Ja ook wel bekent als de Febo, snackbar enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
wát is achter? gewoon de redactie of wat?
Ze hebben drie dagen geen uitzending volgende week, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
Er is dus 48 uur wapenstilstand bedongen.
Is het nu allemaal pais en vree totdat de redactie de auto heeft gewassen en het vlees heeft gesneden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Adothehague het volgende:
Leuk dan wapenstilstand. Hoe triest is dat man ik ben trouwens benieuwd hoelang ze het volhouden. Wel triest precies nu wapenstilstand
De regie die naast/achter het huis zitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef kalinho het volgende:
wát is achter? gewoon de redactie of wat?
Jaap valt dus giga door de mand. gewoon laf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap zijn terror is idd de laatste dagen op een laag pitje nu het echt gekkenhuis is geworden.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:19 schreef CoT het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet slapen overdag?![]()
En nu ineens weldie zit gewoon achter
Gaat dat ook niet een paar weken duren? Ik heb me er nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben drie dagen geen uitzending volgende week, dus geen probleem.
Zo zal de redactie ook denken.
Ze doet moeite met het maken van een grote maaltijd willen BEAN er niet van eten.quote:
Zelfs de Engelse BB is dus nog altijd braver dan De Kooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:
Weer discriminatie in Engelse Big Brother
Gepubliceerd op: 8-6-2007 @ 06:59 - Bron: ANP
Een deelneemster van de Big Brother versie in Engeland is het huis uitgezet. Studente Emily Parr schold haar medebewoonster uit voor nigger. In januari werd een Indiaase actrice uitgescholden om haar afkomst in Celebrity Big Brother.
Wat? Woorden een gevaar? Zoals jij het brengt zijn Natasia & Amanda de gevaren met hun dreigementen van hun vieze familie/kringetjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Je kunt nu toch wel gaan concluderen dat Huub niet meer te handhaven is in de kooi. ZIjn aanwezigheid is een gevaar voor ziczelf en wie weet voor wie nog meer 'achter'. Alleen kunnen ze hem niet wegsturen nu, want dan komt alles van Natasia's verleden en heden in de pers.
Ik heb geen bedreigingen gehoord.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
Nou ja, mocht er iets met Huub gebeuren buiten de kooi weet je wel meteen in welke hoek je het moet zoeken, zo slim zijn ze met hun bedreigingen (Amanda kan er ook wat van)![]()
Ja en de oom van Miljouska van tmf is Holleder ( maar dat is dan wel echt waar!)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:21 schreef TiNo_Flo het volgende:
Volgens mij is de vader van Amanda Sam Klepper.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kom op Natasia, even de kleintjes gaan voorlezen!!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Je kunt nu toch wel gaan concluderen dat Huub niet meer te handhaven is in de kooi. ZIjn aanwezigheid is een gevaar voor ziczelf en wie weet voor wie nog meer 'achter'. Alleen kunnen ze hem niet wegsturen nu, want dan komt alles van Natasia's verleden en heden in de pers.
en er werd net gezegd dat er een 48 uurs wapenstilstand is...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef Dementor het volgende:
Dit is natuurlijk het moment om Lieke gek te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |