Ben erg benieuwd, hier (Helmond) is niks te zien geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:27 schreef Marsepein het volgende:
Ik ben bezig ze op youtube te zetten, even geduld. Kwaliteit is wel brak. Maar ja daar kan ik niets aan veranderen.
Zo nu en dan gerommel, net de eerste zichtbare flits. Nog geen regen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Het wordt hier werkelijk inééns donker zeg... (Hoorn NH). Veel sneller dan het vallen van de avond rechtvaardigt... Wel vlagerige wind, maar verder nog niets.
Zie op buienradar wel een actief gebied aankomen! Spannend!
Ik neem het terug, matige onweer met een flinke stortbui nuquote:
het was wel even een voltreffer hier net jaquote:
In de winter pakken we noordelingen jullie terugquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was wel even een voltreffer hier net ja
Voor het zuiden weer kans op zwaar onweerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:53 schreef Againzender het volgende:
Nou, het onweer is er wel grotendeels uit nu... ik ga maar eens pitten
Morgen weer?![]()
Het heeft de Noordoostpolder niet echt bereikt hé?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:15 schreef i2Them2 het volgende:
Hier wat donkere lucht tichting het zuid-westen Maar geen weerlicht te zien.
Thnx voor sharequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef ManInLove het volgende:
Nou nou, zeg... Ik heb nog nieteens het topic bijgelezen, want te druk met de gevolgen van het noodweer.
-knip-
Tja Borgharen, da's sowieso natte voeten krijgen op 45 meter boven NAP.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef ManInLove het volgende:
Nou nou, zeg... Ik heb nog nieteens het topic bijgelezen, want te druk met de gevolgen van het noodweer.
<knip>
In Blerick begint het nu te regenen, verder alleen wat flitsen in de vertequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Klonk het volgende:
Venlo, ik hoor wat gerommel in de heel erge verte, da's alles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |