Hij heeft ons zelfs het kampioenschap gekostquote:
wij Belgen kenden deze gast nog niet echt eigenlijk. Maar deed het inderdaad goed. Naast hem hebben we ook nog Cornelis, Gillet, Dupré en Monteyne die zuivere rechtsbacks zijn, maar onze bondscoach plaatst liever een middelmatige centrale verdediger op rechtsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
De Roover is een van de betere rechtsbacks in de Eredivisie.![]()
Pardon? Welke wedstrijd heb je dan gezien? VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde (samen met Vertonghen, Mirallas en Fellaini), alleszins toch in de eerste helft... heb je zijn magistrale hakje soms gemist? Bovendien heeft hij in die 1e helft een aantal kansen gecreëerd met zeer weinig ruimte.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:00 schreef Saviola het volgende:
Portugal speelt prut.
En Vandenborre dat blijft echt een prutser, bijna het hele team speelt goed maar telkens hij aan de bal komt is het ofwel balverlies ofwel een fout tegen.
eerste helft wel, tweede helft was ie typisch VD Borre, nl. veel show en pingelen, weinig rendement.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:57 schreef EquisDe het volgende:
[..]
VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde
VDB is zo'n speler die een geniaal hakje uitvoert en een paar minuten later 8 meter van de man die hij moet dekken vandaan gaat staan...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:57 schreef EquisDe het volgende:
[..]
Pardon? Welke wedstrijd heb je dan gezien? VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde (samen met Vertonghen, Mirallas en Fellaini), alleszins toch in de eerste helft... heb je zijn magistrale hakje soms gemist? Bovendien heeft hij in die 1e helft een aantal kansen gecreëerd met zeer weinig ruimte.
Ach ja, begrijpelijk dat die jongen naar Italië wil, sommige Belgen kunnen gewoon niet om met talent, is al eerder bewezen met Nilis.
ts ts tsquote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef BigFire het volgende:
als ze in Portugal 25miljoen kunnen krijgen voor zo'n mannetje als Nani dan kunnen we in NL toch wel minstens hetzelfde vragen voor onze spelers die wel echt kwaliteiten hebben.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef koningdavid het volgende:
Waarom dacht ik dat Van den Borre een centrale verdediger was?
Zou wel door FM komen.![]()
Mij ook een erg leuke wedstrijdquote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Beschouw het volgende:
België kon me meer bekoren dan Jong Oranje
Ook niet zo gek. Belgie zal Isreal ook niet van de mat spelen en winnen met 6-0.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Beschouw het volgende:
België kon me meer bekoren dan Jong Oranje
lol..ik ben er naar het einde toe meer en meer gaan op letten, en het viel me steeds vaker op dat een actie gewoon eindigt bij VDB..of hij wil het te speciaal doen en het mislukt, of hij wil teveel of is te nonchalant, of hij maakt een fout.. tsja, jou viel het dan niet op, mij wel..quote:Op zondag 10 juni 2007 22:57 schreef EquisDe het volgende:
[..]
Pardon? Welke wedstrijd heb je dan gezien? VDB was juist de beste speler aan Belgische zijde (samen met Vertonghen, Mirallas en Fellaini), alleszins toch in de eerste helft... heb je zijn magistrale hakje soms gemist? Bovendien heeft hij in die 1e helft een aantal kansen gecreëerd met zeer weinig ruimte.
Ach ja, begrijpelijk dat die jongen naar Italië wil, sommige Belgen kunnen gewoon niet om met talent, is al eerder bewezen met Nilis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |