Djoko is tof als hij kwaad is op zichzelf. Dat herken ik en daarom is het tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Djokovic is echt een karakter op de baan, laat een glimlach zien bij een dikke achterstand, blijft een beetje relaxed, laat zien dat hij er goed mee kan omgaan. Djoko is een held
Rafael Nadal is een pompeus, irritant kereltje. Kan geen lachje af, irritante maniertjes. Kom op Roger, maak die Nadal helemaal kapot in de finale, ik kan die kneus niet meer aan
Waaromquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
ok switch naar Roland Garros #13, Nadal - Federer ?
truequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WaaromDeze is al een hele tijd open en als het zondag is, is er wel weer een topic vol
.
Maar het wordt dus Federer in 3?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef XL het volgende:
man o man! wat heb ik zin in die finale!
Vind je het geen droomfinale dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Tim86 het volgende:
jammer dan davy..achja..al met al toch de "droomfinale"
Nee vind het geen droomfinale..hoopte echt dat er een keer een verrassing bij zou zitten..ben het Federer vs Nadal gedoe een beetje beu eigenlijk..of er nog een preview komt weet ik niet..hangt er een beetje vanaf of ik wel of niet een bet vantevoren plaats of dat ik alleen inplay wat ga handelen eventueel..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het geen droomfinale dan?
En komt er nog een vooruitblik op je blog?
Waarom verwacht je dat? In Hamburg won Federer toch vrij overtuigend. Of denk je dat Nadal toen gewoon moe was en dat Federer nu niet tegen hem opkan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef Vaud het volgende:
Vanmiddag moest ik opeens weg, dus weer alles gemistGelukkig is de finale op zondag. Kan ik weer eindelijk wat zien
Ik verwacht alleen dat Nadal Federer van de baan afveegt
[...]
Echt waar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee vind het geen droomfinale..hoopte echt dat er een keer een verrassing bij zou zitten..ben het Federer vs Nadal gedoe een beetje beu eigenlijk
Ik weet het ook nog niet. Die odds zijn best laag, ook voor Federer. Misschien is het handig om te wedden op de verliezer van de eerste set ofzo. Als Federer de eerste set verliest, heeft hij misschien al odds van 7 ofzo. Nu zijn ze maar 3.quote:..of er nog een preview komt weet ik niet..hangt er een beetje vanaf of ik wel of niet een bet vantevoren plaats of dat ik alleen inplay wat ga handelen eventueel..
Ik hou me aanbevolen. Insertquote:Als ik iets schrijf post ik het hier in ieder geval![]()
Hij gaf toch zelf aan fysiek moe te zijn geweest tijdens die finale?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat? In Hamburg won Federer toch vrij overtuigend. Of denk je dat Nadal toen gewoon moe was en dat Federer nu niet tegen hem opkan?
Aan Federer-Davydenko heb je niet heel veel gemist vind ik. Van Djoko-Nadal waren de eerste twee sets wel mooi vond ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Quippe het volgende:
Helaas geen punt gezien vandaag![]()
Jammer dat beide halve finales in 3 setjes werden afgesloten!
Ik ben echt heel benieuwd.quote:Wat de finale betreft vrees ik dat Nadal in deze vorm weinig hoeft te vrezen, maar ik hoop natuurlijk op een spannende 5-setter![]()
Ja, klopt, maar ik had het idee dat Federer toch wel een beetje de manier had gevonden om van Nadal te winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaf toch zelf aan fysiek moe te zijn geweest tijdens die finale?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |