:53 schreef Anderkeertje het volgende:
Wanneer gaat Erik nu eens zijn 24 uur aanvragen?
Op welke site mag hij kijken dan? dit zijn toch allemaal dgk gerelateerde sites met pp-poll?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit druk te studeren achter de PC
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |