Hope so!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Had ik er 3 op de plaat, waaronder een mooie crawler, stonden me instellingen verkeerd; één wazige bende... Maar we hebben iig wat.
Morgen zijn wij aan de beurd.
Je bent me net voor... zie sticky [NWS]-topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef aloa het volgende:
CAPE+Lifted Index
Morgen weer onweer
[afbeelding]
Nou, wat een verkoelende bui was het zegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef it_was_me het volgende:
Wij hebben in Eindhoven mogen genieten van een verkoelende regenbui. Heerlijk!
By the way... the lifted index is wel groter voor morgen (= -7).... En het roze gebied ligt nu wel duidelijk in Ollanda.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent me net voor... zie sticky [NWS]-topic.
Mja 't heeft wel wat geregend ook in Geldrop maar verkoelend.... sowieso nog uber heet @ zolderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nou, wat een verkoelende bui was het zeg
Als je in het O van Nederland zit... zou ik niet gaan vliegeren rond 18:00.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Impry het volgende:
Net zo heftig als vandaag? Zitten morgen vanaf ±17.00u. met een feest in een tent hier in de tuin. Gaan we het dan een beetje volhouden? Of moeten alle gasten aan de tent gaan hangen zodat hij niet wegwaait?
Mwah..maar de eerste runs van donderdag gaven ook een verschuiving naar het westen (voor vrijdag). En morgenvroeg weten we al iets meer. Er lopen hier genoeg mensen rond die wel een vinger aan de pols willen houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Impry het volgende:
We zitten in het zuiden, beetje bij Tilburg in de buurt
Als dit waarheid wordt, dan zit ik er exact midden inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef aloa het volgende:
CAPE+Lifted Index
Morgen weer onweer
[afbeelding]
dat is weer een flinke bui boven zuid Limburg iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 07:45 schreef Tha_T het volgende:
Hier gaat het nochthans flink los. En dat zuigt met kranten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |