Ga je ook weer meer postenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja duh...net nu ik weer wat vaker wil gaan posten nodig je precies die sufkut uit...![]()
Als dat downloaden bij jou is gelukt, laat het dan even weten wil je?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja duh...net nu ik weer wat vaker wil gaan posten nodig je precies die sufkut uit...![]()
Jups. Oh en ik heb een PSP gekregen:D en ben er helemaal verslaafd aan.quote:
En als het niet gelukt is ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als dat downloaden bij jou is gelukt, laat het dan even weten wil je?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe is het met je softie ?![]()
![]()
Nog spannende dingen gedaan ?
![]()
Ik vind dit niet echt een spannende persoonlijke ontwikkelingquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt een spannende persoonlijke ontwikkeling......wat maakt dat jij verwacht dat ik nu wel ontboezemingen zal gaan doen anders dan dat ik lekker gedouched hebt?
[afbeelding]
Backpacken ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben nog een weekje op vakantie geweest naar Brazilie en voor de rest vrij weinig gebeurd afgelopen tijd, beetje gestudeerd enzo
Klote voor je man....je moest dus mee met een vriendin begrijp ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Luxe all in hotel, met privé jacuzzi en hangmat
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klote voor je man....je moest dus mee met een vriendin begrijp ik...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
Waar zijn Eend en Moots eigenlijk gebleven?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
Waar zijn Eend en Moots eigenlijk gebleven?
Ik date niet buiten mijn harem, dus het is kiezen of delenquote:
Jij vroeg waar ik was, dus ik zwaai ffquote:
Wie had het hier over daten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik date niet buiten mijn harem, dus het is kiezen of delen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
Pffffff volgens mij ga ik maar weer terug naar de kroeg
Zo komen de verhalen in de wereld!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
OMG... ik kan ook niet even rustig een terrasje pakken of er gebeurt hier alweer van alles.....
Mootie heeft sex gehad met PC eend???
Terrasje pakken, hier heeft het gestort !!!! en een onweer pfffffffffffffquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
OMG... ik kan ook niet even rustig een terrasje pakken of er gebeurt hier alweer van alles.....
Mootie heeft sex gehad met PC eend???
Hier ook... maar bij een terras zit een kroeg..... dus toen zijn we naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Terrasje pakken, hier heeft het gestort !!!! en een onweer pfffffffffffff![]()
Slaplip!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik met een dinnetje een terrasje pak??![]()
OHhhhh jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook... maar bij een terras zit een kroeg..... dus toen zijn we naar binnen gegaan![]()
Hij wilde even 'hoi' zeggen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Talitha het volgende:
Mijn computer zei 'piep' en ik heb geen idee waarom!![]()
Ziet er een muis in ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Talitha het volgende:
Dat is de onweersafstandsmeterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Talitha het volgende:
Ik zit de COS, de FB en de SC te F5'en maar gelukkig is het hier rustigquote:
Aan F5-en hebben we niets. Je moet posten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit de COS, de FB en de SC te F5'en maar gelukkig is het hier rustig![]()
En dan zit er nog een was in de droger.... misschien moet ik die er nu maar even uit gaan halen![]()
Ik heb nix te posten in de FB.... ik was er niet bij toen het gebeurde, en al was ik er wel bij: ik had er nix mee te maken en er geen last van...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aan F5-en hebben we niets. Je moet posten!![]()
Niemand schijnt vandaag in vorm te zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Flauw woordgrapje....ik ben niet in vom.![]()
Ik wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nix te posten in de FB.... ik was er niet bij toen het gebeurde, en al was ik er wel bij: ik had er nix mee te maken en er geen last van...
Leandra toch! Wat is de belangrijkste topicreeks hiero?! Denk eens goed na.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nix te posten in de FB.... ik was er niet bij toen het gebeurde, en al was ik er wel bij: ik had er nix mee te maken en er geen last van...
ONZ??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leandra toch! Wat is de belangrijkste topicreeks hiero?! Denk eens goed na.![]()
Ik ben erg netjes bezig voor mijn doen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... kan ik eerst die was nog gaan wegwerken of mis ik dan alle actie??![]()
In Friesland heeft de hele dag de zon geschenen. Tot op heden geen wolkje te bekennen hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |