quote:Goalkeepers
No Name
1 Paulo Ribeiro »
12 Ricardo Batista »
23 João Botelho »
Defenders
No Name
2 Amoreirinha »
3 João Pereira »
5 Semedo »
11 José Gonçalves »
13 Rolando »
21 Antunes »
22 Manuel da Costa »
Midfielders
No Name
4 Miguel Veloso »
6 Organista »
7 Filipe Oliveira »
8 Manuel Fernandes »
10 João Moutinho »
14 Paulo Machado
15 Ruben Amorim
18 Nani
Forwards
9 Hugo Almeida »
16 João Moreira »
17 Ricardo Vaz Té »
19 Silvestre Varela »
20 Yannick Djaló »
Gespeeld inquote:Selectie België
Goalkeepers
No Name
1 Logan Bailly »
12 Frank Boeckx »
21 Michaël Cordier »
Defenders
No Name
2 Sepp De Roover »
3 Steve Colpaert »
4 Thomas Vermaelen »
5 Landry Mulemo »
6 Nicolas Lombaerts »
15 Sébastien Pocognoli »
18 Laurent Ciman »
20 Anthony Vanden Borre »
Midfielders
No Name
7 Killian Overmeire »
8 Faris Haroun »
10 Jan Vertonghen »
11 Maarten Martens »
13 Guillaume Gillet »
14 Tom De Mul »
17 Marouane Fellaini »
22 Jonathan Blondel »
23 Axel Witsel »
Forwards
No Name
9 Kevin Mirallas »
16 Tom De Sutter »
19 Stijn De Smet »
Inderdaad wat een team. Vooral dat middenveld is echt top.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef Smeich het volgende:
Ik denk dit Portugees elftal
Paulo Ribeiro
Pereira - Rolando - da Costa - Antunes
Veloso
Fernandes - Moutinho
Djalo - Almeida - Nani
Met als kanttekening dat Nani gewoon over de gehele linkerkant en overal en nergens gaat zwervenAlleen de rechtsbackpositie is een zwakte, voor de rest echt fokking
![]()
En dan mis je nog een Tiago Gomes!
Dat weet ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef Smeich het volgende:
Volgens mij had hij het erover dat hij Portugal als outsider ziet om het gehele toernooi te winnen.
Stadionverkoop.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:28 schreef Grulez het volgende:
Hum er zijn nog kaarten en ik woon in Grunn... Ik kom er alleen een beetje te laat achter jammergenoeg.
spanje is gister al geweest ja dus jij kan nu iets anders kijkenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Ook maar even kijken. Lijkt me wel een mooie wedstrijd.
Vooral benieuwd naar een aantal Portugese spelers.![]()
Waarom niet gewoon op 10?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef borisz het volgende:
ik kijk via de wedstrijden player
omdat ik de macht over de tv vanavond kwijt benquote:Op zondag 10 juni 2007 20:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op 10?
Ben benieuwd wie deze keer de rust sponsort!![]()
Lokale voetbalclub amateurs hebben nog meer supportersquote:Op zondag 10 juni 2007 20:41 schreef Heero87 het volgende:
Tong, jij zei een tijdje geleden tijdens het EK -17 in België dat de stadions tijdens het beloften-EK helemaal vol zouden zitten. Maar dat is er in Groningen toch niet aan te zien?![]()
Dat zat ik mij ook net te bedenken.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:41 schreef Heero87 het volgende:
Tong, jij zei een tijdje geleden tijdens het EK -17 in België dat de stadions tijdens het beloften-EK helemaal vol zouden zitten. Maar dat is er in Groningen toch niet aan te zien?![]()
Hij gaat een ''wereldster'' worden aldus Soesa.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind hem echt lelijk met zijn rare gezicht en zijn 2 plukjes Nani
Wat ben jij altijd bezig met het uiterlijk van spelers? Je liep in een ander topic van de week te geilen op De Ridder en nu dit?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Hij is wel goed hoor, dus het zou best kunnen. Maar ik vond wat hij deed echt misselijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij gaat een ''wereldster'' worden aldus Soesa.
He, wat naar!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Die potentie heb ik in ieder geval niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor, dus het zou best kunnen.
Ik denk dat alleen de wedstrijden van Nederland bomvol zullen zitten..quote:
www.sporza.bequote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef druide het volgende:
Is dit op het internet te volgen?
Jammer!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
www.sporza.be
Of bedoel je live beelden? Daarvoor moet je bij uefa.com zijn (betalend).
Gelijkspel is beter voor Nederlandquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Belgie verdiend zolangzamerhand wel een doelpuntje, spelen veel beter dan Portugal.
www.tien.tv ga naar de wedstrijden en dan de player inloggen en dan kan je kijken zonder kostenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
www.sporza.be
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nog beter thanksquote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
www.tien.tv ga naar de wedstrijden en dan de player inloggen en dan kan je kijken zonder kosten
Ik vind het allebei niks.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef venomsnake het volgende:
oei, weer grote kans..
Vind deze wedstrijd leuker dat die van Oranje eerder op de avond..
Standard Luikquote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
De Belgen zijn goed!![]()
Ik gun ze de winst, ze spelen lekker fel en die gehypede Portugezen laten het nog niet echt zien.
Die Felliani is wel een klasbak hoor, bij welke club speelt hij eigenlijk?
Geen enkele, hij heeft zijn contract bij Standard ontbonden.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik gun ze de winst, ze spelen lekker fel en die gehypede Portugezen laten het nog niet echt zien.
Standard. Leuk spelertje idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
Slim.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:34 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Geen enkele, hij heeft zijn contract bij Standard ontbonden.
en Kompany bvb ook nog.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
De belgen hebben echt een goed elftal voor later, met dembele er nog bij zouden ze eindelijk het echt WK of EK weer eens halen
OJa:quote:Op zondag 10 juni 2007 21:34 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Geen enkele, hij heeft zijn contract bij Standard ontbonden.
quote:Marouane Fellaini ontbindt contract bij Standard
LUIK - Marouane Fellaini heeft donderdag zijn contract bij Standard Luik met onmiddellijke ingang ontbonden. De manager van de jonge Rode Duivel, Roger Henrotay, maakte het nieuws bekend in een persbericht aan BELGA: "Meneer Marouane Fellaini voelt te weinig respect van Standard, dat zijn belofte van enkele maanden geleden niet nakomt".
De 19-jarige Fellaini, die in 2004 bij Standard terechtkwam en begin dit seizoen in de ploeg kwam om er niet meer uit te verdwijnen, verlengde in september zijn contract bij de 'Rouches' tot 2011. Die verlenging kwam er volgens de spelersmakelaar "in moeilijke omstandigheden, die weinig ruimte lieten voor onderhandelingen. Fellaini en de clubdirectie spraken toen af dat ze elkaar zouden terugzien om het bescheiden salaris van de speler te verbeteren, als die zijn sportieve prestaties uit het begin van het seizoen 06-07 zou bevestigen. Waar de speler aan die verwachtingen beantwoordde, weigerde de clubdirectie mij categoriek elk gesprek".
"Ook al de opstart van de beloofde nieuwe onderhandelingen zou bevredigend geweest zijn", legde Henrotay nog uit. Hij voegt eraan toe dat de Rode Duivel "het einde van het seizoen heeft afgewacht om zich uit te spreken om te technische staf en de supporters niet te ontgoochelen, en dat tot de dag van de bekerfinale".
Ja dat denken we al 5 jaar maar telkens wordt dat willen voetballen eruit gehaald bij de A-ploeg en is het niks meerquote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef Wooldoor het volgende:
De belgen hebben echt een goed elftal voor later
Als je deze jongens ziet passen is het schrijnend als je het A-team met bvb een Hoefkens op rechtsachter ziet spelen ...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:38 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja dat denken we al 5 jaar maar telkens wordt dat willen voetballen eruit gehaald bij de A-ploeg en is het niks meer![]()
Ze moeten gewoon dit elftal de rest van de EK-kwalificatie laten spelenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:39 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Als je deze jongens ziet passen is het schrijnend als je het A-team met bvb een Hoefkens op rechtsachter ziet spelen ...![]()
Dat deden ze tegen Portugal toch al min of meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon dit elftal de rest van de EK-kwalificatie laten spelen
Prima plan. Voeg Kompany, Dembele en wellicht nog 1 a 2 spelers toe en je hebt een prima elftal.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon dit elftal de rest van de EK-kwalificatie laten spelen
Hoop niet dat die naar AZ gaatquote:Op zondag 10 juni 2007 21:51 schreef Saviola het volgende:
En Pocognoli, die speelt ook weer lekker..
Nani is weggegooid geld als ik aan de hand van deze wedstrijd moet oordelen.quote:
Nani is een wereldster in wording, je kan iemand niet beoordelen in een wedstrijdje tegen Belgiëquote:Op zondag 10 juni 2007 21:58 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nani is weggegooid geld als ik aan de hand van deze wedstrijd moet oordelen.
Alleen zal de Fifa hem wel schorsen voor minimaal 6 maanden bij een transfer.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Slim.![]()
Die kan de nodige aanbiedingen verwachten als hij zo blijft spelen.
Enkel bij een transfer naar het buitenland. Binnen belgie kunnen ze door de "wet van '78" niet veel doen. Alleen is het hier héél gevoelig voor een andere topclub om zo'n speler te contracteren.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen zal de Fifa hem wel schorsen voor minimaal 6 maanden bij een transfer.
En hij heeft die Nani in z'n broekzak zitten.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
De Roover is een van de betere rechtsbacks in de Eredivisie.![]()
Ajacieden wisten dit al langerquote:Op zondag 10 juni 2007 22:30 schreef Saviola het volgende:
Die Vertonghen is wel een openbaring vind ik..speelde bij het A-elftal ook al erg goed
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
92ste minuut Belgische verslaggever :
'0-0 hangt in de lucht'
Hij heeft ons zelfs het kampioenschap gekostquote:
wij Belgen kenden deze gast nog niet echt eigenlijk. Maar deed het inderdaad goed. Naast hem hebben we ook nog Cornelis, Gillet, Dupré en Monteyne die zuivere rechtsbacks zijn, maar onze bondscoach plaatst liever een middelmatige centrale verdediger op rechtsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
De Roover is een van de betere rechtsbacks in de Eredivisie.![]()
Pardon? Welke wedstrijd heb je dan gezien? VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde (samen met Vertonghen, Mirallas en Fellaini), alleszins toch in de eerste helft... heb je zijn magistrale hakje soms gemist? Bovendien heeft hij in die 1e helft een aantal kansen gecreëerd met zeer weinig ruimte.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Saviola het volgende:
Portugal speelt prut.
En Vandenborre dat blijft echt een prutser, bijna het hele team speelt goed maar telkens hij aan de bal komt is het ofwel balverlies ofwel een fout tegen.
eerste helft wel, tweede helft was ie typisch VD Borre, nl. veel show en pingelen, weinig rendement.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:57 schreef EquisDe het volgende:
[..]
VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde
VDB is zo'n speler die een geniaal hakje uitvoert en een paar minuten later 8 meter van de man die hij moet dekken vandaan gaat staan...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:57 schreef EquisDe het volgende:
[..]
Pardon? Welke wedstrijd heb je dan gezien? VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde (samen met Vertonghen, Mirallas en Fellaini), alleszins toch in de eerste helft... heb je zijn magistrale hakje soms gemist? Bovendien heeft hij in die 1e helft een aantal kansen gecreëerd met zeer weinig ruimte.
Ach ja, begrijpelijk dat die jongen naar Italië wil, sommige Belgen kunnen gewoon niet om met talent, is al eerder bewezen met Nilis.
ts ts tsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef BigFire het volgende:
als ze in Portugal 25miljoen kunnen krijgen voor zo'n mannetje als Nani dan kunnen we in NL toch wel minstens hetzelfde vragen voor onze spelers die wel echt kwaliteiten hebben.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef koningdavid het volgende:
Waarom dacht ik dat Van den Borre een centrale verdediger was?
Zou wel door FM komen.![]()
Mij ook een erg leuke wedstrijdquote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Beschouw het volgende:
België kon me meer bekoren dan Jong Oranje
Ook niet zo gek. Belgie zal Isreal ook niet van de mat spelen en winnen met 6-0.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Beschouw het volgende:
België kon me meer bekoren dan Jong Oranje
lol..ik ben er naar het einde toe meer en meer gaan op letten, en het viel me steeds vaker op dat een actie gewoon eindigt bij VDB..of hij wil het te speciaal doen en het mislukt, of hij wil teveel of is te nonchalant, of hij maakt een fout.. tsja, jou viel het dan niet op, mij wel..quote:Op zondag 10 juni 2007 22:57 schreef EquisDe het volgende:
[..]
Pardon? Welke wedstrijd heb je dan gezien? VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde (samen met Vertonghen, Mirallas en Fellaini), alleszins toch in de eerste helft... heb je zijn magistrale hakje soms gemist? Bovendien heeft hij in die 1e helft een aantal kansen gecreëerd met zeer weinig ruimte.
Ach ja, begrijpelijk dat die jongen naar Italië wil, sommige Belgen kunnen gewoon niet om met talent, is al eerder bewezen met Nilis.
Ik zie Belgie eigenlijk wel gelijkspelen tegen Israel en niet doorgaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat Belgie verder komt, goede op elkaar ingespeelde ploeg. Portugal speelde arrogant en denken hiermee dus verder te komen. Moet er niet van komen.
Miralles en VDB vond ik uitstekend (VDB tweede helft minder) aan de zijde van de Duivels.
Ik zie ons verliezen tegen Israel en winnen tegen Nederlandquote:Op maandag 11 juni 2007 00:16 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik zie Belgie eigenlijk wel gelijkspelen tegen Israel en niet doorgaan.
In de tweede helft was t idd veel minder... maar je moet het ook niet eenzijdig bekijken hé. In de eerste helft gaf hij zowat de (potentiele) 1-0 op een presenteerblaadje aan Mirallas, en de combinatie die eraan voorafging zet hij ook opquote:Op zondag 10 juni 2007 23:55 schreef Saviola het volgende:
[..]
lol..ik ben er naar het einde toe meer en meer gaan op letten, en het viel me steeds vaker op dat een actie gewoon eindigt bij VDB..of hij wil het te speciaal doen en het mislukt, of hij wil teveel of is te nonchalant, of hij maakt een fout.. tsja, jou viel het dan niet op, mij wel..
exactly !quote:Op maandag 11 juni 2007 10:42 schreef EquisDe het volgende:
[..]
Verder is het schrijnend om te zien dat VDEycken zulke kloefkappers als Hoefkens, De Man, Clément... in de verdediging zet, en goede spelers als Simons en Vermaelen op hun verkeerde positie zet, terwijl de verdediging van de beloften gisteren gewoon perfect op poten stond. Met deze beloftenploeg moet je toch tegen een ploeg van het niveau Finland (ja, de A-ploeg) iets meer kunnen doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |