Ja, precies, en dan mag het toch al niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:27 schreef Norrage het volgende:wtf? Toch wel voor de wedstrijd? Ik kan het eventueel begrijpen als het tijdens de wedstrijd niet mag....
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik gun het Nadal het meeste daarnaast vind ik zijn spel indrukwekkender dan dat van Federer.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.
Djoko was zijn beste wedstrijd in mijn ogen want daarin liet hij ook duidelijk zien aanvallend te kunnen spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.
Ja, en verder zijn zijn dropshots en (stop)volleys erg mooi e heeft hij goede reflexen aan het net.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weinig mooie punten??? Ik vind Nadals spel eerlijk gezegd (op gravel) indrukwekkender dan dat van Federer...Juist die manier waarop Nadal ballen terughaalt is ongelovelijk....alhoewel ik moet zeggen dat het op RG allemaal wel meevalt nu, maar tijdens Rome en Monte Carlo
En dat zegt een Federer fan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en verder zijn zijn dropshots en (stop)volleys erg mooi e heeft hij goede reflexen aan het net.
Ja, maar dat vind ik echt hoor. Nadal heeft behoorlijk veel gevoel. Ben trouwens ook fan van Nadal. En als ze tegen elkaar spelen ben ik voor Federer tenzij het op gravel is. Morgen ben ik voor allebei maar iets meer voor Federer.quote:
Oké, je kan gewoon niet kiezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
J, mar dat vin dik echt hoor. Nadal heeft behoorlijk veel gevoel. Ben trouwens ook fan van Nadal. En als ze tegen elkaar spelen ben ik voor Federer tenzij het op gravel is. Morgen ben ik voor allebei maar iets meer voor Federer.
Nee, vind ik moeilijk. Maar uiteindelijk ben ik wel voor Federer,omdat het me zo mooi lijkt als hij eindelijk een Grand Slam heeft (zowel een career Grand Slam als een non-calender Grand Slam).quote:
Ja, vandaag om 15.00 uur en morgen ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:56 schreef don-diablo het volgende:
hoe laat begint de finale vanmiddag bij de vrouwen?
enne morgen begint het om 15.00 toch?
(ik kon de post in de vorige topics niet meer vinden, vandaar..)
hij heeft een zeer snelle informatieverwerking, goeie reflexen en zijn dropshots zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg, om op basis van het uiterlijk je favoriet te kiezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ivanovic
Waarom?
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ja, hoor eens, Henin zal vast heel aardig zijn, maar vrouwentennis vind ik al niet boeiend, dus dan kies ik liever voor degene met de looksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg, om op basis van het uiterlijk je favoriet te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |