Dat is de onweersafstandsmeterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef Talitha het volgende:
Mijn computer zei 'piep' en ik heb geen idee waarom!![]()
Ik zit de COS, de FB en de SC te F5'en maar gelukkig is het hier rustigquote:
Aan F5-en hebben we niets. Je moet posten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit de COS, de FB en de SC te F5'en maar gelukkig is het hier rustig![]()
En dan zit er nog een was in de droger.... misschien moet ik die er nu maar even uit gaan halen![]()
Ik heb nix te posten in de FB.... ik was er niet bij toen het gebeurde, en al was ik er wel bij: ik had er nix mee te maken en er geen last van...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aan F5-en hebben we niets. Je moet posten!![]()
Niemand schijnt vandaag in vorm te zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Flauw woordgrapje....ik ben niet in vom.![]()
Ik wel!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nix te posten in de FB.... ik was er niet bij toen het gebeurde, en al was ik er wel bij: ik had er nix mee te maken en er geen last van...
Leandra toch! Wat is de belangrijkste topicreeks hiero?! Denk eens goed na.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nix te posten in de FB.... ik was er niet bij toen het gebeurde, en al was ik er wel bij: ik had er nix mee te maken en er geen last van...
ONZ??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leandra toch! Wat is de belangrijkste topicreeks hiero?! Denk eens goed na.![]()
Ik ben erg netjes bezig voor mijn doen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... kan ik eerst die was nog gaan wegwerken of mis ik dan alle actie??![]()
In Friesland heeft de hele dag de zon geschenen. Tot op heden geen wolkje te bekennen hierquote:
Mooi, dan ga ik nu die was wegwerkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben erg netjes bezig voor mijn doen hoor.
Ik heb zelfs een werkelijk briljante post niet gezet omdat ik het verder te weinig vond bijdragen.
Volgens mij begon het rond 20.00 uur in Amersfoort te regenen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In Friesland heeft de hele dag de zon geschenen. Tot op heden geen wolkje te bekennen hier
Nein, was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bent me gewoon heel hard aan het uitlachen hè?![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jongeman, ik word niet vrolijker van jou.![]()
![]()
Maar dat past niet bij mijn nieuwe sjaggo image.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee joh! We kunnen ook gewoon knuffelen?![]()
![]()
Van mij zullen ze het niet te horen krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dat past niet bij mijn nieuwe sjaggo image.![]()
Zijn we alleen dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij zullen ze het niet te horen krijgen.![]()
Oehhhh erg gewaagd, jij bent een buitenlander daar waar je zit meneertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |