Zie mijn posticon. Het was een grap.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, Henin zal vast heel aardig zijn, maar vrouwentennis vind ik al niet boeiend, dus dan kies ik liever voor degene met de looks
En ik had een tvp nodig.
Het leek wel een oude vrouw ja.. rond de 60. Ik weet niet wat er met haar is gebeurd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie mijn posticon. Het was een grap.
Mijn hemel, Pierce...het lijkt wel een heks.![]()
Ik las Kom op Analquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Ana! 0-30!!
Ireen? Hoe kom je in godsnaam bij Ireen?quote:
Laten we het niet hopen. Het zou jammer zijn als ze daar de hele finale last van blijft houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ivanovic begint zenuwachtig te worden.
Soms heb je dat, besef je ineens dat je voor een miljardenpubliek staat te tennissen. En dan raak je geen pepernoot meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen. Het zou jammer zijn als ze daar de hele finale last van blijft houden.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Soms heb je dat, besef je ineens dat je voor een miljardenpubliek staat te tennissen. En dan raak je geen pepernoot meer.
dat vind ik echt stompzinnig. Een netbal die 5 cm aan de goede kant van het net valt, gaat gewoon per ongeluk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Quote van gisteren in de RG topic:
Geluk dwing je af - toen het ging over Federer.
Ana is vrij lang, 1.85 ofzo dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Is trouwens Henin zo klein of Ana zo lang?
henis=kleinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Is trouwens Henin zo klein of Ana zo lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |