Zo lang is dat nu eigenlijk ook weer niet, pakweg Williams of Kuznetsova zijn nog een stuk groter, dacht ik. Maar Henin is echt een uitzondering natuurlijk. Veruit de kleinste van de hele tennistop.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Joris33 het volgende:
[..]
Ana is vrij lang, 1.85 ofzo dacht ik gelezen te hebben.
Kuznetsova niet hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zo lang is dat nu eigenlijk ook weer niet, pakweg Williams of Kuznetsova zijn nog een stuk groter, dacht ik. Maar Henin is echt een uitzondering natuurlijk. Veruit de kleinste van de hele tennistop.
Wat een suffe foto weer. Ze lijkt niet alleen op Suske en/of Wiske maar ook op tante Sidonia.quote:
Ze is 1.86. Vidisova is 1.83.quote:
quote:
Ze wint al het hele toernooi zo eigenlijk. En bij haar vorige drie finales op RG maakte ze ook telkens de tegenstandster zo snel af.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze finale gaat een anti-climax worden 6 - 2, 6 - 4 voor Henin.
Tot nu toe vind ik het hele toernooi een anti-climax.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze finale gaat een anti-climax worden 6 - 2, 6 - 4 voor Henin.
Zoveel wordt er zelfs niet betaald voor de CL finale + WK finale samen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het hele toernooi een anti-climax.![]()
Wat een teleurstellende partij wordt dit waarschijnlijk weer. En mensen hebben misschien wel ¤ 900 betaald voor kaartjes voor vandaag.![]()
Hoiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dag schat ( maar we mogen niet hier kussen
)
Niet voor niks natuurlijk al 30+ sets ongeslagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze wint al het hele toernooi zo eigenlijk. En bij haar vorige drie finales op RG maakte ze ook telkens de tegenstandster zo snel af.
Ze is alvast haar overwinningsspeech aan het voorbereiden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
en Henin speelt helemaal niet subliem nu ofzo.
Wat nu weer voor doms. Een brief lezen
Het echte killerinstinct van de wereldtopper. Geweldig toch ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Eppie_NL het volgende:
En Henin (![]()
) ook steeds met der vuisjtjes als ze een punt wint...echt bij iedere punt...en dan ook nog eens regelmatig in de richting van Ana
Tot ze op 1-0 40-15 dacht: "Godver, ik sta in de finale van RG voor tegen Henin", daarna heeft ze volgens mij nog geen 5 punten gemaakt.quote:
Waarom eigenlijk ? Met Henin krijg je het beste graveltennis bij de vrouwen te zien. Zoals ze dit toernooi al de hele tijd speelt is er geen beginnen aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou bijna een deel van mijn kijk-en-luistergeld aan Casema terugvragen voor een partij als deze.![]()
Precies, vind ik ook mooi om te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het echte killerinstinct van de wereldtopper. Geweldig toch ?![]()
![]()
nu is ze toch echt niet zo bijzonder bezig. Het is Ivanovic die veel fouten maaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom eigenlijk ? Met Henin krijg je het beste graveltennis bij de vrouwen te zien. Zoals ze dit toernooi al de hele tijd speelt is er geen beginnen aan...
Ze speelt wel goed, maar zonder spanning vind ik er weinig aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? Met Henin krijg je het beste graveltennis bij de vrouwen te zien. Zoals ze dit toernooi al de hele tijd speelt is er geen beginnen aan...
Dat hangt er ook van af hoe je het bekijkt natuurlijk. Een heel deel van die ballen die Ivanovic in het net sloeg waren toch net ballen waar ze nog wel net bij kon , maar net niet goed genoeg meer bij kon om daar nog deftig tegen te slaan. Is dat dan een fout van Ivanovic of een goede bal van Henin ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nu is ze toch echt niet zo bijzonder bezig. Het is Ivanovic die veel fouten maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |