Hij gaat een ''wereldster'' worden aldus Soesa.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind hem echt lelijk met zijn rare gezicht en zijn 2 plukjes Nani
Wat ben jij altijd bezig met het uiterlijk van spelers? Je liep in een ander topic van de week te geilen op De Ridder en nu dit?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Hij is wel goed hoor, dus het zou best kunnen. Maar ik vond wat hij deed echt misselijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij gaat een ''wereldster'' worden aldus Soesa.
He, wat naar!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef BonJovi het volgende:
Die potentie heb ik in ieder geval niet kunnen ontdekken.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij is wel goed hoor, dus het zou best kunnen.
Ik denk dat alleen de wedstrijden van Nederland bomvol zullen zitten..quote:
www.sporza.bequote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef druide het volgende:
Is dit op het internet te volgen?
Jammer!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
www.sporza.be
Of bedoel je live beelden? Daarvoor moet je bij uefa.com zijn (betalend).
Gelijkspel is beter voor Nederlandquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Belgie verdiend zolangzamerhand wel een doelpuntje, spelen veel beter dan Portugal.
www.tien.tv ga naar de wedstrijden en dan de player inloggen en dan kan je kijken zonder kostenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
www.sporza.be
http://myp2p.eu/Matches/Match2.htmquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nog beter thanksquote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
www.tien.tv ga naar de wedstrijden en dan de player inloggen en dan kan je kijken zonder kosten
Ik vind het allebei niks.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef venomsnake het volgende:
oei, weer grote kans..
Vind deze wedstrijd leuker dat die van Oranje eerder op de avond..
Standard Luikquote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
De Belgen zijn goed!![]()
Ik gun ze de winst, ze spelen lekker fel en die gehypede Portugezen laten het nog niet echt zien.
Die Felliani is wel een klasbak hoor, bij welke club speelt hij eigenlijk?
Geen enkele, hij heeft zijn contract bij Standard ontbonden.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik gun ze de winst, ze spelen lekker fel en die gehypede Portugezen laten het nog niet echt zien.
Standard. Leuk spelertje idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef koningdavid het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |