Nee video doet het wel, zal wel aan de kabel liggenquote:
Wat mot jij nou weer schijnheilquote:
ben ik nou opeens geen poepeend meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier 3 kleine plofjes en nu een beetje regen![]()
Omdat bij elke toets die ik aanraak er iets verkeerd gaat. Tis rampenweek blijkbaar.quote:
Manu!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef Day het volgende:
[..]
Manu!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damned, jou heb ik lang niet gezien! Waar was je?![]()
Wachten op een relquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef Day het volgende:
[..]
Manu!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm, okquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef Manu82 het volgende:
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Nadat ik DGK niet meer kijk, minder online geweest laatste tijd
En daarvoor veel op vol
quote:
Gaat nu best goede kant op eigenlijk, nadeel is wel dat ik de hele vakantie weer druk benquote:
Ja de hele tijd je kleren uittrekken, dan gaat zoiets opvallen hequote:
Voor de allerlaatste keer in Nederland.quote:
poepeend is een koosnaampjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:16 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of ik nu weer door het stof moet kruipen, terwijl smootie begon
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor de allerlaatste keer in Nederland.
En dan onweert het op een groot grasveld.
Je weet toch wel dat de opnames van Vuurzee 2 van start gegaan zijn.![]()
Vuurzee #8 -- De anticlimax
Nog nergens bevestigd (voor zover ik weet), maar het wordt natuurlijk weer top-tv.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]begint eind van de zomer, begin volgend tv seizoen toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:19 schreef PC eend het volgende:
Wat ziet kikker er weer lekker uit![]()
![]()
fap fap fap![]()
Ik dacht je zit zo met je neusje in je pc dus ik zal het ff vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nog nergens bevestigd (voor zover ik weet), maar het wordt natuurlijk weer top-tv.
Ik zit met mijn gezicht op het beeldscherm geplaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht je zit zo met je neusje in je pc dus ik zal het ff vertellen.![]()
Dus je kijkt naar jezelf?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit met mijn gezicht op het beeldscherm geplakt![]()
Ik kijk naar een naakte kikker, stoor me ff nietquote:
Je zegt net dat je je eigen eendenknar op je beeldscherm hebt geplaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kijk naar een naakte kikker, stoor me ff niet![]()
Ja, Peer komt vrij ivm gebrek aan bewijs, en een pyromaan steekt diverse gebouwen in Boedzand in de fik.quote:
Dan kan ik die blote kikker beter zienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zegt net dat je je eigen eendenknar op je beeldscherm hebt geplakt![]()
Oh shit jij bent hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zegt net dat je je eigen eendenknar op je beeldscherm hebt geplakt![]()
Slot was idd niet het beste van de serie en was op een gegeven moment ook voorspelbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Peer komt vrij ivm gebrek aan bewijs, en een pyromaan steekt diverse gebouwen in Boedzand in de fik.
Je merkt zelfs dat het gepeupel op FOK het een goede serie vindt, vorig seizoen werd er toen ook topicslang gespeculeerd over wie het gedaan had.![]()
![]()
Hopelijk verzinnen ze bij de huidige reeks wel een iets beter slot.
Die verkleedpartij in de rechtbank was Vuurzee-onwaardig.
Met nog steeds dezelfde?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat heb ik vandaag gedaan?
Gewerkt, tijdens mijn werk geshopped, geslapen, tennis gekeken, gesexed, biefstukje gegeten en 56 euro aan het verkeerde verzorgingsproduct besteedt...
Nee, die eerste uitzending leek toen wel gemaakt om zoveel mogelijk mensen weg te jagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Slot was idd niet het beste van de serie en was op een gegeven moment ook voorspelbaar![]()
Eerste uitzending was vorig jaar trouwens ook niet fantastisch, maar nu is het waarschijnlijk niet noodzakelijk om zoveel informatie in 1 uitzending te plempen...
Ja duh...net nu ik weer wat vaker wil gaan posten nodig je precies die sufkut uit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:07 schreef Day het volgende:
[..]
Manu!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je ook weer meer postenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja duh...net nu ik weer wat vaker wil gaan posten nodig je precies die sufkut uit...![]()
Als dat downloaden bij jou is gelukt, laat het dan even weten wil je?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja duh...net nu ik weer wat vaker wil gaan posten nodig je precies die sufkut uit...![]()
Jups. Oh en ik heb een PSP gekregen:D en ben er helemaal verslaafd aan.quote:
En als het niet gelukt is ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als dat downloaden bij jou is gelukt, laat het dan even weten wil je?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe is het met je softie ?![]()
![]()
Nog spannende dingen gedaan ?
![]()
Ik vind dit niet echt een spannende persoonlijke ontwikkelingquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt een spannende persoonlijke ontwikkeling......wat maakt dat jij verwacht dat ik nu wel ontboezemingen zal gaan doen anders dan dat ik lekker gedouched hebt?
[afbeelding]
Backpacken ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben nog een weekje op vakantie geweest naar Brazilie en voor de rest vrij weinig gebeurd afgelopen tijd, beetje gestudeerd enzo
Klote voor je man....je moest dus mee met een vriendin begrijp ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Luxe all in hotel, met privé jacuzzi en hangmat
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klote voor je man....je moest dus mee met een vriendin begrijp ik...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
Waar zijn Eend en Moots eigenlijk gebleven?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef Talitha het volgende:
Waar zijn Eend en Moots eigenlijk gebleven?
Ik date niet buiten mijn harem, dus het is kiezen of delenquote:
Jij vroeg waar ik was, dus ik zwaai ffquote:
Wie had het hier over daten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik date niet buiten mijn harem, dus het is kiezen of delen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef Leandra het volgende:
Pffffff volgens mij ga ik maar weer terug naar de kroeg
Zo komen de verhalen in de wereld!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
OMG... ik kan ook niet even rustig een terrasje pakken of er gebeurt hier alweer van alles.....
Mootie heeft sex gehad met PC eend???
Terrasje pakken, hier heeft het gestort !!!! en een onweer pfffffffffffffquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
OMG... ik kan ook niet even rustig een terrasje pakken of er gebeurt hier alweer van alles.....
Mootie heeft sex gehad met PC eend???
Hier ook... maar bij een terras zit een kroeg..... dus toen zijn we naar binnen gegaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Terrasje pakken, hier heeft het gestort !!!! en een onweer pfffffffffffff![]()
Slaplip!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ik met een dinnetje een terrasje pak??![]()
OHhhhh jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook... maar bij een terras zit een kroeg..... dus toen zijn we naar binnen gegaan![]()
Hij wilde even 'hoi' zeggen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Talitha het volgende:
Mijn computer zei 'piep' en ik heb geen idee waarom!![]()
Ziet er een muis in ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Talitha het volgende:
Mijn computer zei 'piep' en ik heb geen idee waarom!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |