Kan je niet later gaan ofzo? Of voorstellen om met z'n allen tennis te gaan kijken? Niets brengt een familie zo bijeen als een historische tenniswedstrijd.quote:
Toch deed hij dat tegen robredo niet in de laatste twee sets. Hij walste gewoon over hem heen. En bijvoorbeeld tegen Hewitt in de US Open-finale van 2005: 6-0, 7-6, 6-0. Misschien hangt het er gewoon van af of hij de motivatie kan opbrengen om zo goed te spelen als de situatie het niet vereist. Het lijkt me moeilijk om geïnspireerd te raken in een partij die je waarschijnlijk toch makkelijk hgaat winnen. Maar hij kan dan natuurlijk veel proberen en laten zien wat hij allemaal kan, zoals aan het eind tegen Robredo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:03 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allang gemerkt, is typerend aan Federer. De eerste twee sets pakt hij met gemak, of eigenlijk alleen de eerste en dan zie je gewoon duidelijk dat het spel minder wordt, alsof hij er minder zin in heeft. Zo van, ach ik ga toch wel winnen of van ik ben toch wel beter.
Utrecht. Ik zou alleen geen kroeg weten (in utrecht of den haag) die tennis laat zien. Misschien een sportscafe in adam...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:41 schreef XL het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Als het in Den Haag ergens in een kroeg op groot scherm is, dan zit ik er. Dan zitten er ook ongetwijfeld meer mensen.
Maar dat is volgens mij standaard bij elk tournooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
trouwens er zijn toch nog 2 toernooien gewonnen door Nederlanders
Esther Vergeer wint bij de rolstoeldames en bij rolstoeldames dubbel met Maaike Smit
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:28 schreef Vaud het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij standaard bij elk tournooi![]()
Ester Vergeer roelt gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
trouwens er zijn toch nog 2 toernooien gewonnen door Nederlanders
Esther Vergeer wint bij de rolstoeldames en bij rolstoeldames dubbel met Maaike Smit
Demonstratiewedstrijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ester Vergeer roelt gewoon
Ze heeft een keer een exhibition (kan ff zo snel niet op het nederlandse woord komen)
Da's wel erg knap inderdaad.quote:gedaan bij ons op het tennispark. Ze speelt met haar regels (rolstoeltennisregels) ongeveer net zo goed als een dame die in de 5 speelt van het normale tennis. Dat is echt niet normaal.
Ik zou het ook weleens kunnen zien. Kan me er namelijk moeilijk een voorstelling van maken hoe snel het is.quote:Ik heb haar bezig gezien en het is echt zo ongelovelijk knap. Hoe snel ze sowieso nog is met zo'n rolstoel.
Een speelster van onze club heeft het toen geprobeerd. Was prachtig om te zien. Het is echt veel en veel moeilijker dan je denkt.
leer eerst zo'n rolstoel goed besturenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef Norrage het volgende:
Tss hoe moeilijk kan het zijn, de bal mag 2x!!! stuiteren!
Bedankt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
Poll: Wie gaat RG winnen morgen?Nadal Federer
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
We gaan naar iets in België waar familie dus een huisje heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan je niet later gaan ofzo? Of voorstellen om met z'n allen tennis te gaan kijken? Niets brengt een familie zo bijeen als een historische tenniswedstrijd.![]()
misschien kan je de pc gebruiken en alles via een stream volgen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We gaan naar iets in België waar familie dus een huisje heeft.
1 tv en ik weet niet hoeveel mensen er komen, pas wss nooit.
Ik ben zo zielig
Daar is geen pc. Komt omdat we daar maar soms weekendje heen gaan..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:20 schreef Vaud het volgende:
[..]
misschien kan je de pc gebruiken en alles via een stream volgen?![]()
Wel vreemd jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Zie http://sports.yahoo.com/ten/news?slug=reu-openivanovicfedererdc&prov=reuters&type=lgns. Ivanovic heeft gen coach voor de wedstrijd tegen Henin omdat hij dezelfde sponsor heeft als Henin. Erg vreemd vind ik. Heeft iemand hier zoiets eerder gezien?
Ja, precies, en dan mag het toch al niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:27 schreef Norrage het volgende:wtf? Toch wel voor de wedstrijd? Ik kan het eventueel begrijpen als het tijdens de wedstrijd niet mag....
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik gun het Nadal het meeste daarnaast vind ik zijn spel indrukwekkender dan dat van Federer.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.
Djoko was zijn beste wedstrijd in mijn ogen want daarin liet hij ook duidelijk zien aanvallend te kunnen spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.
Ja, en verder zijn zijn dropshots en (stop)volleys erg mooi e heeft hij goede reflexen aan het net.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weinig mooie punten??? Ik vind Nadals spel eerlijk gezegd (op gravel) indrukwekkender dan dat van Federer...Juist die manier waarop Nadal ballen terughaalt is ongelovelijk....alhoewel ik moet zeggen dat het op RG allemaal wel meevalt nu, maar tijdens Rome en Monte Carlo
En dat zegt een Federer fan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en verder zijn zijn dropshots en (stop)volleys erg mooi e heeft hij goede reflexen aan het net.
Ja, maar dat vind ik echt hoor. Nadal heeft behoorlijk veel gevoel. Ben trouwens ook fan van Nadal. En als ze tegen elkaar spelen ben ik voor Federer tenzij het op gravel is. Morgen ben ik voor allebei maar iets meer voor Federer.quote:
Oké, je kan gewoon niet kiezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
J, mar dat vin dik echt hoor. Nadal heeft behoorlijk veel gevoel. Ben trouwens ook fan van Nadal. En als ze tegen elkaar spelen ben ik voor Federer tenzij het op gravel is. Morgen ben ik voor allebei maar iets meer voor Federer.
Nee, vind ik moeilijk. Maar uiteindelijk ben ik wel voor Federer,omdat het me zo mooi lijkt als hij eindelijk een Grand Slam heeft (zowel een career Grand Slam als een non-calender Grand Slam).quote:
Ja, vandaag om 15.00 uur en morgen ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:56 schreef don-diablo het volgende:
hoe laat begint de finale vanmiddag bij de vrouwen?
enne morgen begint het om 15.00 toch?
(ik kon de post in de vorige topics niet meer vinden, vandaar..)
hij heeft een zeer snelle informatieverwerking, goeie reflexen en zijn dropshots zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg, om op basis van het uiterlijk je favoriet te kiezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ivanovic
Waarom?
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ja, hoor eens, Henin zal vast heel aardig zijn, maar vrouwentennis vind ik al niet boeiend, dus dan kies ik liever voor degene met de looksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg, om op basis van het uiterlijk je favoriet te kiezen.
Zie mijn posticon. Het was een grap.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, Henin zal vast heel aardig zijn, maar vrouwentennis vind ik al niet boeiend, dus dan kies ik liever voor degene met de looks
En ik had een tvp nodig.
Het leek wel een oude vrouw ja.. rond de 60. Ik weet niet wat er met haar is gebeurd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie mijn posticon. Het was een grap.
Mijn hemel, Pierce...het lijkt wel een heks.![]()
Ik las Kom op Analquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Ana! 0-30!!
Ireen? Hoe kom je in godsnaam bij Ireen?quote:
Laten we het niet hopen. Het zou jammer zijn als ze daar de hele finale last van blijft houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ivanovic begint zenuwachtig te worden.
Soms heb je dat, besef je ineens dat je voor een miljardenpubliek staat te tennissen. En dan raak je geen pepernoot meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen. Het zou jammer zijn als ze daar de hele finale last van blijft houden.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Soms heb je dat, besef je ineens dat je voor een miljardenpubliek staat te tennissen. En dan raak je geen pepernoot meer.
dat vind ik echt stompzinnig. Een netbal die 5 cm aan de goede kant van het net valt, gaat gewoon per ongeluk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Quote van gisteren in de RG topic:
Geluk dwing je af - toen het ging over Federer.
Ana is vrij lang, 1.85 ofzo dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Is trouwens Henin zo klein of Ana zo lang?
henis=kleinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Is trouwens Henin zo klein of Ana zo lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |