Ik durf te wedden dat ze geen enkele set wint als ze bij de heren enkel mee zou doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
34 sets op rij gewonnen op RG voor Henin ...
De laatste set die ze verloor was in de kwartfinales van 2005 !![]()
En dat zegt een Federer-fan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze speelt wel goed, maar zonder spanning vind ik er weinig aan.
Die opmerking wou ik al plaatsen!quote:
Een vrouw is dan ook geen man. Maar toch is Henin de enige speelster die op gravel de ballen kan doen opspatten zoals de mannen dat doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze geen enkele set wint als ze bij de heren enkel mee zou doen.![]()
Nieuwe missers, nieuwe break.quote:
Ja, precies, die is helemaal van slag. En Henin hoeft weinig te doen om te winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nu is ze toch echt niet zo bijzonder bezig. Het is Ivanovic die veel fouten maakt
De Belgen in de tribune vinden het allicht hun beste koop ooitquote:
Morgen nog eentje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
2 kut wedstijden gisteren en nu weer
Lijkt me sterk, want ze won dat toernooi.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
34 sets op rij gewonnen op RG voor Henin ...
De laatste set die ze verloor was in de kwartfinales van 2005 !![]()
Die Belgen mogen dan ook al blij zijn dat ze tenminste in één sport uitblinken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De Belgen in de tribune vinden het allicht hun beste koop ooit![]()
De laatste set die ze verloor hé. Niet de laatste wedstrijd ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ze won dat toernooi.
Gun ons ook nog even onze laatste strohalm , wil je ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die Belgen mogen dan ook al blij zijn dat ze tenminste in één sport uitblinken.![]()
True, true.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De laatste set die ze verloor hé. Niet de laatste wedstrijd ...![]()
jammer ????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef golfer het volgende:
Dit is geen moment een wedstrijd.
Daarvoor is het verschil veel te groot.
Jammmer.
misschien had Ana ook wat brieven mee moeten nemen de baan opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben deze tennissers geen mental coach die ze kunnen raadplegen? Zou toch een stuk helpen lijkt mij.
Dat mag dus niet. Vandaar ook die briefjes allicht bij Henin. Om het verbod op coaching wat te kunnen ontwijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben deze tennissers geen mental coach die ze kunnen raadplegen? Zou toch een stuk helpen lijkt mij.
Ik heb het niet over tijdens de wedstrijd. Maar ter voorbereiding op bijvoorbeeld zo'n finale als vandaag. Om niet kansloos af te gaan maar de zenuwen toch beter te kunnen bedwingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Vandaar ook die briefjes allicht bij Henin. Om het verbod op coaching wat te kunnen ontwijken.
Lesbo!quote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot nu toe heeft Ivanovic nog geen enkele servicegame kunnen behouden.
Ja, was een peptalk waarin stond "jij bent de beste" en dat ze Ivanovic uit haar kot moet lokken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef Vaud het volgende:
Iemand die het kan vertalen?
aha thxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, was een peptalk waarin stond "jij bent de beste" en dat ze Ivanovic uit haar kot moet lokken.
dat is aan het netquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef sturky100 het volgende:
''au filet'' is fileren?
Wel meer toch? Dekaartjes voor de herenfinale kosten ¤ 470 als je boven zit en ¤ 970 als je beneden zit. Deze kaartjes kosten toch ook wel ¤ 400 lijkt me. Of misschien kosten ze wel evenveel, gezien het feit dat de vrouwen hier net zoveel verdienen als de mannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |